Search for posts by painkillers

First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  »  |  Last Search found 62 matches:


painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/29/2016 07:19 PM

djannah
'Ja maar dan heb ik een twee persoonsbuggy en twee bedjes'Zeg ik tegen liz en geef der een kusje. Ik leg rustig failtynn aangekleed in de buggy wanneer ik trylano aan kleed helaas wel in roze kleertjes hebben niks blauw en doe hem in een draagdoek op me buik. 'Nou dan zullen we maar lekker naar huis gaan'Zeg ik tegen liz wanneer we naar de auto toe lopen. 'Ik ben wel blij met me kindjes maar denk dat het ook wel heel moeilijk gaat worden'zeg ik tegen liz. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/29/2016 06:58 PM

djanneh
Ik hou me twee kleine wondertjes vast en kijk even naar liz. 'ik ben zo blij'Zeg ik als ik naar ze kijk. 'Maar hoe krijgen we 3 bedjes in dat kamertje'Lach ik even terwijl naar liz kijk en dan hoor ik de arts zeggen dat we vandaag al naar huis mogen. Ik knik maar. 'Morgen gelijk even shoppen want die van jou is er toch nog niet dan slaapt trylano in dat bedje en jou buggy'Zeg ik tegen der terwijl even me kindjes tegen me aan hou. 'Dit word vast een hel'Zucht ik even. 'Twee babys'Zeg ik 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/29/2016 05:35 PM

djennah
Ik zucht even en ben blij als naar 10 uur puffen eindelij de 10 cm heb die nodig heb om te kunnen bevallen. Rutig begin ik mee te persen met de weeen en hou liz goed vast. Naar uiteindelijk 10 minuten te hebben geperst hoor ik zacht gehuil en is mijn kleine wondertje geboren. 'Faitlynn marley angel Maclain. 'Zeg ik zachtjes als me meisje zie. Ik krijg der gelijk op me borst gelegt en hou mijn meisje goed en stevig vast. 'Mama is trots op jou'Zeg ik moe, Ik zucht even als de dokter dan zegt dat er nog een jongetje komt want dat was de rede dat zo ziek was al die er uiteindelijk na 10 minuten persen ook is glimlach ik 'trylano dylan faithy meclain. 'Zeg ik en kijk wat onwendig maar de twee kleintjes op me buik. Ik ben wle blij dat ze helemaal voldragen waren.

shutterstock_151090952-375x250.jpg

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/29/2016 04:32 PM

Djennah
Ik zucht even. 'Bevallen doe ik nooit meer'Zeg ik en draai me op me zij neer en zucht even huilend en puffend omdat alles zo veel pijn doet en totaal niet fijn is. '5 cm dus zijn op de helft'puf ik huilend, de dokter komt weer even binnenom te onderzoeken ik vind het echt niet prettig al die onderzoeken maar het moet wel een. Ik kijk naar de dokter die zegt dat nog wel even gaat duren voor de baby er is. 

Reply Edited on 04/29/2016 05:04 PM.

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/29/2016 03:59 PM

djennah

Ik kijk even naar liz en knik maar even. 'Het kan nog wel een paar uur duren'Zeg ik tegen liz en glimlach even moeilijk omdat het zo veel pijn doet echt niet normaal momenteel. Ik zucht dan even en kijk naar liz en puf even weer als een heftige wee voel en zucht even puffend.

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/29/2016 03:47 PM

djennah
Ik kijk even naar liz. 'Ja hoop dat die kleine zo geboren i mijn kleine meisje, wil die van jou nog even blijven zitten?'Vraag ik aan liz en kij naar der buik terwijl even zucht en dan me hand op me buik hou. 'Heb nu 3 cm ontsluiting dus nog 8 cm'Zeg ik tegen liz en glimlach even zachtjes. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/29/2016 03:35 PM

Djennah
Ik zucht even ik ben 2 wekken geleden met hoge koorts opgenomen maar ben nu dan 9 maanden en mijn vliezen waren inmiddels gebroken wat inhoud dat me kleine meisje geboren gaat worden maar dat kan 4 uur tot 34 uur duren dus dat is best wel even griezelig omdat het zo lang duurt. Ik zie uiteindelijk me zus binnen komen. 'Hoi'Zeg ik zwakjes en kijk even naar de muur ik voelde me nog steeds niet helemaal goed. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/28/2016 05:00 PM

djennah
Ik ga dan aan tafel zitten met het eten en glimlach even. 'Lekker eten'Zeg i lachend en kijk naar der 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/28/2016 03:43 PM

djennah
'frikandel speciaal'Zeg ik tegen der en loop dan naar beneden toe ik zucht even de kleine trapt zo hard momentele. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/28/2016 03:27 PM

djennah
'Zullen we vanavond frietjes bakken?; Vraag ik aan liz en glimlach even zachtje en leg me hand op me buik. '' 3 maanden al nog 6 te gaan'zeg ik 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  »  |  Last

« Back to previous page