Search for posts by Definitie

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  8  |  »  |  Last Search found 78 matches:


Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: hele week stage in plaats van school...

from Definitie on 04/17/2016 12:18 PM

Het is logisch dat je het een beetje eng vindt hoor! Ik hoop voor je dat het leuk gaat worden, het komt sowieso allemaal wel goed! c:
Ikzelf heb buiten één dag in een kinderdagverblijf nooit echt stage gelopen. Als die ene dag telt: ik had echt stress, maar uiteindelijk was het echt leuk haha. 

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Ik ben toegelaten op mijn opleiding

from Definitie on 04/15/2016 06:02 PM

Oeeh, klinkt interessant! :)

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Ik ben toegelaten op mijn opleiding

from Definitie on 04/15/2016 04:28 PM

Gefeliciteeerd! Welke opleiding is het? :)

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Gsm!

from Definitie on 03/27/2016 08:28 PM

Forummens c:

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: waar sparen jullie voor/wat zouden jullie graag willen hebben??

from Definitie on 03/26/2016 10:08 PM

deels gewoon voor mijn toekomst en op dit moment ook voor mijn reis (:

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Pop gezocht!

from Definitie on 03/20/2016 09:34 PM

Aah leuk dat ze het vond! En wou ze hem graag hebben? want dan is het wel jammer dat hij zo moeilijk te vinden is

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Ik haat het om in ASO te zitten

from Definitie on 03/19/2016 04:37 PM

Violet: maar weetje, de kans is echt heel groot dat wij jou richting weer zoveel moeilijker zouden vinden. Het is gewoon het veel theorie - minder theorie verschil en dan hangt het er gewoon van af of je goed bent in leren of niet. MIsschien zouden wij super slecht zijn in praktijk, jou niveau is echt minstens evenveel waard als het onze. 

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Ik haat het om in ASO te zitten

from Definitie on 03/19/2016 01:50 PM

Ja echt hé! Mijn zus haar gip was ook echt lang, maar bij haar was dat doordat ze hele stageverslagen moet schrijven, wat totaal anders is dan deonderzoekspaper die ik nu moet doen en redelijk kort is. Het is gewoon een heel andere manier van denken en leren. Mijn mama vond het ook verbazinwekkend dat ik maar zoiets korts mocht maken, want 'in haar tijd' hadden ze een super dikke bundel. Maar in haar tijd was het ook gewoon een letterlijke ik lees dit en schrijf dit neer ding. Terwijl wij nu echt moeten rpoberen onderzoeken voor zover dat mogelijk is. 

Ja inderdaad! Ik haat het echt als mensen vinden dat ik mijn mond moeten houden omdat ik te jong ben of te dom of gewoon omdat ik het blijkbaar niet kan weten wantja, voor dingen rond de actualiteit ofzo moet je echt levenservaring hebben, uhu. Ik ben echt blijd at ik dat soort gesprekken met jou kan overen haha

Maar als je psychologie wilt doen moet je dat proberen hé! Ik heb ook ooit een tijdje gedacht aan Nederlands haha, maar kan je buiten een lerarenopleiding echt Nederlands apart doen? want de dingen die ik altijd vond waren talenstudies waarbij je het sowieso moest combineren met een andere taal :/ 

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Ik haat het om in ASO te zitten

from Definitie on 03/19/2016 01:27 PM

omg geen idee of je mijn gefluister op snapchat verstond, maar iks tuurde dus een foto van deze site naar een vriendin van me diik constant snaps stuur met 'kijk ik antwoordde op je bericht' en hij was eigenlijk naar jou bedoeld nu is dat raar ha ai

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Ik haat het om in ASO te zitten

from Definitie on 03/19/2016 01:21 PM

Ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik ben binnen mijn gezin ook de enige die een ASO richting doet, maar omdat het humane is en mijn ouders het gevoel hebben (door mijn zus die stw deed en veel gelijkaardige dingen deed, maar totaal anders) dat het niet zo moeilijk is en ook het gevoel hebben dat mijn broertjes richting veel moeilijker is, zien ze het gewoon als simpel. Wauw dit is een misvormde zin. maar oke, mijn broer doet techniek wetenschappen en dat is zeker moeilijk, maar op een andere manier snapje.

En mijn ouders begrijpen het hele schoolsysteem en zoveel woorden die ik gebruik en dingen die ik zeg ook écht niet. Ik leer constant kritisch te denken en dat probeer ik ook zoveel mogelijk te doen, ik neem informatie van school op in mijn dagelijkse leven en praat op die manier, maar zij snappen dat gewoon niet en zeggen ook gewoon letterlijk dat ik niet moet doen alsof ik slimmer ben an zij, terwijl ik dat ook echt niet probeer, maar ik heb gewoon behoefte om over bepaalde dingen op een normale manier te praten en als zij dan uit onwetendheid domme dingen zeggen wil ik daar gewoon even commentaar op geven.

Ze zijn net zoals jou ouders opzich ook echt wel zo van 'hey, de universiteit is moeilijk, je gaat dat niet kunnen', maar ze weten eigenlijk totaal niet hoe of wat. ze hebben beide wel verder gestudeerd, maar bij mijn papsie is het al heel lang geleden, een hogeschool richting die als ik het goed begrijp tegenwoordig gewoon op de middelbare school te doen is. En mijn mama heeft ook hogeschool gestudeerd, en ze bekijkt alles ook gewoon vanaf daar. Ze hoort van mensen dat universiteit te moeilijk is en het engie wat ze me dan kan aanraden is dat ik het beter niet doe, maar ze heeft gewoon totaal geen idee waarover ze spreekt dan.

Maar hé edwina, als je ooit een universitaire opleiding zou willen doen: probeer het. Als jij je stress enzo onder controle weet te houden denk ik echt dat je dat kan eigenlijk. En ik snap wel dat je verder stueren niet meteen ziet zitten, maar het is wel echt nuttig natuurlijk. Je wou graag ergotherapie doen toch he? Als je dat interessant vindt en daar graag iets mee wil doen later moet je dat echt gewoon doen. Het is oke om in plaats van drie jaar over die studie vier of zelfs vijf jaar te doen. Vakken meenemen kan tegenwoordig gelukkig. :) 

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  8  |  »  |  Last

« Back to previous page