Search for posts by Writer4ever

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  25  |  »  |  Last Search found 248 matches:


Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/28/2018 09:09 PM

Reece
Wanneer ze zich langzaam terugtrekt, kom ik weer op adem. Ik glimlach terug en knik. "Dan moeten we maar eens gaan," zeg ik. Ik kijk haar na wanneer ze opstaat. Enerzijds vind ik het jammer dat het moment over is, maar anderszijds doet het wel uitkijken naar een volgende keer. Ik sta ook op van het bed en loop achter Nina naar buiten toe. Er zitten al een aantal mensen in de woonkamer. Ik ga dus maar ergens zitten waar nog plaats is.

Emeli
Ik lach even met wat hij zegt. "Dat zullen we nog wel zien," zeg ik en sta op. Het begint nu wel stilaan tijd te worden dat ik me kan gaan klaarmaken, want we worden in de woonkamer verwacht. Ik kijk nog even achterom en glimlach naar Luke, waarna ik de deur uitga. Net op dat moment zie ik Nina en Reece uit onze kamer komen, eindelijk. Dus haast ik me naar binnen toe. Ik trek een setje ondergoed aan en doe een jumpsuit aan. Ik droog snel even mijn haar en borstel het. Ook mijn make-up zal snel gedaan moeten worden, dus hou ik het maar met de basics.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/28/2018 08:47 PM

Reece
Ik glimlach als ze mijn handen op haar billen legt en zegt dat het wel echt niet verder kan. "Okee," zeg ik zachtjes en volg haar weer. Af en toe knijp ik heel zachtjes in haar billen. Ik blijf me verwonderen over hoe goed ze zoent. Misschien is dat wel niet goed, misschien wil dat zeggen dat ze het vaak doet. Daar probeer ik niet aan te denken en gewoon te genieten van het moment. Wat een geluk dat we zo vroeg naar binnen zijn gekomen.

Emeli
Ik sta op uit het bed en ga op het andere zitten. "Je zin? Ik geef jongens niet graag hun zin, zeker niet zo vroeg," zeg ik lachend en ga wat comfortabeler op het bed zitten. Het liefst zou ik wat ik net gezegd heb ondersteunen door zelfs uit de kamer te gaan, maar ik vermoed dat mijn eigen kamer nog niet veilig is. Ik haal een hand door mijn haren heen en kijk hem aan.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/28/2018 08:31 PM

Reece
Ik glimlach breed als ze me op bed duwt en op mijn middel komt zitten. "Dat was per ongeluk hoor," zeg ik plagend en geniet als ik haar lippen weer op die van mij voel. Gelukkig heeft zij ook nog geen zin om hiermee te stoppen. Eigenlijk is het wel een klein beetje fout, want het is nog maar de eerste dag. Ik zoen op haar tempo mee en laat haar een beetje de leiding nemen. Ik zou heel graag mijn handen op haar billen leggen, maar ik durf niet echt, dus beweeg ik ze maar wat over haar rug heen.

Emeli
Er komt automatisch een kleine gil uit mijn mond wanneer hij me op bed trekt. Ik moet lachen om wat hij zegt en geef hem een plagende stoot. Ik ga op mijn zij liggen en kijk hem aan. "Jij laat er ook geen gras over groeien he, je wil me nu al in bed," zeg ik plagend en glimlach even naar hem. Hij is echt heel erg aantrekkelijk, maar ik blijf er bij dat hij een beetje moeite moet doen voor me.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/28/2018 08:06 PM

Reece
Ik kijk haar aan als ze haar hand op die van mij legt en zich terug trekt. Ik knik. "Okee," zeg ik en bijt even op mijn lip. Ik druk mijn lippen kort op die van haar en zet haar dan weer neer. Ik laat beide handen weer op haar heupen rusten en zoen haar nog een keer. Het is moeilijk om ermee te stoppen. Heel kort raak ik met mijn hand haar bil aan, maar trek meteen weer terug. Uiteindelijk laat ik haar lippen los. Als ze zelf nog wil, zal zij tocj even initiatief moeten nemen.

Emeli
Ik probeer me zo snel mogelijk te douchen, omdat het toch wel een beetje ongemakkelijk voelt. Als ik onder de douche vandaan kom, trek ik mijn bikini maar weer aan en doe mijn jurkje erover heen. Ik werp een korte blik in de spiegel en probeer er zo goed mogelijk uit te zien, voor zo ver dat kan aangezien ik geen make-up, geen borstel en geen haardroger. Ik kom uit de badkamer en glimlach spontaan als ik Luke daar zo zie liggen. "Wat een brave jongen ben je toch," zeg ik lachend en ga langs zijn bed staan.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/28/2018 07:44 PM

Reece
Ik heb geen idee waar dit naartoe gaat, maar het is zo leuk. Ik neem haar vast bij haar heupen en til haar op. Om haar stevig te laten zitten, ga ik nog wat dichter teger de muur staan. Terwijl ik haar heel rustig zoen, ga ik met mijn hand over haar bovenbeen. Zo lang ze geen teken geeft dat ik te ver ga, blijf ik gewoon doen. Het voelt fijn als ze zo door mijn haren heen gaat.

Emeli
Ik lach even als hij dat zegt. Ik denk even na over wat hij zegt en antwoord: "Dat zal dan maar moeten." Ik loop achter hem aan naar binnen toe. Hun kamer ziet er vrij wel hetzelfde uit als die van ons. Ik ga naar de badkamer toe. "Jij blijft netjes daar, op het verste bed, oké?" zeg ik en kijk hem indringend aan. Daarna glimlach ik en sluit de deur achter me. Ook de badkamer ziet er net hetzelfde uit. Ik zet het water aan en begin me uit te kleden.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/28/2018 07:27 PM

Reece
Ik stop weer eventjes om op adem te komen en glimlach naar haar. "Duidelijk niet je eerste keer," zeg ik en plaats mijn lippen dan weer op die van haar. Ik moet nog steeds glimlachen, maar begin daarna weer echt te zoenen. Het is zo goed, dat ik gewoon geen zin heb om te stoppen. Ik ga met een hand een beetje langs haar lichaam heen, maar probeer haar niet al te veel aan te raken, want ik weet niet of ze dat wel goed vind.

