Search for posts by Supermodelkaty

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  26  |  »  |  Last Search found 259 matches:


Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Supermodelkaty on 08/12/2017 08:49 AM

Remi
Als de bel gaat zie je Leila meteen haar telefoon pakken en al snel voel ik mijn telefoon trillen. Ik kijk en knik. Nog een paar uurtjes en dan zijn wij al weer klaar. De volgende lessen zijn al snel voorbij en dan gaat de bel van ons laatste les uur. Ik pak al mijn spullen en loop naar mijn kluisje. Ik dump boeken in mijn kluisje en ga dan even snel naar de wc. Als ik klaar ben op de wc en mijn handen heb gewassen loop ik naar de school poort. Even wachten op Leila, ik ben benieuwd hoe snel ze komt of dat ze er al staat. Ik loop verder naar de schoolpoort.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Supermodelkaty on 08/01/2017 11:41 PM

Remi
Als ik verder naar mijn plek loop, voel ik het briefje in mijn handen branden. Meteen als ik zit lees ik hem en knik ik even. Ze wil dus met mij praten, ik pak het briefje waar haar nummer op staat en daarvan haal ik het nummer en stuur ik Leila een berichtje. Ik vind het prima, waar, wanneer en waarover? Stuur ik snel het berichtje. Snel stop ik mijn moviel in mijn broekzak en leg mijn spullen op tafel en kijk dan naar Leila. Ik ben benieuwd waarover zij wil praten.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: haar permanent krullen

from Supermodelkaty on 07/31/2017 10:53 AM

Ik heb het nooit gedaan, dus kan je niet helpen, sorry.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Supermodelkaty on 07/16/2017 10:32 PM

Remi
Al snel weet iedereen het wel over de poolparty. Als we de kantine in lopen zie ik Leila met die Jill weg lopen. Wij lopen naar ons standaard tafeltje en gaan zitten. Om de dag haalt er iemand voor iedereen eten, zodat wij het staan in de rij ona hoeven te besparen. Het is ideaal. Al snel begint iedereen in de kantine weer te praten, meestal als wij binnen komen word het stil. Al snel hebben we het eten en is de pauze weer afgelopen. In de pauze heb ik ook Leila in mijn telefoon gezet en loop rustig met mijn vrienden naar de volgende les. Natuurlijk komen wij te laat en als we het lokaal binnen lopen zie ik Leila al weer zitten. Ik knipoog en grijns naar haar. De leraar kijkt ons aan en rustig lopen wij naar onze plek. En als wij dan zitten begint de leraar al weer meteen zijn les.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Supermodelkaty on 07/13/2017 09:25 PM

Remi
Ineens gaat alles heel snel, ik krijg Leila's nummer en dat ik maar kan zeggen wanneer we alles kunnen plannen. En dan gaat Leila naar Jill, ik haal mijn schouders op als Leila weggelopen is en dan loop ik naar mijn vrienden. Ik vertel een beetje over de poolparty die Leila en ik samen gaan organiseren omdat al mijn vrienden vroegen waar wij het allemaal over hadden. Meteen beginnen ze te plagen dat ik fix heb en eindelijk een keer een relatie krijg. Ik schud lachend mijn hoofd en krijg ze wel weer stil. 'Zij word toch denk ik wel één van de populairste meiden en dan kunnen we haar beter te vriend hebben en zij is wel aardig.' Zeg ik dan en de andere knikken.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Supermodelkaty on 07/11/2017 08:26 PM

Remi
Dan bedankt Leila mij voor de rondleiding. 'Graag gedaan, alles is beter dan lessen.' Zeg ik dan. Dan begint ze over de mensen sie naar haar kunnen glimlachen en dan onder andere ook ik. Dan begint ze erover dat ik hier veel te zeggen heb. Ik begin te grijnzen. 'Ik heb zeker veel te zeggen hier, het is ideaal en je kan mij sowieso beter te vriend houden.' Zeg ik dan met een grijns. Dan begint Leila over een poolparty. 'Een poolparty is werkelijk waar perfect, ik kan je wel helpen om te organiseren. En sowieso als jij leuke party's geeft dan vinden ze jouw sowieso beter.' Ik kijk naar Leila. 'Dat moet wel goed komen, een paar drankjes en een paar drankjes zonder alcohol, hapjes en goede muziek.' 

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Supermodelkaty on 07/10/2017 10:56 PM

Remi
Al snel krijg ik haar kluisjes nummer. Samen lopen we op wegnaar haar kluisje. 'Je kluisje staat in het B-gebouw en het is het negentiende kluisje dat er staat.' Leg ik dan uit. Dan vraagt ze waar mijn kluisje zit en of ze dat mag weten. Meteen knik ik en kijk ik naar Leila. 'Mijn kluisje is hier ook in het B-gebouw en het is nummer 1, dus die staat daar.'  Zeg ik dan en ik wijs meteen de goede plek aan. Ik wacht totdat Leila al haar spullen in haar kluisje heeft gedaan en dan begin ik echt met de rondleiding. Ik laat haar de kantine, de aula, alle lokalen, de gymzalen en de conciërge plekken zien. 'Opzich was dit het nu wel, naast de aula zit ook nog een bibliotheek waar je ook een laptop kan lenen en daar kan je ook gewoon computers gebruiken.' Zeg ik dan.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Fijne zomervakantie iedereen!

from Supermodelkaty on 07/10/2017 10:48 PM

Fijne vakantie, het liefste leer ik de aantekeningen en samenvattingen en dan ga ik kijken wat ik nog niet weet en dat zoek ik dan nog een keer op.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Geslaagd

from Supermodelkaty on 07/02/2017 10:40 PM

Thnxxx

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Supermodelkaty on 06/16/2017 12:10 PM

Remi
Leila geeft al snel als antwoord dat je mij niet zo snel kan kwijtraken. Ik glimlach en kijk haar aan. 'In deze school kan je mij nog wel kwijtraken.' Antwoord ik dan. Dan vraagt ze of wij misschien naar haar locker kunnen gaan, omdat ze niet de hele tijd met haar boeken wil sleuren. Ik knik. 'Heb je je nummer van je kluisje, want dan kunnen we hem gaan zoeken.' Zeg ik dan. We lopen richting beneden omdat daar alle kluisjes staan, alle klusijes zijn genummerd en staan op volgorde, dus ik wacht totdat ik haar nummer krijg en dat wij de goede kant op kunnen. 

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  26  |  »  |  Last

« Back to previous page