5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  15  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 03/22/2016 06:20 PM

5SOS'O:// Stockholm Syndrome
ide11 & Serendipity

Serendipity speelt:
Myrall Louise Pallstone, 17 jaar. 
Calum Thomas Hood, 20 jaar.
Ik doe straks even de foto's :)
 
ide11 speelt:
Emma Janice Herst, 17 jaar.
Michael Gorden Clifford, 20 jaar. 

Myrall.
Na een lange tijd kom ik weer bij. De klap op mijn hoofd gister, die leverde niet veel goede op. Mijn polsen doen behoorlijk veel pijn door hrt touw dat er om heen zit en de snijwonden...kijk de kamer rond. Ik kijk naar het mesje dat langs me ligt. Ik ken haar niet, en zij is nog niet bij gekomen. 'Hey?' Ik probeer haar zachtjes aan te stoten met mijn been.

Calum. 
'Denk je dat ze al weer bij zijn?' Vraag ik. Ja: het is gelukt. We hebben gister twee meiden kunnen kidnappen. Ze zitten nu in mijn slaapkamer, want we moesten ze toch ergens kwijt? Het is al twee uur 's middags dus ik denk dat ze nu wel wakker zullen zijn.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 03/23/2016 05:39 PM.

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 03/23/2016 06:02 PM

Michael
''Ik denk het wel?"Zeg ik met een duidelijk vraagtegen daarachter. Ik ben niet zo van het meiden ontvoeren. Maar wat Calum wil daar ga ik meestal wel gewoon in mee'''Ga anders even kijken''Ik neem een slok bier

Emma
Ik word wakker van een enorm irritant getik tegen mijn been''Godverdomme Tom, rot op''Ik zucht en voel mijn broer steeds maar tegen mijn been schoppen.Ik open geirriteerd mijn ogen. Maar kijk dan recht in de ogen van een meisje''Oh,sorry.''Ik frons en kijk om me heen.Ik wil op mijn hoofd wrijven, maar voel een snijdende pijn als ik mijn handen wil bewegen en merk dat ik in een touw gebonden zit. 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 03/23/2016 08:34 PM

Myrall.
'Het maakt niet uit, maar we moeten hier weg komen.' Zeg ik snel. Ik probeer op te staan maar ze hebben het slim gedaan. We kunnen niet opstaan aangezien onze voeten aan elkaar vast zitten. Ik zucht geërgerd. Ik ben bang, want ik weer niet wat ik hier doe. 

Calum.
'Goed plan.' Ik loop naar boven toe. Ik hoor ze wat zeggen over wegkomen. Met een zwaai open ik de deur. 'Wegkomen? Geen denken aan.' Ze zien er nog beter uit dan gisteravond nu er licht op ze schijnt. 'Geloof me.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 03/23/2016 08:37 PM.

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 03/24/2016 07:10 AM

Emma
Spottend lach ik als de jongen binnenkomt. ''Nou jij ziet er ook niet echt uit als een kidnapper'' Ik glimlach vals naar de jongen. ''Maar kun je me nu alsjeblieft losmaken? Mijn polsen doen nogal pijn'' Ik houd nogsteeds dezelfde spottende ondertoon in mijn stem. Ik zal hem nooit mogen. Maar dat is toch logisch? Ik schud mijn hoofd kort zodat mijn haar uit mijn gezicht gaat en kijk de jongen aan''Wat moeten jullie met ons?"'


Michael
Ik hoor te veel gepraat boven en zucht. Ik sta op en loop de trap op waar ik de meisjes zie, de ene druk aan het vragenstellen en de ander alleen maar stil.''Die is van mij''Zeg ik tegen Calum. Hij weet vast welke ik bedoel. Ik loop naar het meisje toe en pak het touw aan haar polsen vast en trek haar doormiddel daarvan omhoog, ik maak haar benen los en loop met het meisje naar mijn eigen kamer. Ze kan nu toch niet wegrennen, alles zit op slot. Van de kelder tot het dakraam. 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 03/24/2016 04:45 PM

Myrall.
Die is van mij? Nou, nee bedankt! Ik ben van niemand. Geen denken aan. Hij maakt jammer genoeg alleen mijn voeten los. Als ik mee moet kijk ik nog even snel naar het andere meisje. Ze is niet zo'n bang meisje denk ik, aangezien ze een van hen al spottend uitlachtte. Als we in de kamer van de jongen, met opvallend blauw, haar staan weet ik niet echt wat ik nu meot gaan doen. Ik besluit maar op het bed te gaan zitten aangezien mijn enkels nog pijn doen van het touw. Vervolgens blik ik even snel op de jongen.