Emeli
Ik glimlach even om zijn voorstel en kijk naar de grond. "Is een optie, maar ik heb geen andere kleren bij me," zeg ik en kijk hem bedenkelijk aan. Terwijl wandel ik wel al verder naar zijn kamer, desnoods draai ik nog terug als hij naar binnen toe gaat.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/28/2018 07:06 PM

Reece
Ik stop even met haar te zoenen als ik geluiden op de gang hoor, recht voor de deur. Maar als er toch niemand binnen komt, glimlach ik naar haar en begin haar weer te zoenen. Ze kan dit echt goed. Ik draai een beetje zodat zij met haar rug tegen de muur komt te staan en leun dan met een hand tegen de muur aan terwijl ik de andere nog steeds op haar heup laat rusten.

Emeli
Ik schrik even als ik Luke z'n stem hoor. Ik doe teken dat hij stil moet zijn en neem zijn hand vast, waarna ik hem mee trek naar verderop in de gang. "Reece en Nina zijn daar binnen en ik wil hun niet storen," zeg ik zachtjes en lach even. Het was best wel grappig dat ik het gehoord heb. Maar nu kan ik me nog steeds niet omkleden, want mijn kleding hangt in mijn kamer en een douche nemen gaat ook niet echt lukken op deze manier.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/28/2018 06:33 PM

Reece
Ik lach om wat ze zegt, maar reageer er niet echt op. Ze heeft nu eenmaal wel gelijk, hij zou dat vast niet eens erg vinden. Al leek hij Emeli behoorlijk leuk te vinden. Als ik merk dat ook zij dichter komt en zelfs bijna tegen me aan komt staan, zie ik dat als een teken. Ik leg een hand op haar heup en glimlach naar haar, terwijl ik naar haar lippen kijk. Daarna kijk ik in haar ogen en terug naar haar lippen. En dan beslis ik om het gewoon te doen. Ik druk mijn lippen op die van haar en begin haar te zoenen. Mijn tweede hand leg ik op haar andere heup en trek haar nog dichter tegen me aan.

Emeli
Als ik me heb afgedroogt neem ik al mijn spullen bij elkaar en kijk nog een laatste keer naar Luke die nog in het zwembad zit. Net voordat ik wil vertrekken, merk ik dat Nina's spullen ook weg zijn, net zoals die van Reece. Die twee zitten vast samen binnen. Wie weet wel in onze kamer, en ik wil ze niet storen. Wanneer ik aan bij onze kamer kom, hou ik mijn oor tegen de deur gedrukt, die blijkbaar niet al te veel geluid tegen houdt, want ik hoor heel zachtjes het geluid van gezoen. Ik giechel even en loop door. Waar moet ik nu heen?

Reply Edited on 06/28/2018 06:35 PM.

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/28/2018 06:15 PM

Reece
Ik kijk naar het bed waarheen ze wijst. "Oh nee, ik bedoelde eigenlijk dat jij dan in mijn bed kan slapen, zodat ik bij Emeli op de kamer lig," zeg ik om jaar te plagen. Natuurlijk was dit niet waar, maar ik wil haar nu ook weer geen schrik aanjagen door over in een bed te slapen te beginnen. Ik leun tegen de muur aan en kijk nog een keer de kamer rond. Ik heb echt ontzettend veel zin om haar te zoenen, maar ik weet niet zo goed of zij dat wel wil. Ik ga een beetje korter bij haar staan.

Emeli
Ik lach kort en antwoord: "Misschien." Ik mag mezelf nu eenmaal niet al te veel prijs geven en dus niet te hard laten merken dat ik heel graag meer tijd met hem doorbreng. Ik leun tegen de kant van het zwembad en voel dat hij mee opschuift, en zelfs nog een beetje dichter komt. Dit is zo verleidelijk, maar als ik toegeef ben ik echt te makkelijk. "Ik ga me klaarmaken voor de avond," zeg ik en ga uit het zwembad. Ik pak mijn handdoek en begin me af te drogen.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/28/2018 05:54 PM

Reece
Ik kijk haar even nep beledigd aan. "Nou, dankje denk ik," zeg ik en lach even. Ik ga weer helemaal in de slaapkamer staan en kijk naar de bedden. Ze zijn allebei nog zo ordelijk. "Welke is van jou?" vraag ik en knik richting de bedden om duidelijk te maken over wat ik het heb. "Dat is misschien handig om te weten. Dan weet ik in welke ik de rest van de tijd kan slapen," zeg ik en kijk glimlachend om naar Nina, die nog achter me stond. Ik lek even over mijn lippen, nu we hier zo staan is het wel heel verleidelijk om haar een kus te geven.

Emeli
Ik glimlach als hij dat zegt. "Als ik dat nu al doe, is het een volgende keer niet meer leuk," zeg ik een beetje mysterieus. Er zijn namelijk andere momenten die ik me kan voorstellen met hem, waarop het veel interessanter zou zijn om dat te doen. Ik luister naar wat hij zegt over een body builder lichaam en knik instemmend. "Dat vind ik ook maar niks," antwoord ik en probeer subtiel zijn lichaam eens helemaal te bekijken.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  25  |  »  |  Last

« Back to previous page