Search for posts by Supermodelkaty

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  26  |  »  |  Last Search found 259 matches:


Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Geslaagd

from Supermodelkaty on 06/16/2017 11:58 AM

Lekker bezig, ook gefeliciteerd

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Supermodelkaty on 06/14/2017 11:55 PM

Remi
Als Leila zegt dat het haar leuk lijkt knipoog ik naar haar en loop ik naar een tafeltje achterin. Ik plof daar neer en pak mijn spullen uit mijn tas. Al snel begint de les wiskunde en let ik een beetje op, wiskunde vind ik niet heel lastig als het maar uitgelegd word, dan kan ik het wel. Af en toe kijk ik de kant van Leila op. En dan worden wij door de docent aan het werk gezet eb loopt de docent weg om even koffie te halen. Ik begin maar een beetje uit verveling aan wiskunde maar ik kom er al snel achter dat ik het wel begrijp, dus ik sla een aantal opdrachten over en maak dan de laatste paar opdrachten. Dan gaat de bel, ik pak mijn spullen in en loop naar Leila toe. 'Zullen we even wachten totdat de tweede bel is gegaan, dan kunnen wij rustiger door school heen lopen.' Zeg ik dan. 'Want dan is het ook makkelijker om uitleg te geven over de school en raken we elkaar niet zo snel kwijt.' Leg ik dan verder uit aan Leila.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Geslaagd

from Supermodelkaty on 06/14/2017 11:43 PM

Thnxxx allemaal

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Supermodelkaty on 06/14/2017 05:53 PM

Remi
Ineens zegt Leila dat ze het wel red en bedankt mij voor de tips en dan loopt ze harder en raak ik haar kwijt. 'Huh.' Zeg ik dan en ik kijk naar de kant waar Leila op liep. Ik loop maar naar het goede lokaal en daar zit ze dan naast een ander meisje. Ik loop naar Leila toe en kijk naar haar. 'Zometeen hebben wij een tussen uur, zal ik je dan zometeen die rondleiding geven?' Ik kijk met een glimlach naar Leila en dan ook even naar het meisje naast Leila. 'En nee, jij stoort me niet en valt mijn plannen niet lastig. Ik kan jou beter een rondleiding geven dan te zitten niksen in de aula.' Zeg ik snel voordat ze mijn aanbod weer afwijst omdat ze mij dan zou storen. 

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Geslaagd

from Supermodelkaty on 06/14/2017 05:42 PM

JAAA, IK BEN GESLAAGD OP NAAR HET HBO!!!

Voor alle anderen die geslaagd zijn gefeliciteerd en degene die kunnen herkansen succes en degene die definitief gezakt zijn succes het lukt je volgend jaar wel.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Waar is mijn motivatie?

from Supermodelkaty on 06/14/2017 05:41 PM

Motivatie om in een kerr te slagen zodat je heerlijk vakantie heb. Wat mij heeft geholpen om op andere plekken te gaan leren dan dat waar je altijd je huiswerk ging maken. Een andere plek hielp mij om meer te kunnen concentreren en minder afgeleid te raken want op mijn bed is er minder afleiding dan op mijn bureau.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Supermodelkaty on 06/13/2017 04:29 PM

Remi 
Natuurlijk moest Britney weer over mijn auto's beginnen, ze is gericht op geld. Dan begint Leila te praten met goedkeuring in haar sten vraagt ze naar mijn Porsche. 'Ja, het is niet zo'n hele speciale ik krijg nog een betere maar het is wel een leuke auto.' Zeg ik dan. Ze zegt tegen Britney dat ze er wel bij mag zijn, meteen schud ik mijn hoofd. 'Jij stoort mij niet, niet zo jezelf naar achter schuiven.' Zeg ik dan. 'Wiskunde dat is easy, hier hebben we eigenlijk in elke gang een soort vak zitten. Best logisch want zo zijn de lokalen perfect voor de lessen.' Vertel ik dan. Terwijl wij naar het goede lokaal lopen begin ik er weer over dat ze te verlegen is en zich zelf naar achter schuift. 'Een tip, hier op school moet je niet nederig zijn en niet jezelf zo naar achter schuiven want dan wordt je echt een soort voetveeg en daar schiet je hier niets mee op. Maar je moet ook niet te veel willen opvallen, want dan krijg je ruzie met Britney en haar groepje, tenminste als meisje. Bij de jongens moeten ze niet boven mij uit willen komen want dat lukt ze niet en dan hebben ze echt een probleem.' Zeg ik dan met een grijns. 

