Search for posts by Writer4ever

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  25  |  »  |  Last Search found 248 matches:


Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/28/2018 03:59 PM

Reece
Het duurt eventjes voordat ze de deur opent en ik begin bijna te denken dat ze zoch heeft bedacht en is weggegaan. Maar dan verschijnt haar mooie gezichtje voor de deur en moet ik automatisch glimlachen. Ik ga naar binnen toe en sluit de deur achter me. De kamer ziet er ongeveer hetzelfde uit als die van ons. "Hebben jullie ook zo een grote badkamer?" vraag ik nieuwsgierig en ga er heen. Ook die ziet er net hetzelfde uit. Ik draai me naar Nina en zeg: "Je ziet er goed uit."

Emeli
Ik trek even mijn wenkbrauwen op als hij die opmerking maakt over dat ik wel durf. Ik wist niet dat het zo vreemd was om eens aan een jongen zijn armen te voelen. Okee, ja misschien is dat iets wat je niet meteen doet. "Het is maar je arm, had ook aan je buikspieren kunnen voelen," zeg ik op een speelse toon. "Dat valt inderdaad nog mee," antwoord ik als hij zegt dat hij maar 2 keer per week naar de fitness gaat.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/28/2018 02:47 PM

Reece
Wanneer ik de douche uitkom, trek ik snel mijn kledij aan. Het is een zwarte jeans met een witte T-shirt geworden. Ik spuit nog snel wat parfum, want heb al vaker vernomen dat meiden extra aangetrokken zijn tot jongens die lekker ruiken. Als ik op de klok kijk, zie ik dat ik iets te laat ben, dus haast ik me maar richting de kamer van Nina en Emeli. Ik haal even diep adem, zodat het niet opvalt dat ik me gehaast heb en klop op de deur.

Emeli
Ik moet lachen als hij dat zegt. "Dat is echt niet waar," antwoord ik als hij zegt dat ik zo licht ben als een veertje. Ik moet weer lachen met zijn opmerking over dat hij wel sterk is. "Is dat zo?" vraag ik en kijk even naar zijn armen. Zonder er al te veel over na te denken, knijp ik er in en inderdaad, die zijn behoorlijk gespierd. "Zo, jij zit vaak in de fitness," zeg ik en glimlach naar hem.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/28/2018 02:32 PM

Reece
Ik kijk verrast op als ze het zwembad uitgaat en vertrekt. Ik moet even lachen. Tien minuten? Dan zal ik nu nog snel een praatje slaan om vriendelijk te doen en dan snel een douche nemen en andere kleding aandoen. Ik praat nog even met Violet en Kaat en complimenteer hen, om hen toch maar bevriend te houden. "Ik ga me alvast klaarmaken voor vanavond," zeg ik en knipoog even naar Kaat, waarna ik het zwembad uit ga en me even afdroog. Ik pak mijn handdoek en ga naar mijn kamer toe. Ik neem een stapeltje nettere kleding en ga me douchen.

Emeli
Ik giechel even wanneer hij plukje haar achter m'n oor doet. "Dankje," zeg ik zachtjes en glimlach naar hem. Oh god, ik lijk echt op een kind van 12. Het wordt tijd dat ik me wat ouder ga gedragen. "Ik snap nog steeds niet hoe je me hebt getild," zeg ik lachend, terwijl ik terugdenk aan dat moment. Ik weeg namelijk echt niet het lichtst. Hij staat best kortbij, waardoor ik de warmte van zijn lichaam voel.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/28/2018 01:02 PM

Reece
"Ik heb jou kamer nog niet gezien," fluister ik en glimlach naar haar. Tussendoor probeer ik maar een beetje vriendelijk te doen tegen de andere twee. Kaat ziet er wel goed uit, dat kan ik niet ontkennen. Maar dat ga ik nu niet zeggen. Ik haal even een hand door mijn haren heen en kijk naar Luke en Emeli die een eindje verderop in het zwembad staan. Eigenlijk zou ik ook nog wel bij hun willen gaan staan, maar wil hun momentje natuurlijk niet verpesten.

Emeli
Ik lach even als hij dat zegt. "Nee hoor, het is wel lief," zeg ik en haal even een hand door mijn haren heen in de hoop ze een beetje goed te krijgen. Normaal zou ik niet snel onder water gaan en zou mijn make-up en haar nog intact zijn, maar door Luke is dat nu niet het geval. Als ik mijn arm weer naar beneden doe, raak ik per ongeluk Lukes arm, waardoor mijn hart even een sprongetje maakt. Ik erger me echt zo hard aan mezelf, het lijkt wel alsof ik 12 ben.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/28/2018 10:48 AM

Reece
Ik keer mijn rug half naar de twee meiden toe, maar alsnog komen ze bij ons staan. "Oh hey," zeg ik kort en glimlach even naar hun. Ik ga wat dichter naar Nina toe en zeg zachtjes: "We kunnen ook even ergens anders heen." Maar dat is buiten Violet en Kaat gerekend, ze beginnen enthousiast allerlei dingen te vertellen en ik knik en lach maar een beetje.

Emeli
Ik moet spontaan glimlachen als hij dat zegt. "Wat een slijmbal ben je seg," zeg ik en kijk hem lachend aan als hij korterbij komt. Ik had echt nooit gedacht dat ik al iemand leuk zou vinden vanaf de eerste dag, maar misschien loop ik best niet al te hard van stapel. Misschien is hij nu wel bij mij, maar loopt hij zodadelijk alweer naar een ander meisje toe.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/27/2018 09:53 PM

Reece
Ik kijk haar gekwetst aan als ze zegt dat ik ook hopeloos ben. Plots hoor ik geschreeuw en twee seconden later zitten Luke en Emeli ook in het zwembad. Gezellig wel dat er wat meer volk in het zwembad komt. Ik draai me naar Nina en kijk haar glimlachend aan. "We krijgen gezelschap," zeg ik en knik naar Violet en Kaat die nu ook het zwembad in komen. Ik zal maar niet te veel aandacht aan hen schenken, want wil Nina niet weg laten gaan.

