Search for posts by painkillers

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  7  |  »  |  Last Search found 62 matches:


painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 06/13/2016 03:33 PM

Djennah
Ik kijk naar me meisje die sondevoeding krijgt om te zorgen dat ze wel blijft eten. Ik glimlch even en kijk naar Liz als de arts uitlegt hoe het moet. I knik even en we zetten hem aan en glimlach als ze gelijk wat minder huilerig te worden gelukkig. Ik kijk naar Liz terwijl ze faitlynn nog beter onderzoeken. 'Moet ik bij jou weer even zorgen straks dat je kleintje wil komne?'vraag ik. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 05/28/2016 12:07 AM

djennah
Ik zie dan liz terug komen en hou faitlynn goed vast als de dokter bloed bij der prikt. Ik geef der een kusje al ze het op een krijzen zet. 'nee he boef dat is niet erg'Zeg ik tegen der en kijk naar der 'Je bent echt een kleine topper mama's kleine topper'Zeg ik en kijk naar de dokter die der verder onderzoekt. Ik hoop maar dat er niks ergs met der aan de hand is koorts bij zulke kleintjes is namelijk nooit iets goeds. Ik zucht even en kijk naar mijn kleine little boy die lekker ligt te slapen 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 05/27/2016 03:56 PM

djennah
Ik duw de buggy naar de wachtruimte waar we heen moeten en aai door de haardjes van ivey heen. 'Komt goed schatje'Zeg ik en geef der een kusje op der hoofdje 'Wie is mama's kleine toppertje?'Vraag ik aan der en geef der nog een kusje en glimlach als de kinderarts er aan komt en geef hem een hand. 'Hoi'Zeg ik en we lopen rustig mee naar de afdeling waar ze onderzocht word. Ik zucht even als ze et weer op een krijzen begint te zetten. 'poppetje'Zeg ik tegen der en aai door der haren heen. 'Het komt echt goed meisje mama belooft dat je'Zeg ik tegen der en geef der nog een klein kusje op der wangetje. Ik doe rustig der kleertjes uit als de arts dat vraagt en leg der op de onderzoekstafel. 'Ze is 2 dagen dus dacht koorts kan niet veeel goeds zijn'Zeg ik en zie de arts knikken. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 05/14/2016 04:50 PM

Djennh
'Wat moet je doen dan?'Vraag ik aan liz terwijl de kleintjes in de buggy doe en bij de auto de kleintjes in hun kinderstoeltjes en de buggy in de kofferbak. 'Hoe kan het eigenlijk dat ze ineens koorts krijgt is ze zo ziek? Zucht ik even zachtjes terwijl naast liz ga zitten 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 05/14/2016 04:11 PM

djennah
'Faitlynn heeft koorts'Zucht ik even en geef mijn meisje een kusje terwijl ze in mijn armen ligt te huilen. 'Ga zo even naar de dokter maar denk dat er niet zo veel aan de hand is en ze gewoon wat moe is 'Zeg ik dan zachtjes en probeer me meisje rustig te krijgen maar dat is nog niet zo makkelijk omdat ze best wel wat paniekerig is momenteel. 'Ze wil ook niet goed eten dus heb zo een afspraa in het ziekenhuis bij de spoed post wil je mee of niet?'Vraag ik terwijl met mijn meisje op de bank ga zitten en der lekker tegen me borst aan leg en door der haardjes heen aai 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 05/12/2016 06:03 PM

