Search for posts by Supermodelkaty

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  26  |  »  |  Last Search found 259 matches:


Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Supermodelkaty on 06/09/2017 02:50 PM

Remi
'Dus we hebben hier een mooie knappe hollandse dame, genaamd Leila. Dat is wel weer eens iets anders hier op school. Dan vraagt ze naar James zijn naam, meteen kijkt James naar mij en ik kijk dan naar Leila. 'Dit is James, hij vind het lastig als hij door een bloedmooi meisje word aangesproken maar dat trekt nog wel weg.' Ik kijk naar James, zijn roodheid zakt weg en knikt stoer. James is soms echt een stumpertje, maar hij mag er zijn. Ik kijk weer naar Leila. 'Zal ik je straks een rondleiding geven door de school? Dan weet je meteen alle geheimen van deze school.' Zeg ik dan en kijk Leila afwachtend aan. Waarschijnlijk wil ze wel een rondleiding, maar zij is ook wel een beetje een pittige dame dus het kan maar zo wezen dat ze het af wijst. Ik kijk even door de klas, meiden kijken nu al jarloers en bitcherig naar Leila en mij. Ik grijns naar ze en al snel draaien ze zich om als ze door hebben dat ik ze heb betrapt. Zo, nu letten ze minder op Leila en mij en hebben wij meer prive.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Supermodelkaty on 06/08/2017 10:23 PM

Remi
Ineens komt er eennieuw meisje de klas in lopen. Ze valt mij meteen op omdat ik natuurlijk iedereen in de klas ken en iedereen van de gehele school kent mij, dus ik mag dan ook zometeen de eerste zijn om dat meisje te leren kennen. Het meisje gaat precies voor mij zitten en meteen valt James stil, James word altijd verlegen als het om meisjes gaat. Ik begin te lachen en kijk naar James, meteen geeft hij mij de blik dat ik stil moet zijn. Ik kijk naar het meisje en buig mij voorover over de tafel en tik haar op haar schouder. 'Hey, ben jij nieuw hier of ben jij overgeplaatst vanuit een andere klas?' Vraag ik dan benieuwd. Ik kijk naar haar. Ze ziet er goed uit, draagt goede kleding en ze heeft een een vriendelijk gezicht. 'Ik ben Remi, aangenaam. Als je mijn naam goed onthoud en gewoon normaal doet tegen mij dan komt het wel goed hier op school.' Vertel ik met een grijns. 'Hoe heet jij, babe?' ik laat mijn bad boy kant toch een beetje omhoog komen omdat de meeste meisjes daar toch op vallen.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Supermodelkaty on 06/08/2017 08:44 PM

Remi Delatour
Fijn weer een dag op mijn privé school, alleen hier zitten de rijke mensen op school waaronder ik. Ik loop een beetje door de school met mijn vrienden, mensen gaan aan de kant voor ons omdat mijn ouders het invloed rijkste zijn. Ik kijk een beetje rond, glinlach ren beetje en zo lopen we naar het goede lokaal. Ik plof achteraan neer en begin met James een praatje over de nieuwste Iphone. 'Ja, mijn pa regelt een nieuwe voor mij.' Antwoord ik op James zijn vraag of ik zelf voor die Iphone moet regelen of mijn pa of ma het doet. James knikt goedkeurend, 'nice hoor, ik moet nog even kijken maar ik kan het zelf gelukkig gewoon makkelijk betalen.' zegt hij dan. Ik knik. 'Ja, gozer ik had niet anderd verwacht je zit hier niet voor niets op deze school.'

Foto komt nog

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply Edited on 06/08/2017 08:44 PM.

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Please help

from Supermodelkaty on 06/07/2017 03:03 PM

@Oh okee! Maar die van etsy kunnen jammer genoeg niet naar België verstuurd worden of de verzendingskosten zijn €50 of meer...

Ahhh, dat is echt enorm balen.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Please help

from Supermodelkaty on 06/03/2017 06:43 PM

Etsy is meestal wel betrouwbaar, en ebay vgm ook wel. Die andere heb ik geen flauw idee

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Please help

from Supermodelkaty on 06/02/2017 08:29 PM

http://m.ebay.com/itm/NEW-Rose-Embroidered-Vans-Shoes-/252826334475
https://www.etsy.com/nl/market/rose_embroidered_vans
https://poshmark.com/listing/CUSTOM-rose-old-skool-vans-read-caption-58b4fda7bcd4a72749031924

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply Edited on 06/02/2017 08:37 PM.

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Bloedheet

from Supermodelkaty on 05/28/2017 08:16 PM

Ik ga buiten zitten met oortjes en youtube, maar als het mij te warm word dan ga ik dat binnen doen. En k ben nu vooral bezig voor mijn gala wat ik dinsdag 30 mei heb.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Examens begonnen :0

from Supermodelkaty on 05/25/2017 10:28 PM

Ik vind het onderwijs hier in nederland prima, ik ben nu net klaarmet mijn havo examens en 14 juni krijg ik de uitslag. Maar de eindexamens vam de middelbare school zijn bedoeld om eigenlijk gewoon te laten zien dat jij in de jaren die jij op de middelbare, en dan vooral de bovenbouw, hebt gezeten dingen echt hebt geleerd en dat laat je bij je examens zien. En de examens zijn spannend, maar het is ook een heerlijke tijd, bijna altojd zijn de examens wel goed ingedeeld en heb je een paar dagen vrij. Daarnaast heb je na je examens al vakantie en kan je uitrusten.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Examens begonnen :0

from Supermodelkaty on 05/12/2017 07:51 AM

Suc6, ik heb al 2 examens gehad en ben vandaag lekker vrij, dat wordt leren.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: I'M BACKKK

from Supermodelkaty on 05/07/2017 04:08 PM

Welcome back, helaas kan ik nu niets beginnen doordat ik nu eindexamens heb.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  26  |  »  |  Last

« Back to previous page