Search for posts by Writer4ever

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  25  |  »  |  Last Search found 248 matches:


Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/24/2018 03:36 PM

Emeli
Ik wandel achter de rest aan naar buiten toe en kies het bedje tussen Nina en Luke, daar leg ik mijn handdoek neer en trek mijn jurkje uit. Gelukkig wordt ik redelijk snel bruin en zie ik nu dus ook al niet meer lijkbleek. Ik kan er niet aan doen maar kijk automatisch naar Lukes bovenlichaam als hij zijn shirt uittrekt. Ik zet snel mijn zonnebril op in de hoop dat het niet al te hard opvalt. Ik ga zitten en bedenk me dat ik me wel helemaal niet ingesmeerd heb, maar als we niet al te lang hier blijven verbrand ik normaal gezien niet.

Reece
Ik kom als laatst buiten en moet kiezen op welk bedje ik ga liggen. Ik kan langs Luke gaan liggen, aan de heel andere kant van Nina, of langs haar. Ik twijfel even en kies dan toch voor het bedje langs Nina, want ik kan misschien toch maar beter meteen opzoek gaan naar mijn perfecte match. Ik zet mijn zonnebril op, leg mijn handdoek neer en trek mijn shirt uit. Ik ben de laatste tijd extra veel naar de fitness geweest, zodat ik wel wat spieren had om te laten zien. Ik kijk naar Nina die nu in haar bikini staat en ik moet zeggen, het zicht bevalt me. "Zin in een duik?" vraag ik en kijk haar door mijn zonnebril heen aan.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/24/2018 02:15 PM

Emeli
Ik trek een bikini aan, zonder er al te veel bij na te denken welke ik het best aandoe. Ik doe mijn wit jurkje er gewoon weer overaan en neem ook een handdoek mee. We staan er beetje om ons heen te kijken in de gang als ik Lukes stem hoor. Mijn hart maakt een klein sprongetje, maar ik doe mijn best om zo rustig mogelijk over te komen. Ik draai me naar hem om en antwoord: "Ja." Ik wist niet wat ik nog meer dan dat moest zeggen, want we zijn wel degelijk gewoon op zoek naar het zwembad.

Reece
Ik neem de eerste handdoek die ik tegenkom mee en vertrek samen met Luke, al gaat die zeer snel naar Emeli toe. En dan gaf hij mij commentaar op meisjes lastig vallen. Ik glimlach naar Nina, aangezien zij bij Emeli staat. Ik wil nog niet meteen me op een meisje vastzetten dus kijk ik een beetje rond me. "Volgens mij is het daar," zeg ik en knik naar de richting waar Kaat en Violet ook heen wandelen.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/24/2018 01:46 PM

Emeli
Ik moet lachen als ze dat zegt. "Zal ik doen, jij zegt het dan ook maar," antwoord ik en glimlach lief naar haar. "Heb je zin om even rond te gaan kijken in het huis?" vraag ik, want misschien moet ik niet alleen gaan. De villa is zo groot dat ik wel benieuwd naar wat er allemaal te zien valt. Ik heb horen vallen dat er een zwembad is, wat wel goed uitkomt wat het is echt ontzettend warm buiten. Ik doe de deur open en loop de gang op. Ik was duidelijk niet de enige die het idee had om eens gaan rond te kijken, want er zijn meer mensen op de gang dan in de kamers denk ik.

Reece
Ik ben vrij snel klaar met uitpakken, want laat sommige spullen wel gewoon in mijn koffer zitten en stem daarom in met Lukes idee om een keer naar het zwembad te gaan. "Ik kan ook meisjes lastig vallen in het zwembad," zeg ik lachend. Ik zoek een zwemshort om aan te doen en trek deze snel aan.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/24/2018 12:05 PM

Emeli
Ik ga op bed zitten als ik klaar ben met uitpakken en probeer niet al te veel mee te luisteren met het gesprek tussen Jack en Nina. Maar er is niet echt veel te doen in de kamer, waardoor ik niet anders kan. Als hij weggaat zeg ik ook nog even gedag en glimlach naar Nina als hij de deur achter zich dicht trekt. "Natuurlijk kwam die voor jou, anders had die ook wel tegen mij gepraat," zeg ik. Het is wel schattig dat ze een klein beetje onzeker is en niet meteen uit de hoogte gaat doen omdat ze nu al iemand achter haar aan heeft lopen. "Ik ga even rondkijken in de kamers," zeg ik en sta op.