Djennah
Ik begin rustig der onderbuik te masseren. 'Zo je voelt je meisje wel goed liggen'lach ik even. Als ik klaar ben zegt ze dat ze boodschappen gaat doen ik zucht even ze is zo met zichzelf bezig de laatste tijd. Ik kijk even op de camera van de baby phone en zie dat faitlynn beetje moeilijk doet dus loop naar boven toe. 'Meisje toch'Zeg ik en til der rustig op en ga op de stoel zitten met me meisje die beetje naar der hoofdje aan het grijpen is. 'Awh poepie je bent moe hé Zeg ik en aai door der haardjes heen en loop dan uiteindelijk maar naar mijn kamer om trylano niet wakker te maken daar ga ik met faithlynn op bed liggen en masseer der buikje een beetje. 'Probeer rustig te ademen schatje'Zeg ik als ze wat sneller begint te ademen en wat hoger. Ik leg der uiteindelijk op me borst neer. 'Volgensmij heb jij niet zo'n fijne dag hé schat'Zeg ik en pak me telefoon om de huisarts te bellen.  

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 05/11/2016 08:01 PM

Djannah
'Je bent er klaar mee he zusje, wacht maar even ik doe zo eerst even de kleintjes in bad en dn naar bed en dan zal ik je even helpen'Zeg ik. Ik was er ook klaar mee met 8,5 maand en toen heeft de dokter dingen geprobeert om op te weken zonder medische ingreep zal ik zo wel bij der doen aangezien ze nu ook rond de 8/9 maanden is en er gewoon klaar mee. Ik loop naar boven met de kindjes en leg dan trylano in zijn bedje terwijl faitlynn begin te wassen daarna kleed ik der aan en leg der in bed, daarna doe ik het zelfde met trylano. Ik zet de babyphone aan en loop naar de badkamer waar ik massage gel pak. Ik loop naar me zus toe. 'Dit zorgde bij mij ook voor dat de bevalling op gang kwam dus bij jou vast ook. 'Wil je op de grond liggen of op de tafel tafel is voor mij makkelijker hoef ik niet te bukken'Lach ik. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 05/11/2016 05:54 PM

Djennah
'Zo schatjes het is etens tijd'Zeg ik zachtjes als ze wakker zie worden. Voorzichtig leg ik ze een voor een op de bank en doe me shirtje dan uit terwijl ze beiden voorzichtig tegen me borst aan leg ze beginnen gelijk met drinken. 'Goedzo kleine toppertjes'Zeg ik tegen ze en glimlach als ze lekker aan het drinken zijn. Dan zie ik me zus binnen komen en glimlach even. 'Nog even meid, wil je dat ik er bij ben?'Vraag ik aan der ze was ouder dan mij dus weet niet of ze der kleine zusje er bij wil hebben. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 05/11/2016 04:00 PM

Djennah
Ik stap in me auto om de laaste spulletjes te halen me zus past op de tweeling maar dat komt vast wel goed ze word namelijk zelf ook mama. Als ik alles heb doe ik het terug in de auto en rij dan terug naar huis en geef liz een kus 'hoe ging het?'Vraag ik terwijl het bedje en de buggy in elkaar begin te zetten. 'Of hebben mijn smurfies heel de tijd geslapen'Lach ik even en kijk naar der ik denk het wel want ze slapen nu ook namelijk 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 05/01/2016 01:09 AM

Djennah
'De babykamer is gelukkig al klaar hoor alleen nog 2e bedje en kleertjes voor de boy heb alleen het geld er niet voor dus ga een oproep doen op martktplaats voor goedkopen spulletjes'Zeg ik tegen haar terwijl na dat ik de kleintjes in de box had gelegt had ik me laptop aangezet om te gaan zoeken naar de spullen die nodig heb ook zet i de eenpersoonbuggy er op en ga op zoek naar een twee persoons die al snel vind. 'Kan vandaag die buggy halen wil je op de twin passen dan ga ik de buggy even halen met de auto'Zeg ik tegen liz en geef der een knuffel. 'Je hebt het huis wel goed bijgehouden in de twee weken dat ik in het ziekenhuis lag. 'Plaag ik der even. Ja die opnamen hadden we niet zien aankomen maar werd gewoon heel ziek en totaal niet lekker met hoge koorts dus was het het beste.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  7  |  »  |  Last

« Back to previous page