Emeli
Terwijl ik wacht op Luke die drinken is gaan halen, kijk ik een beetje rond me heen en probeer de camera's te negeren. Het voelt eerlijk gezegd wel een klein beetje ongemakkelijk om zo gefilmd te worden als je in bikini zit, maar ik zal er toch mee moeten leren leven. Plots verdwijnt mijn zon en wordt ik opgetild door Luke. Ik schreeuw en zeg dat hij me los moet laten, maar voor ik het weet zit ik in het zwembad. Ik kijk hem boos aan als ik boven water kom. "Mijn make-up is niet waterproof," antwoord ik en kijk hem triest aan.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/24/2018 09:21 PM

Reece
Ik moet lachen als ze zegt dat ze heel lief is. En word er ook blij van omdat ze ook zegt dat ik dat nog wel zal merken. Is ze misschien toch een beetje geïteresseed in mij? "Pff, zo snel al, hij is vast hopeloos," zeg ik een beetje speels en kijk haar aan. "Er natuurlijk ook altijd een kans dat je mijn perfecte match bent he," zeg ik niet al te luid en terwijl kijk ik maar voor me uit. Terwijl zie ik hoe Kaat zich aan het klaar maken is om ook in het zwembad te komen.

Emeli
Ik glimlach een beetje verlegen als hij dat zo zegt. "Dat kan je niet," antwoord ik speels en ga dan ook maar eens liggen op het ligbed. Als hij vraagt of ik wat wil drinken, kijk ik hem weer aan en denk even na. "Doe maar wat water, alsjeblieft," zeg ik en glimlach er lief achteraan. Terwijl hij weg is, merk ik de eerste camera's op die weer opnieuw zijn begonnen met filmen.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/24/2018 07:34 PM

Reece
Ik lach en zeg: "Wat een lief meisje ben je toch." Ik ben niet zo goed ik stilstaan in een zwembad dus zwem weer naar haar toe en ga langs haar staan, tegen de rand leunen. Hierdoor krijg ik zicht op Kaat, die duidelijk zit te kijken, waardoor ik een kleine glimlach niet kan onderdrukken. "Dus, jij en Jack?" vraag ik en kijk haar aan. Om een of andere ben ik best wel nieuwsgierig waarom ze zo zwaaide naar hem. "Is hij je perfecte match?" vraag ik lachend.

Emeli
Ondanks dat hij op z'n rug gaat liggen blijf ik naar hem toegedraaid zitten. "Even afkoelen kan ik altijd wel waarderen," antwoord ik en lach kort. "Maar zonnen is natuurlijk ook leuk." Het is niet dat ik zo een typisch meisje meisje ben, maar toch wel een beetje. Niet dat ik zal beginnen schreeuwen over een gebroken nagel, of nooit underdressed ben. Maar zonnen en shoppen doe ik nu eenmaal wel echt graag.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/24/2018 07:13 PM

Reece
Hoe kan het toch dat ik echt een beetje jaloers ben? Ik had mezelf nog zo voorgenomen om niet meteen iemand leuk te vinden. "Tuurlijk niet," zeg ik glimlachend en kijk haar aan, waarna ik weer een beetje verder van haar weg zwem. "Je ziet er leuk uit in bikini," zeg ik en kijk dan snel naar het water rond me. Dan bedenk ik me dat meisjes dat misschien niet altijd een compliment vinden, of dat ze denken dat je alleen maar naar hun lichaam zit te kijken dus voeg ik er nog snel aan toe: "Je ziet er altijd leuk uit, natuurlijk."

Emeli
Ik blijf nog verder naar hun kijken terwijl ik Luke antwoord: "Dat zou zo maar eens kunnen, ik vind ze nu al leuk samen." Dan draai ik me toch naar hem om. "Maar het is natuurlijk nog heel vroeg om zoiets te weten te komen," zeg ik en glimlach naar hem. Gelukkig heb ik mijn zonnebril aan en kan hij niet zien hoe hard ik naar zijn lichaam aan het staren ben.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/24/2018 06:08 PM

Reece
Ik kijk haar na terwijl ze een sierlijke duik in het zwembad maakt en blijf een beetje verbaasd staan kijken. "Kom je nog?" vraagt ze, dus ik knik glimlachend en ga naar de rand van het zwembad. Ik spring erin, waardoor er veel water spetst, en dus ook op Nina komt. Daardoor moet ik lachen. Ik ga met een hand door mijn haren heen om het terug een beetje goed te leggen en zwem dan wat dichter naar haar toe. "Je hebt iemand zijn aandacht getrokken," zeg ik en knik richting Jack, die duidelijk naar Nina zit te staren.

Emeli
Ik moet lachen als hij dat zegt. "Voor jou, graag," zeg ik speels en ook een klein beetje sarcastisch. Ik kijk naar Nina en Reece die nu in het water zitten. Ze zouden schattig zijn samen. In een andere hoek zie ik Violet en Kaat ook kijken, duidelijk een beetje jaloers op Nina. Hierdoor moet ik glimlachen. Daarna richt ik mijn aandacht weer op Luke.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  25  |  »  |  Last

« Back to previous page