Search for posts by Writer4ever

First Page  |  «  |  1  ...  22  |  23  |  24  |  25 Search found 248 matches:


Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Wanneer iemand zich niet goed in zijn vel voelt...

from Writer4ever on 08/08/2015 05:25 PM

Dankje voor het delen :) Ik zal er aan denken wanneer ik een oppepper nodig heb :)

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: VIOLET. IS TERUG OP HELLO MODEL!

from Writer4ever on 08/08/2015 09:49 AM

Welkom terug

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: En ook ik heb nu Wattpad

from Writer4ever on 08/05/2015 09:54 PM

Ja, dat ben je :) Voel je nu maar vereerd ;)

Oh wauw ik ben echt heel vereerd! 

PS. Ik ga even reclame maken ;) Hou aub mijn blog in de gaten, ik wil geen genegeerde blog krijgen want ik wil er een leuke blog van maken (lees ook zeker mijn probleem topic, want ik heb er weer last van). THANKS voor het lezen van deze reclame :) 

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: En ook ik heb nu Wattpad

from Writer4ever on 08/05/2015 09:43 PM

Vergelijken is altijd goed. Tenzij je daardoor gaat zeggen dat je slecht bent.

Ik ben ook slecht haha, ok ik weet dat het nog erger kan maar toch vind ik mezelf best slecht.. 

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: En ook ik heb nu Wattpad

from Writer4ever on 08/05/2015 09:38 PM

Dan heb je mijn verhalen nog niet gezien

Nee eigenlijk niet :o Stuur een keer link zodat ik eens kan lezen!

 
Welcom by the club, sweetheart.

Auw, ik word graag lid ;) xx (ben ik nu ook een schatje? )

 
@ Writer4ever: je orgp met mij was geen drama hoor, ken mensen die het veel slechter doen DUS WAT ZEG JE

Haha, tegenover jou stukjes lijken die van mij alleen nog maar slechter
Maar toch dankje ;) 

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Ik weet niet wat het is

from Writer4ever on 08/05/2015 09:27 PM

Nou, ik vind dat erg jammer dat je je een beetje uitgesloten voelt! Want ik denk dat het zeker niet de bedoeling is van mensen om je te negeren. Ik heb een ORPG met je, en ik weet dat ik misschien niet altijd reageer maar dat komt omdat ik niet altijd zin heb in ORPG te doen, en ook vaak geen inspiratie. Dus trek je daar sowieso niets van aan aub. Daarnaast zal ik zeker een keer een kijkje gaan nemen op je blog! Ik las net dat je een beetje verlegen bent, ik kan je zeggen dat ik ook erg verlegen ben. Ik voel me daardoor ook soms uitgesloten, op vakantie vorig jaar bijvoorbeeld, was ik in het begin een beetje stiller dan mijn zus en plots ging iedereen de hele week tegen mijn zus praten en sloten ze mij een beetje uit. Ik weet dus wat een rotgevoel het is. Maar nu ben ik op kamp geweest en heb mezelf bevolen om vanzelf tegen mensen te praten en het heeft echt gewerkt! Ik weet dat dat soms een beetje moeilijk is om je zomaar te mengen in een gesprek, maar je moet het zeker doen! Ik had ook bang om een beetje buitenbeentje te zijn op deze site, omdat ik er een beetje later ben bij gekomen en omdat ik geen GoSupermodel had. Maar je meot gewoon op genoeg dingen reageren en zelf eigenlijk heel onnuttige forums aanmaken en dan leer je meerdere mensen kennen! Ook stuur ik gewoon random mensen die online zijn een vriendschapsverzoek, moet je ook een keer proberen. En dan vervolgens een keer wat naar hen sturen :)
x Margo 

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: En ook ik heb nu Wattpad

from Writer4ever on 08/05/2015 07:22 PM

Ik heb gewoon speciaal hiervoor wattpad aangemaakt, haha

Dat zou ik ook kunnen doen! Maar dan heb ik ook zin om verhalen te schrijven en ik ben er vet slecht in haha

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: En ook ik heb nu Wattpad

from Writer4ever on 08/05/2015 07:14 PM

Heb zelf geen wattpad dus kan het jammer genoeg niet lezen

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  22  |  23  |  24  |  25

« Back to previous page