Reece
Ik moet lachen als hij toegeeft dat Kaat knap is. Misschien moet ik haar maar eens gaan opzoeken zo dadelijk. Wanneer hij zegt dat hij aan Emeli dacht moet ik even nadenkenn. "Ohja, die blonde met dat witte jurkje. Die keuze snap ik volledig," stem ik in met zijn keuze. Ik sta op en begin toch maar met het uitpakken van mijn kamer. Mijn moeder had me namelijk gezegd dat ik mijn hemden niet in mijn koffer mocht laten zitten want dat ze dan helemaal gekreukt zouden zijn.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/24/2018 11:31 AM

Emeli
"Goed idee," zeg ik lachend. Ik begin ook alvast mijn koffer een beetje uit te pakken. Er was redelijk veel ruimte om onze kleren op te hangen, wat goed uitkomt want ik heb behoorlijk veel kleding mee. Terwijl ik heen en weer loop tussen mijn kast en mijn koffer wordt er op de deur geklopt. Nina is eerst om open te doen dus doe ik rustig verder. Als ik een jongensstem hoor kijk ik even om. Ohja, die jongen herinner ik me nog wel. Nina heeft nu al alle jongens om haar vinger gewind heb ik zo het gevoel. Ik glimlach even naar hem en ga dan verder met het uitpakken van mijn koffer.

Reece
Ik kijk naar Luke en glimlach even. "Nina en Kaat," antwoord ik en moet er even om lachen. Als ik ze vergelijk zou Kaat sowieso eerder het meisje zijn voor een paar dagen, of voor tijdens het uitgaan en Nina is dan weer eerder girlfriendmaterial. Ik haal een hand door mijn haren. "En aan wie dacht jij?" vraag ik nieuwsgierig, want hij had ook nog geen naam genoemd.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/23/2018 09:15 PM

Emeli
Ik voel me betrapt als ze zegt dat ik al helemaal in de wolken ben. Maar ook zij begint zelfs te blozen als ze Reeces naam uitspreekt. "Oh ja, hij was leuk ja," zeg ik knikkend. Ik verzet me een beetje zodat ik beter zit. "Echt? Dat is toevallig," zeg ik lachend als Nina vertelt dat ze ook samen een kamer delen. "We kunnen altijd eens gaan kijken hoe hun kamer eruit ziet," stel ik voor met een glimlach. "Of dat is misschien nog iets te vroeg?" voeg ik er twijfeld aan toe. Ik had nooit verwacht dat ik al van het begin iemand leuk zou vinden. Maar ik ga mezelf wel voornemen om een beetje hard to get te spelen, want heb zo het gevoel dat een jongen zoals Luke dat misschien wel leuk vindt.

Reece
Ik moet lachen. "Meerdere opties," zeg ik nog steeds lachend. Al zou Nina waarschijnlijk mijn eerste keus zijn, zou ik me ook wel kunnen vermaken met Kaat denk ik. Ik ga weer naar de slaapkamer toe laat me vallen op bed. Als ik nog geen zin had gehad in deze 'vakantie' dan had ik her nu zeker wel na het zien van deze kamer en na het ontmoeten van alle knappe dames. Automatisch grijp ik naar mijn telefoon in mijn zak, om dan te beseffen dat we die hebben moeten invleveren.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/23/2018 07:24 PM

Emeli
"De kamer is echt prachtig," antwoord ik en knik als ze voorstelt om een van de bedden te nemen. Ik leg mijn tas neer op het andere bed en ga ook in kleermakerszit zitten. Ik moet glimlachen als ze die vraag stelt. "Ik weet niet, er zijn veel knappe jongens. Maar ik denk dat Luke misschien me toch het meest interesseert." Ik kan een lach niet onderdrukken, waardoor ik me echt terug een kind van 15 voel. "En jij?" vraag ik ook nieuwsgierig en hoop dat zij ook niet toevallig haar oog op Luke had laten vallen.

Reece
"Helemaal prima," antwoord ik en ga een beetje rondrijken in de kamer. Als ik in de badkamer kom valt mijn mond echt open. Een douche en een bubbelbad. Zou elke kamer dit hebben? "Hier gaan we veel leuke dingen kunnen doen," zeg ik lachend tegen Luke en kijk naar hem. "Al iemand in gedachten om een bad mee te nemen?" vraag ik en kijk hem glimlachend aan.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/23/2018 06:52 PM

Emeli
Als ik aankom bij mijn deur wacht ik nog om naar binnen te gaan en kijk Luke even na. Hij is echt mijn type. Maar ik kan beter niet al te hard van stapel lopen. Ik doe de deur open en voor me verschijnt een prachtige kamer, die ook nog eens groot is. Blijkbaar hebben we zelfs onze eigen badkamer. Ik heb zo het gevoel dat ik nog best veel tijd ga besteden in deze kamer. Ik ben als eerste, maar wil niet meteen een bed claimen, want misschien heeft Nina wel een voorkeur. Ik ben vrij zeker dat zij het meisje is dat daarstraks zo vriendelijk tegen me deed, dat belooft dus gezellig te worden. Het duurt niet erg lang voordat ze binnen komt. "Hoi," zeg ik vrolijk. "Heb jij een voorkeur van bed? Mij maakt het niet echt uit." Misschien val ik een beetje met de deur in huis, dus wacht ik geduldig op antwoord.