Calum.
'Je moet me vooral gaan uit lachen, levert je niet veel goeds op.' zeg ik al verveeld. Ik stem in met Michael's beslissing. Deze meid moet weten tot hoe ver je kan gaan want ik houd er totaal niet van om uitgelachen te worden! Ik negeer haar vragen en laat haar nog even vast zitten. 'Verwachtig maar niet dat ik al te rustig met je ga doen als je nu al zo onbeschoft doe.' Waarschuw ik haar streng. Ik trek haar omhoog. 'Begrijp je dat? Of moet ik het je beter uitleggen?' Ik geloof wel dat het duidelijk is.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 03/24/2016 04:52 PM

Michael
Ik kijk het meisje aan''Hoe heet je?""Vraag ik wat vriendelijker. Helemaal afschrikken wil ik haar natuurlijk niet''Krijg ik nog antwoord? En hoe oud ben je?"" Ik zucht ongeduldig en haal een hand door mijn haar


Emma
Ik bijt op mijn lip als hij begint te dreigen en kreun zacht als het touw rond mijn handen snijd als hij me omhoog trek''Moet ik bang zijn voor iemand als jij?""Ik lach deze keer niet spottend, dat zal niet goed gaan. Ik kijk de jongen diep in zijn ogen aan. Hij is best knap eigenlijk. Maar niet bepaalt wat je vriendelijk noemt. Ik kijk dan naar de grond. Ik meot wat minder attitude hebben met hem. Het kan erg mis gaan denk ik. En zeker als ik nu al een eigendom van iemand ben 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 03/25/2016 09:02 PM

Myrall.
Ik geef geen antwoord en kijk hem nog eens aan. Ik wil niet praten tegen hem. Bovendien ken ik deze jongen niet eens en hij heeft me nou eenmaal gekidnapt. Als hij het nog eens vraagt zucht ik zachtjes. 'Myrall.' Antwoord ik er zacht achter aan. 'En ik ben 17.' Ik kijk hem aan afwachtend voor een reactie.

Calum.
'Je houdt wel van spelletjes, of niet soms?' Vraag ik uitdagend. Ik duw haar weer op mijn bed. 'Wat is je naam?' Vraag ik waarna ik op mijn bureau stoel ga zitten voor haar. Ze is bang, zeker weten. En zo niet, dan maak ik haar nog wel bang. Hoe? Daar komt ze dan wel achter. Ik heb van alles in petto. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 03/25/2016 09:07 PM

Emma
Dus deze schoft wil mijn naam weten?Mij best''Ik heet Emma''Zeg ik zelfverzekerd.Alhoewel ik hem eerder eng vind, hij straalt iets psychopatisch uit ofzo. Alhoewel hij niet heel lelijk is. ik kijk kort naar zijn haar. het is ongeveer dezelfde kleur als ik heb. Ik vind het best leuk eigenlijk. Ik ben gewoon nieuwsgierig... Zou hij een lieve kant hebben? Is hij gewoon een pretend-badboy? Ik denk het wel. Ik denk dat er een lieve kant achter zit. Maar nu zal hij alles doen om mij pijn te doen als ik niet doe wat hij zegt.''En nee, ik houd niet van spelletjes. Perv''Ik kijk hem bozig aan.


Michael
Ik glimlach tevreden als ze al snel toegeeft''Word maar gewoon rustig hoor.Ik doe je geen pijn. Wees maar gewoon blij dat je niet bij Calum zit hoor''Ik lach zacht, het verbaast me dat ik het bed nog niet hoor kraken. 

Reply Edited on 03/25/2016 09:14 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 03/25/2016 09:28 PM

Myrall.
Ik knik. 'Eh.. Kun je mijn handen losmaken?' Vraag ik zachtjes waarna ik mijn handen naar voren steek. De krasjes zijn toch best oud en vele zijn amper te zien. Bovendien hoef ik me niet te schamen, niemand is 24/7 gelukkig. 

Calum.
'Luister Emma, als jij je niet gedraagt gaan wij heel veel spelletjes spelen. Of je nu wilt of niet.' Ik besluit haar even te negeren en niets te doen. Ik bekijk haar even van top tot teen. Kan beter, maar ja. Ik draai mijn rug naar haar toe en ga zitten aan mijn bureau.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 03/25/2016 09:31 PM

Michael
Ik maak haar handen los,ze kan hier toch niet weg''Snijd je jezelf?Zeg ik als ik oude krasjes zie staan in haar huid.


Emma
Vuil kijk in naar hem.Ik kon zijn blik lezen.En die blik zei dat ik er wel beter uit had kunnen zien.Hoe durft hij?''Het boeit me niet dat je dingen over me denkt,maar zeg het dan recht in mijn gezicht jij vuile klootzak''Scheld ik hem uit.Ik probeer mijn handen los te maken,maar helaas zitten die muurvast aan elkaar. 

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  15  |  »  |  Last

« Back to forum