Search for posts by Definitie

First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  8  |  »  |  Last Search found 78 matches:


Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: STEM OP JOUW FAVORIET!

from Definitie on 01/22/2016 09:53 PM

Hé mensen bij wie het niet lukt: bij chrome heb ik de kans niet om te stemmen, maar bij firefox heb ik de mogelijkheid wel (:

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Mijn school doet mee aan de Filosofie Olympiade

from Definitie on 01/22/2016 07:30 PM

Ah zo lastig  

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Mijn school doet mee aan de Filosofie Olympiade

from Definitie on 01/22/2016 07:10 PM

Hé Edwinaaa! En probeer het! Schrijf het in het Engels en laat het verbeteren (:

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Hoe denken jullie over nieuwe functies?

from Definitie on 01/19/2016 07:21 PM

Misschien een soort promotiegroep zoals op gsm?

Zolang er hier nooit moderators zullen komen ben ik gelukkig (: (ik heb trouwens niets tegen modjes, maar het sluiten van topics waar er gewoon even een hevige discussie is, of waar er over zogezegd onzedige dingen gepraat wordt bijvoorbeeld vind ik echt belachelijk. Dat soort dingen moeten hier kunnen) 

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: HET CARETEAM!

from Definitie on 01/17/2016 10:35 PM

ik zou graag willen meedoen aan het care team

Ik ben Tine, 17 jaar oud. Ik zou graag tot het careteam behoren omdat het gewoon écht al kan helpen als mensen even naar je luisteren wanneer het even niet zo goed met je gaat. Het lijkt me 'leuk' mensen te helpen die het even nodig hebben. Uiteindelijk kan je bij grote problemen ook niet meer doen dan luisteren, maar luisteren kan zoals ik al zei echt helpen. Dat is ook het handige aan internet. Veel mensen durven hun problemen niet kwijt bij mensen die ze echt kennen, terwijl het soms gewoon nodig is er over te praten. Via internet kan dit dus wel en ik zou er op HM graag mee voor instaan.
Ik heb wel enkele online en offline vrienden die met problemen zitten/zaten en met wie ik al wel vaker heb gepraat hierover, wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik een expert ben, maar dat kan je volgens mij gewoon nooit echt zijn.
 

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Gepest.

from Definitie on 01/09/2016 01:53 PM

Het is echt kut dat je gepest werd, dat is echt zoiets zelfvertrouwen verlagend, jij voelt je er slecht door terwijl de pesters zich beter slecht zouden moeten voelen. :/
En op gsm gebeurde dat soort dingen inderdaad (dit is een site die er is gekomen toen gsm betalend werd trouwens, moest je dat niet weten, dus je mag er zeker over praten :)) maar ik ben er van overtuigd dat dat hier niet gebeurt. Gsm was super anoniem, er waren best wel heel veel mensen, ook op het einde, en dan valt het niet op als je daar de irritante pester gaat uithangen. Mensen gaven er hun mening en vaak gingen ze zelfs express wat slechte reacties geven, ook al was dat echt niet nodig. Ik ben er van overtuigd dat iedereen iets moois in zich heeft, als mensen eens wat verder zouden kijken dan hun oppervlakkige beeld van schoonheid zouden ze dat zien. Moest je ooit op deze site een foto zetten ben ik vrij zeker dat je geen slechte reacties zult krijgen eigenlijk. (: 

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: HAPPY NEW YEAR!

from Definitie on 01/02/2016 03:28 PM

Gelukkig nieuwjaar! (:

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Weten jullie waar je een goede skinny jeans

from Definitie on 12/21/2015 02:31 PM

ik probeer het haha!

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Wat studeren jullie? of wat ga je studeren?

from Definitie on 12/21/2015 02:04 PM

Ik ben echt bang dat ik nooit te weten ga komen wat ik echt graag wil doen haha dus help
UITLEG MAG (en moesten hier toevallig mensen zijn die hogeschool en universiteit deden: mag ik je vragen stellen?) 

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Weten jullie waar je een goede skinny jeans

from Definitie on 12/21/2015 01:55 PM

Ik kan het proberne haha :p

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  8  |  »  |  Last

« Back to previous page