Reece
Ik kijk even in de richting waarheen Nina knikt. "Ja, denk van wel," antwoord ik en kijk daarna op mijn briefje. "Luke, blijkbaar," zeg ik en kijk naar haar. "Ik slaap helemaal op het einde," vul ik mezelf aan. Misschien dat ze dit niet de aller nuttigste informatie vond, maar misschien had ze zin om een keer langs te komen. Als ze bij haar deur komt zeg ik nog: "Tot zo." En dan loop ik verder naar mijn eigen kamer. Als ik binnenkom sta ik verstelt van hoe groot en mooi het is. Zo te zien is Luke er al en heeft hij al een bed geclaimed, dus zet ik mijn spullen neer op het andere bed. "Hoi," zeg ik tegen een lege kamer in verwachting dat hij waarschijnlijk in de badkamer is.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/23/2018 05:31 PM

Emeli
Ik zucht even als de laatste speeddate voorbij is. Ondanks dat het telkens maar twee minuten waren, leek het een eeuwigheid te duren. En om eerlijk te zijn heb ik niet bepaald veel onthouden van alle informatie die elke jongen me vertelt heeft. Het enige gesprek wat ik me maar al te goed herinner is dat met Luke. Ik loop er een nog steeds aan te denken als we allemaal naar onze kamer worden tot ik plots op mijn schouder wordt getikt. Als ik opzij kijk zie ik Luke staan en ik moet even knipperen om te zien of het hem wel degelijk is. Ik moet lachen om wat hij zegt. "Ik zal straks misschien eens een kijkje komen nemen dan," zeg ik en merk weer aan mezelf dat mijn stem anders klinkt dan normaal. Ik glimlach naar hem terwijl we verder wandelen.

Reece
Ik ben best blij als de speeddates gedaan zijn. Er zaten zeker weten enkele leuke meisjes tussen. Er waren er wel twee die er bovenuit sprongen. Nina en Kaat hebben toch wel mijn aandacht getrokken. Ik ben best wel benieuwd naar de kamer die ik toegewezen ga krijgen. Blijkbaar delen we kamers per twee. Meisjes en jongens uiteraard apart. Het lijkt me dan wel weer gênant als mijn kamergenoot een meisje gescoord heeft en ik hun moet aanhoren. In mijn ooghoek zie ik Nina lopen en ik probeer zo subtiel mogelijk korter bij haar te gaan lopen. "Bij wie slaap jij op de kamer?" vraag ik als ik uiteindelijk langs haar loop en glimlach even kort naar haar.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/23/2018 03:10 PM

Emeli
Ik lach even en antwoord: "Dat zal ik onthouden." Net op dat moment blijken de twee minuten om te zijn. Ik glimlach naar Luke. "Tot snel," zeg ik en kijk hem na terwijl hij opstaat en naar het volgende meisje gaat. Om eerlijk te zijn, was dit denk ik wel het beste gesprek tot nu toe. De volgende jongen ziet er ook zeker niet lelijk uit. Hij stelt zich voor als Reece en geeft me een kus op mijn wang, waardoor ik hem meteen sympathiek vind. "Hoi, ik ben Emeli," zeg ik en ga weer op mij, stoel zitten. "Vertel eens wat over jezelf," begin ik maar. Door al die verschillende jongens die voorbij komen, begin ik het steeds moeilijker te vinden om iets te vinden om over te praten. Ik haal even een hand door mijn haren heen en luister naar wat hij te vertellen heeft. Als hij achter mijn leven vraagt, haal ik even diep adem en begin te vertellen over wie ik ben, waar ik vandaag kom en zo van die dingen.

Reece
Ik lach even. "Waarschijnlijk wel," zeg ik en kijk even naar mijn handen, denk na over ik dit wel wil zeggen, maar doe het dan toch maar: "Ze zouden dus zo maar eens jou gekozen kunnen hebben." Normaal gezien heb ik geen probleem met flirten met meisjes tijdens een avondje uit, maar omdat ik hier sowieso nog een hele tijd zit, vind ik het precies wel wat moeilijker. "Hopelijk spreken we elkaar nog vaker," zeg ik als het belletje afgaat en onze tijd voorbij is. Ik neem afscheid met een glimlach en sta op. Het volgende meisje is het blonde meisje waar die andere jongen het daarstraks over had. Ze is inderdaad helemaal niet lelijk. "Hoi, ik ben Reece," zeg ik en geef een kus op haar wang, waarna ik ga zitten. Als ze vraagt om wat over mezelf te vertellen, begin ik maar wat over mijn familie te praten en over mijn vrienden en de reden waarom zij me ingeschreven hebben.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  25  |  »  |  Last

« Back to previous page