Suche nach Beiträgen von Definitie

Erste Seite  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8 Die Suche lieferte 78 Ergebnisse:


Definitie

25, Weiblich

  Level 11

Care Team

Beiträge: 746

Re: OVERMORGEN IS HET TERUG SCHOOL

von Definitie am 30.08.2015 01:23

Ja oke, heel leuk en interessant enzo hoor, maar ook superveel werk en het is eng, want ik moet keuzes gaan maken en ja hallo eng!!! 

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Antworten

Definitie

25, Weiblich

  Level 11

Care Team

Beiträge: 746

Re: OVERMORGEN IS HET TERUG SCHOOL

von Definitie am 30.08.2015 11:16

ik wil niet 

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Antworten

Definitie

25, Weiblich

  Level 11

Care Team

Beiträge: 746

Re: Eigenlijk ben ik best trots

von Definitie am 29.08.2015 09:53

Heb je een linkje van je verhaal?

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Antworten

Definitie

25, Weiblich

  Level 11

Care Team

Beiträge: 746

Re: 1ste introductie/sport dag overleefd...

von Definitie am 25.08.2015 08:45

awh, dat is echt stom maar je zorgen om zo'n dingen maken is normaal hoor! Vind je je klas wel gewoon leuk? Denk je dat het gewoon leuke mensen zijn met wie je in ieder geval in de klas goed mee zou kunnen opschieten? Dan denk ik dat het sowieso het beste is dat je in die klas blijft. Het is leuker als je al bij je goede vrienden zit, maar met hen kan je buiten je klas en school om ook omgaan! En ik denk niet dat ze je per se stom vinden hoor (: 
Probeer al contacten te leggen met je klas, als er leuke mensen zijn, probeer er vrienden mee te worden en geniet van je schooljaar! Zorg ervoor dat je buiten school om nog met je vrienden kan afspreken en probeer wat van te genieten. Je zorgen zijn zeker normaal, maar die gaan over! (: 

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Antworten

Definitie

25, Weiblich

  Level 11

Care Team

Beiträge: 746

Re: wat vinden jullie van introductiedagen op school???

von Definitie am 24.08.2015 07:03

Wij hebben dat niet echt, de eerste dag heb je in de voormiddag een beetje uitleg, klasverdeling, kennismaken met enkele leerkrachten, een par dingen in orde maken en in de namiddag heb je al twee uurtjes les. Je boeken haal je tijdens één van de eerste lesdagen op en ergens op het einde van de eerste maand hebben we een klasdag haha

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Antworten

Definitie

25, Weiblich

  Level 11

Care Team

Beiträge: 746

Re: morgen jaaropening op school....

von Definitie am 23.08.2015 08:53

Ik ben echt blij dat ik mijn boeken pas moet halen tijdens een van de eerste schooldagen, tijdens de les dan nog, echte liefde. Schoolboeken tijdens de vakantie geven stress haha

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Antworten

Definitie

25, Weiblich

  Level 11

Care Team

Beiträge: 746

Re: he Ik zat dus te denken

von Definitie am 17.08.2015 04:13

Ik ga ook nog eens een poging wagen, misschien lukt het wel haha!

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Antworten

Definitie

25, Weiblich

  Level 11

Care Team

Beiträge: 746

Re: Ik weet niet wat het is

von Definitie am 05.08.2015 09:30

ik denk eigenlijk niet dat mensen je express negeren. of zeker niet bewust tegen jou! Ik zit nog niet zo lang op deze site en ik ben ook niet echt actief, dus ik weet niet precies hoe alles er aan toe gaat, maar hoe ik het zie zijn er sowieso vrij weinig mensen online. Dit zorgt er sowieso ook wel voor dat minder mensen kunnen reageren.
Het is stom dat je dat gevoel hebt, maar mensen vinden je sowieso niet stom hoor!  

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8

« zurück zur vorherigen Seite