Search for posts by buffy_

First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  12  |  »  |  Last Search found 118 matches:


buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

WELKOM!

from buffy_ on 05/23/2016 08:34 PM

Welkom op Hello Model nieuwe leden!
Ik hoop dat het jullie hier gaat bevallen e om het nog gemakkelijker te maken zal ik het hier kort uitleggen!

Dus, ik ben een van de twee moderators. Dat kan je zien bij het derde balkje op de eerste rij, dat Het Hello Model Team heet. Daar kan je op onze namen klikken en ons een mailtje sturen. Ook kan je met problemen ALTIJD naar het Care Team gaan die je zo goed mogelijk opvangen, het zijn ook echte toffees dus maak je geen zorgen!
Je kan hier vanalles doen, chatten zonder java, topics op het forum plaatsen, verschillende smileys sturen en lol maken. Op 'mijn account' kan je verschillende dingen over jezelf aanpassen en het is niet verplicht, dit is op je eigen verantwoordelijkheid.
Op het 'forum' kan je net zoals op gSm een onderwerp kiezen... Bij Modellen kan je je vrienden, online modellen en jarige modellen zien.
Er is ook elke maand een nieuwe maandmodel dat wordt uitgekozen, zo word je in de kijker gezet en kunnen mensen je feliciteren met deze prestatie.
Bij Competities... Ja, competities. Daarna gaan we naar de TDS pagina, waar artikels worden gepost door het HM team. 'Hello blog' wordt onderhouden door weer andere mensen buiten het HM team. Je kan soort van Games spelen en je kan Activiteiten toevoegen door op het 'activiteiten' balkje te klikken.
Ook kan je aparte sites maken en worden er loterijen gehouden waarmee je coins kunt winnen.
Deze coins zorgen ervoor dat je een level stijgt en je kan ze ook weggeven! Om meer te zien kan je op de munten bovenaan je scherm klikken.

Hopelijk hielp dit een beetje, ♥ buffy_

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply Edited on 05/23/2016 08:38 PM.

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: COMPETITIE HELLOBLOG

from buffy_ on 05/20/2016 05:07 PM

Succes aan iedereen die gaat mee doen! Hh'tje

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: TDS pagina > VERNIEUWD.

from buffy_ on 05/16/2016 11:11 AM

Dat is een leuk idee! :)

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: Wie hebben er interesse in de tds pagina?

from buffy_ on 05/14/2016 08:12 PM

@Brokenrose: Je kan je altijd opgeven voor de TDS pagina, zie ander topic ! Link : http://hellomodel.yooco.org/forum/geef_je_hier_op_voor_de_tds_pagina-858644-t.html#858644

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: Ik moet jullie wat bekenen.

from buffy_ on 05/14/2016 05:47 PM

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: GEFELICITEERD ROSA13K.

from buffy_ on 05/09/2016 07:18 PM

Gefeliciteerd! :) -Late reactie...

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: heeeeeelp

from buffy_ on 05/08/2016 04:19 PM

Ik wou dat ik het wist, maar dit weet ik niet...

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 04/26/2016 06:59 PM

Christa
Ik kreeg een behaagelijk gevoel, dit was precies geen opgezet spel. Misschien was het om ons er zo snel mogelijk uit te krijgen. "Je zou het boek eens moeten geven, klinkt intressant." Ik glimlachte. "Voor al die goede griezelverhalen die nog moeten komen."
Andrew keek me even aan. Je zag echt aan hem dat hij het koud had, niet dat ik het niet koud had of zo.
Ik kwam naast hem voor de openhaard staan, ik voelde de warmte al een beetje...

James
"Misschien is dat een goed idee." Mijn gedachten flitsten ineens naar iets nieuws; Wat als Andrew en Christa iets hadden? Dat ze samen hadden afgesproken. Ik grinnikte even.
Jade en ik liepen samen de trap af. Ik hoorde nog steeds geluid van boven komen. Nu beseft ik hoe luid wij wel niet waren, niet moeilijk dat mensen ons aankijken als we als groep ergens rondlopen.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 04/10/2016 11:08 AM

Christa
Zou hier iemand ooit nog gewoond hebben? Andrew had het precies koud want hij sloeg zijn armen om zich heen. Terwijl hij naar de openhaard ging, keek ik tussen de boeken op de boekenplank. Hoe het beste griezelhuis maken, hoe maak je poppen, ... Allemaal rare boeken die jeniet zomaar in de bib tegenkomt. Het waren allemaal van die oude versleten boeken. Bij sommigen zou de rug er zelfs afvallen.
"Er staat geen enkel normaal boek op deze boekenplanken hier," zei ik en keek verder. "Zelfs geen gewoon kookboek." Ik denk niet dat je een gerecht voor Halloween elke dag gaat eten?

James
"Mmmh, een nachtspel," glimlachte ik. Ik vroeg me nu echt af waar Andrew was... Het duurde wel heel lang om gewoon een kijkje te nemen beneden. Ik wreef een beetje door mijn haar en dacht na.  "Wat is Christa eigenlijk aan het doen, omdat jullie bij elkaar op de kamer slapen?" vroeg ik. Het was bepaald verrassend dat Jade kwam, anders zou ik toch denken dat ze iets met Christa aan het doen is of zo. Ze delen nu eenmaal een kamer.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: UPDATE: Nieuwe banner!

from buffy_ on 04/09/2016 07:25 PM

Dat is een verandering! Ik denk dat het wel wennen wordt, doordat er nu wat BAM! kleuren zijn. En vroeger er witte en rustigere kleuren waren.  (Mijn voorkeur ging vooral uit naar de vorige, maar misschien is het gewoon wat wennen en verandert dat?// Niet dat ik me lelijk vind of zo he!)

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply Edited on 04/09/2016 07:26 PM.
First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  12  |  »  |  Last

« Back to previous page