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Supermodelkaty on 06/13/2017 11:18 AM

Remi
Leila loopt naar voren en vertelt wat over zich zelf, ze komt uit Nederland, verblijft hier een jaartje enzovoort. Britney, Genvieve en Marisol kijken verveeld en zijn een beetje met hun nagels bezig. Ze doen alsof zij, de "populairste meiden", een nieuwe leerling totaal niet interessant vinden maar ondertussen weten ze straks als eerste alles over Leila omdat ze willen weten of zijn ook bij hun in het groepje kan komen. Leila kijkt dan naar mij en glimlacht, natuurlijk glimlach ik terug. Al snel kan Leila weer terug op haar plek gaan zitten en begint de docente de les. De les is niet heel interessant en ik ben blij als de bel al snel gaat, de les is over. Ik sta op en loop samen met Leila het lokaal uit. 'Ik kan je nu alvast een rondleiding geven naar het volgende lokaal. Wat voor les heb jij nu?' Vraag ik dan aan Leila als we net de deur van het lokaal uitlopen zodat we de goede kant op kunnen gaan lopen. Ineens komt Britney naast/tegen mij aan lopen. 'Hey schatje,' zegt ze met zo'n nep stem, 'ben je weer naar school met jouw audi of met jouw Porsche?' Vraagt ze terwijl ze met haar vinger over mijn borstkas heen gaat. Ik duw haar aan de kant en kijk even naar Leila en rol met mijn ogen. 'Britney, nu effe niet.' Zeg ik terwijl ik mij weer naar Leila richt. 'Sorry, maar ze wil graag aandacht van bijna elke jongen en nu is ze jarloers omdat ik niet met haar "populaire meidengroepje" meeloop maar met jou.' Leg ik dan uit.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply Edited on 06/13/2017 11:18 AM.

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Supermodelkaty on 06/12/2017 10:02 AM

Remi
Als de docente terug naar haar bureau loopt draait Leila zich om en vraagt of hethet normaal is dat de docente met haar wilt lunchen. Ik kijk naar Leila en knik grijzend. 'Ja, zij wil graag bij de jongeren horen en als er een nieuw iemand is in de klas wil ze zo snel mogelijk aardig door diegene gevonden worden en hoopt zo vrienden te worden met de leerling.' Antwoord ik dan. 'Je mag wel bij ons komen zitten, maar dat zien we straks wel.' Antwoord ik als ze zegt dat ze hoopt dat ze dan wel iemand anders heeft gevonden om mee te lunchen. De docente blijft Leila in de gaten te houden. 'Leila, een voordeel hier aan is dat je elke les gewoon met elkaar kan "overleggen" zonder dat zij het erg vind, want ze wil graag door iedereen leuk gevonden worden.' Ik kijk naar Leila en dan even naar de docente, natuurlijk glimlacht ze naar ons en dan vraagt ze of Leila naar boren kan komen om iets over zich zelf te vertellen.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Supermodelkaty on 06/11/2017 07:10 PM

Remi
Leila zegt tegen James dat hij niet zo verlegen hoeft te zijn. En dan beantwoord ze eindelijk mijn vraag. Het lijkt haar fijn, maar steeds meer begint ze te twijfelen want ze wil ons niet storen. Ik kijk haar met een oprechte glimlach aan. 'Tuurlijk kan ik je wel rondleiden en dat stoort mij niet. Als ik er geen tijd voor heb waarom zou ik je dan vragen of ik je kan rondleiden?' Ik kijk naar Leila. James loopt naar zijn plek en pakt zijn rugzak en komt naast mij zitten. De docente komt binnen lopen en kijkt meteen naar Leila, ze komt naar Leila toelopen en begint een gesprekje. Meteen kijken James en ik elkaar aan en beginnen te lachen. Onze docente wil graag bij alle jongeren horen dus ze wil door iedereen aardig gevonden worden. 'Tuurlijk ze heeft nu de kans om een vriendin te krijgen die bij de jongere hoort.' Zegt James fluisterend terwijl hij naar Leila en de docente kijkt. 

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  26  |  »  |  Last

« Back to previous page