Search for posts by Definitie

First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  »  |  Last Search found 78 matches:


Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Weten jullie waar je een goede skinny jeans

from Definitie on 12/21/2015 01:39 PM

Waarom is ze er eigenlijk tegen? Er kan niks misgaan, ze versturen het gratis en als je iets terug wilt sturen moet je gewoon iets afdrukken en het pakketje weer naar de post brengen en dan is het allemaal geregeld. En je kunt ook verschillende methodes van betaling kiezen enzo, als ze daar misschien bang voor is?

Het online kleren bestellen vindt ze tegenwoordig al oké, maar 5 verschilende om te zien is echt een stap te ver voor haar haha

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Weten jullie waar je een goede skinny jeans

from Definitie on 12/21/2015 01:35 PM

Dat is el echt handig eignelijk haha. Maar ik ga mijn mama nooit kunnen overtuigen het zo te testen

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Weten jullie waar je een goede skinny jeans

from Definitie on 12/21/2015 01:32 PM

Het is echt huilen hahah! En er is zo'n meisje op school die ik een beetje ken en die heeft ongeveer dezelfde beenlengte en beendikte als ik, haar broeken passen altijd perfect, maar ik vind het zo vreemd te vragen waar ze haar broeken haaltaha

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Weten jullie waar je een goede skinny jeans

from Definitie on 12/21/2015 01:25 PM

kan vinden als je geen handige broekmaat hebt? (als in: korte beentjes, vanonder dun in verhouding met mijn bovenbenen)
Want altijd als ik broeken koop zitten ze vanonder zo te flodderen en het frustreert me echt haha. Ik wil gewoon een skinny jeans die echt skinny is en goed past, maar die vind ik nergens

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Ik ben er weer :-)

from Definitie on 12/18/2015 08:36 PM

Ik ben blij dat het nu weer een beetje beter met je gaat! (:

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Wiskunde

from Definitie on 11/22/2015 06:15 PM

Probeer een beetje info te zoeken op internet en geloof  er in. Wiskunde is echt zo'n vak dat veel beter gaat als je denkt dat je het wel kan snappen. Sowieso kan je een slecht cijfer op de stagair schuiven, dan moet je leerkracht het nog maar eens uitleggen :p

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Opleidingen

from Definitie on 11/14/2015 07:43 PM

In België hebben we minstens 6 jaar, BSO (=beroeps, ze worden voorbereid op een beroep) soms 7 jaar.

En nadien heb je de vrije keuze of je wil studeren of werken. Als je BSO deed kan je aan specifieke beroepen beginnen waar je echt wel eeb opleiding voor nodig had (kinderzorg bijvoorbeeld), TSO kan vaak een keuze maken omdat zij zowel veel theorie als praktijk hadden en ASO kan geen specifieke beroepen uitoefenen, dus daar wordt van verwacht opzich dat ze echt wle verder studerne.

Eigenlijk wordt van zowel aso en tso dat echt verwacht ,maar je hebt de vrije keuze meteen te gaan werken :p 

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: ongestelt buikpijn wat is er tegen te doen

from Definitie on 11/13/2015 07:00 PM

Werd je vandaag voor het eerst ongesteld? Zo komt het over door je bericht, maar als het zo is is er wel een kans dat je gewoon extra buikpijn krijgt doordat je het aar en ongewoon vindt ofzo :p maar sowieso, wat tips:
-Ongesteldheidpilletjes
-Kruik
-in je bed/de zetel liggen met een dekentje
-concentreer je op iets anders (tv, muziek, ...)
-als je je goed genoeg voelt om rcht te staan in een ander eomgeving: neem een douche (of als het niet te extreem bloed een bad) 

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Beste meiden

from Definitie on 11/10/2015 05:13 PM

Ik denk dat die topics vooral steun bieden aan die mensen, dan dat het een trigger is voor anderen eigenlijk. Ik snap je ergens wel hoor, maar internet is voor veel mensen de enige plek waar ze met hun problemen terechtkunnen.

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: WIE IS SLIM?

from Definitie on 11/02/2015 08:24 PM

edwina: meen je dat
mijn luke leerkraht
of is dat sarcastisch
want ik haat hem 

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  »  |  Last

« Back to previous page