Suche nach Beiträgen von painkillers

Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  7  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 62 Ergebnisse:


painkillers

26, Weiblich

  Level 18

Beiträge: 3230

Re: ORPG}Abrikoosje

von painkillers am 22.10.2016 02:42

Liv
Moeilijk open ik me ogen maar bewegen doet te veel pijn. 'Auw'Zeg ik zachtjes en kijk naar me moeder die me hand vast pakt en in grote lijnen uitlegt wat er aan de hand is, het boeit me allemaal niet meer bij het woordje kanker en baarmoeder lig ik al helemaal te janken.. Ik wilde later kindjes en dat kan op deze manier niet meer De arts probeert me te kalmeren en zegt dat ze zo mijn eicellen er uit gaan halen ofnouja 20 stuks. Ik knik maar even en blijf huilen. Ook zegt die voorzichtig dat ik me er op voor moet bereiden dat het kan gebeuren dat alles er gewoon uit moet. Ik zucht even dan wilde ik niet meer leven ik kon dat niet. Hij zegt dan als ik op de gewone afdeling terug ben gaan ze mijn borsten onderzoeken en longen. Ik knik maar even het boeide me allemaal even niet meer. Ik word dan naar de afdeling gebracht en de arts bekijkt mij goed, hij zegt dan dat ik na de onderzoeken naar de afdeling oncologie ga. Ik bijt dan even op me lip. gelukkig krijg ik wel een kamer voor me zelf alleen omdat het simpel weg niet mogelijk is om bij andere kinderen te liggen omdat ik onwijs veel pijn ga hebben. Me moeder houd mijn hand goed vast als ik naar de rondge ga. Daar moet ik gaan staan wat heel moeilijk is daardoor mag mijn moeder in een soort pak me vasthouden. Ik krijg tranen in me ogen als ze mijn borsten tussen twee platen duwen het voelt niet fijn. Ik probeer naar de arts te kijken of ik zie wat de uitslag is maar hij kijkt heel sireus en ernstig slecht nieuws denk ik bij me eigen. Hij zegt dat dit geen zin meer heeft en dat ze een mri gaan doen. Ik word daar dus heen gebracht mijn moeder staan met jack en zijn moeder achter het scherm omdat ik helemaal in paniek raakte toen op het bed werd gelegt krijg ik een soort roesje. Hierdoor slaap ik niet maar ben ik wel wat weg. Ik krijg een slang in mijn keel voor beademing omdat ik op mijn rug moet blijven liggen. Na 10 minuten is de arts klaar en brengt me naar me kamer terug, de slang mocht er nog niet uit wat ik heel vervelend vind. Mijn moeder hou mijn hand vast en aait ondertussen rustig door mijn haren heen, ik ging naar de dokter met de gedachten dat het vast een hardnekkige griep zou zijn maar inmiddels lig ik op de afdeling oncologie. Ik kijk op als er een andere arts binnen komt die me ernstig aan kijkt en een stoel pakt rustig begint die te vertellen dat ze waarschijnlijk mijn borsten en eileiders weg moeten halen, maar dat ze het eerst met chemo gaan proberen, het blijkt dat het op verschillende plekken zit namelijk mijn eileiders, blinde darm met beginsels in mijn darmen vandaar het bloed, in mijn baarmoeder en beiden borsten. Ik zie me moeder dan heel boos worden, dit had namelijk 6 weken geleden al ondekt kunnen zijn als de arts naar de uitslagen had gekeken. Ik pak moeilijk jack zijn hand vast en hoor me moeder vragen over de overlevingskansen, ze zeggen dat die eigenlijk heel klein zijn en ze het gewoon proberen zo lang mogelijk te rekken. Ik slik en voel tranen over me wangen lopen. De arts vraagt dan ook aan der moeder en de moeder van jack of ze willen tekenen, omdat zo ziek ben krijg ik een niet reanimeren beleid, wat dus inhoud dat als er iets gebeurt ze me moeten laten gaan, de arts verteld dat dat het beste is omdat bij reanimeren ze meer kapot kunnen maken en dat als ik het dan overleef ik altijd aan de beademing in bed lig.

Antworten Zuletzt bearbeitet am 22.10.2016 02:53 .

painkillers

26, Weiblich

  Level 18

Beiträge: 3230

Re: ORPG}Abrikoosje

von painkillers am 22.10.2016 01:29

Arts
Als ik het meisje naar 3 uur terug naar de uitslaapkamer breng loop ik naar der familie toe en ga er bij zitten. 'Sorry duurde allemaal iets langer dan geplant'Zeg ik rustig en kijk ze aan. 'Ze is een pittige damen hoor'Lach ik even dat merkte we heel goed met haar in slaap krijgen ze vechten heel lang tegen de narcose. 'Ze heeft te weinig narcose gehad door dat haar gewicht weer sterk toegenomen is'Zeg ik voorzichtig. 'Hierdoor heeft ze wat dingen mee gekregen en heeft ze meer pijn dan dat de bedoeling was'Zeg ik rustig. 'Maar we hebben tijdens de operatie ondenkt dat beiden eierstokken sporen van tumoren bevatten niet een zoals in eerste instantie gedacht werd maar ze zitten flink vol'Zeg ik. 'Verder zit het ook in der baarmoeder en blinde darm Zeg ik. 'We vermoede dat het op nog meer plekken zit'Zeg ik. 'We gaan er alles aan doen om der beter te maken maar het gaat een lange en zware weg worden'Zeg ik. 

Antworten Zuletzt bearbeitet am 22.10.2016 01:55 .

painkillers

26, Weiblich

  Level 18

Beiträge: 3230

Re: ORPG}Abrikoosje

von painkillers am 22.10.2016 01:18

Liv
Ik ga rustig op de onderzoekstafel liggen en de arts voelt wat aan me buik echt prettig is het niet, hij vermoed iets met mijn darmen dus wil een onderzoek naar laten doen. Ik zucht even en kijk naar jack me moeder zegt dan dat ik dat onderzoek al 4 keer in 6 weken tijd heb gehad op de spoedpoli maar dat ze alleen wat bloed vonden en voor de rest niks. De arts knikt en zegt dan dat die iets lager wil bekijken, mijn eierstokken bijvoorbeeld. Ik knik dan maar en ga anders liggen voor de echo. Hij doet hem rustig en zoemt wat dingen in, dan zegt die dat er eentje verwijd is, wat kan duiden op verschillende dingen, namelijk een buitenbaarmoedelijke zwangerschap, een cyste of zelfs een tumor. Ik slik even en kijk dan naar der arts. Ik pak dan me moeders hand vast. Zoizo is mijn buik erg opgezet vond die dus wil die toch nog me darmen onderzoeken maar dit keer met een kijk operatie dan neemt die gelijk me eierstok mee om te bekijken. Omdat ik nog niks heb gegeten kon ik gelijk met spoed ingeplant worden. 

Antworten

painkillers

26, Weiblich

  Level 18

Beiträge: 3230

Re: ORPG}Abrikoosje

von painkillers am 22.10.2016 12:57

Liv
Ik zit bij de kinderafdeling als me telefoon gaat. 'Hoi schatje'Zeg ik tegen hem 'Je moet naar de 4e etage en dan de kinderafdeling daar zit ik. Ik werd volgende week pas 18 dus als opgenomen zou worden zou dat hier zijn. Ik kijk even wat vermoeid naar mijn benen. Als ik dan me vriend zie geef ik hem een kusje. 'Hoi schat'Zeg ik tegen hem en ga op zijn schoot zitten dat vind ik altijd heel prettig om te doen. Ik pak dan even mijn telefoon en ben wat aan het appen met vrienden als ik mijn naam hoor. Ik loop dan met de arts mee, mijn moeder en jack ook. Daar ga ik op een stoel zitten wat veel pijn doet. De arts vraagt hoe het gaat. Ik kijk hem aan. 'Kut ben nog meer afgevallen weeg nog maar 33 kilo'Zeg ik zachtjes. 'Ik kan niet meer eten en het doet pijn'Zeg ik. Dan vraagt die waar ik de meeste pijn heb. 'In mijn buik en borst; Zeg ik en hij knikt en kijkt me ernstig aan, als die dan zegt dat die eerst even een echo wil maken kijk ik verbaast. Hij denkt dat ik zwanger ben aangezien dat uit het bloed onderzoek naar voren kwam. 'Dat is heel knap aangezien ik echt gewoon al 5 weken ongesteld ben'Zeg ik en zie hem dan even bezorgt kijken.

Antworten

painkillers

26, Weiblich

  Level 18

Beiträge: 3230

ORPG}Abrikoosje

von painkillers am 21.10.2016 09:41

ik ~ Liv

08bf9666e3f0aa3cd73616077b6d3c89.jpg

Liv ligt voor de zoveelste keer ziek op de bank, ze is nu al ruim zes weken ziek zonder dat iemand weet wat ze heeft. Moeilijk kijkt ze naar der lichaam ze woog ook nog maar net drieendertig kilo, veel te licht voor een meisje van achtien jaar. Ze kon er alleen niks aan doen dat kwam gewoon omdat ze geen eten meer binnen hielt. Vandaag had haar moeder dan ook bedacht dat het klaar moest zijn en heefr de arts daar mee ingestemd, zodoende word ik vandaag dus opgenomen in het ziekenhuis, als ze niks kunnen vinden hebben ze bedacht dat ik anorexia heb en psygische problemen. Oke dan het zal allemaal wel dacht ze. Moeilijk stond ze op toen der moeder der riep, het was tijd. Der vriendje ging ook mee maar die zou ze bij het ziekenhuis zien.

Antworten

painkillers

26, Weiblich

  Level 18

Beiträge: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

von painkillers am 08.08.2016 07:06

djennah
Ik doe faitlynn dan in der badje en begin der lekker te wassen. 'Lekker hé meisje'Zeg ik en lach even als trylano en het zoontje van liz beginnen te krijzen. 'Monstertjes'Zeg ik zachtjes en begin dan faitlynn aan te kleden en leg dan het kleine meisje terug in der bedje en lach als ze direct slaapt en loop weer naar beneden. 'Zo trylano ben je aan het krijzen'Zeg ik lachend en leg hem dan aan me borst. 

Antworten

painkillers

26, Weiblich

  Level 18

Beiträge: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

von painkillers am 03.08.2016 05:59

djennah
'Liz kan je even op trylano passen ik dan kan ik bij faitlynn even de sonde en beademing goed doen en zorgen dat ze kan gaan slapen Zeg ik tegen liz en glimlach terwijl de kleine faitlynn op til en door der haardjes heen aai. 

Antworten

painkillers

26, Weiblich

  Level 18

Beiträge: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

von painkillers am 02.08.2016 01:33

djennah
Ik glimlach even als me ex aan de deur staat en neem failtynn en tylano die in de buggy zitten over. 'Eey klein mannetje'Zeg ik tgen hem en lach als faitlynn ligt te slapen. 'Zo jullie zijn weer bij mama was het gezellig bij papa?'Vraag ik en zie hem lachen. Ik zwaai dan me ex uit en kijk hem na en loop dan terug naar liz waar ik de kindjes in de box neer leg. 'Gaat faitlynn zo lekker douche met mama en daarna trylano?'Vraag ik lachend. 

Antworten

painkillers

26, Weiblich

  Level 18

Beiträge: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

von painkillers am 30.06.2016 04:32

Djennah
'De kleine doet het goed hé'Zeg ik tegen liz terwijl naar der ventje kijk. 'Klein stoer mannetje'Zeg ik tegen hem en we rijden dan naar huis toe waar we ondertussen snel zijn, me ex brengt zo me kindjes . Ik glimlach bij de geachten dat ze terug komen. Ik vind dat heel prettig mijn twee kleine kindjes terug bij mij.
 

Antworten

painkillers

26, Weiblich

  Level 18

Beiträge: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

von painkillers am 24.06.2016 12:06

Arts
'De arts legt zo de beademing en sonde uit en dan mogen jullie daarna lekker naar huis toe'Zeg ik tegen liz en kijk naar het kereltje. 'eey mannetje ga jij een beetje lief zijn voor je mama'vraag ik. 'ik vertrouw jullie wel met hem aangezien faitlynn ook sonde en beademing heeft'Zeg ik.

djennah
'Ja klopt'Zeg ik op de laaste zin en aai door de haardjes van het mannetje. 'Hij is echt een stoer kereltje'Zeg ik. 'Maar wel heel eigenwijs hoor mannetje'zeg ik. 

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  7  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite