Search for posts by Writer4ever

First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  25  |  »  |  Last Search found 248 matches:


Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || In love with a stranger

from Writer4ever on 09/03/2017 02:31 PM

Jack
Ik moet lachen als ze zegt dat ik haar spieren nog niet gezien heb. Met medelijden kijk ik Kian aan als hij duidelijk niet blij wat tegen me staat te vertellen. Skyler doet alsof ze het niet kan vertalen en ik kijk haar nep boos aan. "Say sorry, whatever you said," zeg ik op een strenge toon en glimlach terwijl ik de andere kant op kijk. Als het onze beurt is neem ik de grootste en laat hem tussen mijn benen gaan zitten. "3,2,1" tel ik af en duw me dan af aan de zijkant waardoor we vertrekken. Ik hou hem goed vast, want de glijbaan is inderdaad wel wat wilder. Als we beneden aankomen in het zwembad laat ik hem eerst los zodat ik hem geen pijn doe en neem hem dan onder zijn armen omdat het water best diep is. Samen zwemmen we een andere kant op en wachten we op Skyler. Als ze ook beneden zijn gaan we allemaal uit het water en naar een andere glijbaan toe. Onderweg zeg ik tegen Skyler: "You have to learn me Dutch tonight." Ik glimlach naar haar en raak dan opzettelijk heel kort haar hand aan, maar doe het lijken alsof het per ongeluk was.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || In love with a stranger

from Writer4ever on 08/03/2017 07:44 PM

Jack
Ik vind het grappig als Skyler letterlijk vertaalt wat zij en haar broertjes tegen elkaar zeggen. "Great idea" antwoord ik als er wordt voorgesteld om van de glijbaan te gaan. In mijn ooghoek zie ik dat Skyler een beetje aan het rillen is. Ik doe teken naar de jongens dat ze maar alvast gaan en ga zelf een beetje korter naar haar toe. "It's not that cold," zeg ik lachend en sla een arm om haar heen. Dan duw ik haar nog verder onder water en begin lachend achter haar broertjes aan te zwemmen naar de glijbaan toe. Als we er zijn gaan we het water uit en de trap op. Onderweg staat er een meetlat, degene die kleiner zijn dan de streep moeten begeleid worden. Kian en Michael zijn allebei te klein om alleen te gaan. "Ik wil bij jou!" zegt Kian tegen mij, maar ik versta hem niet. Plots beginnen de jongetjes te bekvechten en ik hen met een frons aan. "I'll take the tallest one, because I'm stronger than you," zeg ik glimlachend tegen Skyler als ze bij ons is komen staan.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: ORPG// Writer4ever

from Writer4ever on 08/03/2017 07:38 PM

Xander
Ik kijk hen allemaal een beetje ongemakkelijk aan. Het is niet zo makkelijk als er iemand nieuw in de groep is, je moet elkaar leren kennen maar dat is raar als al de rest elkaar al zo goed kent. Ik luister naar Liam zijn antwoord en glimlach klein. "Ik dans vanaf mijn tiende, toen dacht ik de stoere boy te worden die kon breakdancen," antwoord ik en kijk vooral naar Alexia om dat zij de enige is die het verhaal nog niet kent. We praten nog wat verder tot Bo eindelijk aangewandelt komt. De rest is ondertussen bijna allemaal omgekleed. "Please zeg dat je je zwemkleding al aanhebt," zegt Liam tegen Bo en gelukkig knikt ze. We kopen allemaal een ticket en gaan naar binnen toe. "Waar zullen we eerst naartoe gaan?" vraag ik aan iedereen zowat. Ik weet dat het vast moeilijk wordt om met zo een grote groep overeen te komen waar we heen gaan, maar ik hoop dat het wel een beetje lukt. Ik neem mijn camera uit mijn rugzak en film een stukje waarin ik zeg dat we er zijn en laat de groep een beetje zien. Daarna wissel ik naar mijn gopro, omdat deze waterproof is.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: haar permanent krullen

from Writer4ever on 08/02/2017 11:00 PM

Nog geen ervaring mee, sorry :)

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || In love with a stranger

from Writer4ever on 07/23/2017 12:34 PM

Jack
"Oh, sure" zeg ik als ze zegt dat de jongetjes met me willen spelen. Ik moet lachen als hij wild knikt en mijn hand vastneemt. Ik sta recht en ga al met hen mee naar de zwembadrand. Het is nogal moeilijk dat ik niet kan communiceren met hen, zij verstaan geen Engels en ik geen Nederlands. "Kom mee in het zwembad," zeg de kleinste en ik kijk hem met een frons aan. "I don't understand you, I'm sorry." Nu is het zijn beurt om me met een frons aan te kijken. Als ik Skyler hoor zeggen dat ik veilig ben glimlach ik en zeg: "I think he wants me to go in the pool, but I'm not sure." De kleinste staat aan mijn hand te trekken en ik ga op mijn hurk langs hem zitten. "Listen, our communication isn't the best so I'm just gonna throw you in the pool," zeg ik en vidn het best grappig om zijn gezicht te zien. Ik neem hem vast en gooi hem het water in, waar ik zeker ben dat het veilig is. Meteen erna spring ik ook in het zwembad en zwem naar hem toe om zeker te zijn dat hij okee is. De andere broer kom ook meteen het water in gesprongen. Alleen Skyler blijft even twijfelen, dus doe ik teken dat ze moet komen en roep: "Otherwise, I can't communicate with them."

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || In love with a stranger

from Writer4ever on 07/22/2017 10:42 PM

Jack
Ik moet lachen als ze me waarschuwt en zegt dat ik maar beter mijn vingers in m'n oren kan doen. Plots staan niet alleen haar ouders voor ons, maar ook haar kleine broertjes zijn erbij komen staan. Ze praten allemaal in het Nederlands waardoor ik er dus niets van versta, al heb ik wel het gevoel dat een van de jongetjes wat aan mij vroeg. Ik kijk Skyler vragend aan in de hoop dat ze iets voor me gaat vertalen ofzo. Maar haar mama begint vanalles tegen haar te zeggen. Terwijl komen de twee jongetjes dichter naar me toe en nu is het duidelijk dat hij wat aan me vraagt. "Excuse me?" zeg ik en kijk hem, maar ook Skyler opnieuw vragend aan. Nu kijkt ook de jongen naar Skyler. Dit is raar. Ik beslis dat ik me misschien best even kan voorstellen aan haar ouders, anders kom ik misschien onbeleefd over. Ik ga rechtstaan en steek mijn hand uit. "I'm Jack." Ze kijken me beide een beetje raar aan, maar de man pakt mijn hand en zegt zijn naam, die ik eerlijk gezegd niet zo goed versta. De vrouw kijkt alleen maar even naar mijn hand en reageert verder niet. Ik ga weer op mijn ligbed zitten en kijk Skyler hulpeloos aan. "Your brother is asking me something but I don't understand him'", zeg ik zachtjes tegen haar.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || In love with a stranger

from Writer4ever on 07/22/2017 05:40 PM

Jack
Tussen al het volk meen ik haar broertjes te herkennen, maar ik ben er niet helemaal zeker van dus zeg ik er niks over. Als ze wat begint te doen kijk ik haar vanuit mijn ooghoek aan en neem ook mijn zonnebril om het minder te doen opvallen. Ik ga wat beter zitten en kijk haar dan helemaal aan als ze begint over champagne en aardbeien. "Well.." zeg ik en kijk weer naar het zwembad. Ik weet dat ze het zegt om te plagen en ik kan niet meteen een goed antwoord geven dus besluit ik om even een stilte te laten vallen. "If you want that." Met die woorden sluit ik af en denk even na. Misschien krijg ik dat nog wel geregeld en het lijkt me wel grappig aangezien ze dat dan helemaal niet verwacht. Ik ga nu ook achtertegen de leuning zitten. Er is ondertussen wel wat volk aangekomen. Plots valt mijn blik op de vrouw die gisteren naar ons toe kwam toen we wat zaten te drinken. "Isn't that your mom?" vraag ik en probeer zonder te wijzen duidelijk te maken wie ik bedoel.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || In love with a stranger

from Writer4ever on 07/22/2017 04:17 PM

Jack
"Yeah, always on a holiday there are random girls coming up to me and ask to help them," zeg ik lachend en neem de bus zonnebrandcrème. Ik schud glimlachend mijn hoofd als ze knipoogt en dat zegt. Ik begin eerst mezelf van de voorkant in te smeren en besef dan dat ik ook wel echt haar hulp nodig heb. "Well, would you mind?" vraag ik en probeer haar accent een beetje te imiteren. Ik geef de bus terug aan haar en draai me met mijn rug naar haar toe. Haar handen op mijn rug, ik miet zeggen, het doet wel iets met me. Mijn gedachten wenden zich tot vanavond. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten. Of romantisch wordt, of gewoon normaal. Ik weet ook helemaal niet wat ze van me vindt, misschien denkt ze ook echt alleen maar aan vrienden zijn en verwacht ik er een beetje te veel van. Maar ik denk dat we wel al wat geflirt hebben, al ben ik daar niet zeker van. Ik ben niet zo goed met meisjes, ondanks ik er soms duizenden schreeuwend voor me heb staan. "Are you excited for tonight?" vraag ik zachtjes terwijl ik me terug omdraai als ze klaar is. Opnieuw kijk ik kort in haar ogen en wend dan mijn blik af naar het zwembad.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || In love with a stranger

from Writer4ever on 07/22/2017 12:11 PM

Jack
Het duurt minder lang dan ik gedacht had voordat Skyler aan komt wandelen. Ik kan er niet aandoen dat er automatisch een glimlach om mijn lippen verschijnt. "I'm used to being on time," antwoord ik. Kort glijden mijn gedachten naar de andere jongens, wat zouden zij aan het doen zijn? En waar zijn Jerry en Bart nu eigenloijk, moeten ze mij niet in de gaten houden en me kritische blikken toewerpen nu dat ik met Skyler ben? Ik kom weer naar de realiteit als ik haar stem weer hoor. Ik moet lachen als ze jaloers is op hoe bruin ik ben. "I don't know, maybe the sun just loves me more," zeg ik grijzend en kijk naar onze armen als ze die van haar tegen die van mij houdt. "You'll be okay," zeg ik lachend als ze zegt dat het niet eerlijk is. Ik kan er niet aandoen, maar mijn blik gaat snel over haar lichaam heen, dat er goed uitziet in bikini. Als ze zonnenbrandcrème boven haalt besef ik me dat ik die van mij vergeten ben. En mij kennede zeg ik dat dus ook: "Damn it, I forgot mine." Niet dat het zo erg is, want ik ben al bruin dus zal niet meer echt verbranden, maar ik weet hoe ongezond het is om je zonder iets bloot te stellen aan de zon. Ik moet lachen als ze vraagt of ik het erg zou vinden om haar rug in te smeren. Ik schud glimlachend mijn hoofd en neem de fles van haar aan. Ik doe wat op mijn hand en begin het in haar rug te masseren. Haar huid voelt vrij zacht aan. Als alles er goed ingesmeerd is kijk ik naar mijn handen die nu best vettig zijn. Toch trek ik mijn shirt uit en wijs naar de fles. "Can I use it?" vraag ik en kijk haar kort in haar ogen.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: ORPG// Writer4ever

from Writer4ever on 07/22/2017 11:58 AM

Xander
Als we eindelijk een parkeerplaats hebben gevonden, rijd ik er vlot in en zet de auto stil. Liam en ik moeten allebei lachen als we Chelsea en Alexia zien die ook op zoek zijn naar een parkeerplaats. Zoveel auto's wil jammer genoeg ook zeggen dat het waarschijnlijk best druk gaat zijn binnen. Ik zet mijn camera uit en stop hem in mijn tas. Er staan al aardig wat mensen op ons te wachten, dus vermoed ik dat we een van de laatste zijn. Ik begroet iedereen kort met een hand of een knuffel en kijk naar Chelsea en Alexia die komen aanwandelen. Snel tel ik even en vermoed dat alleen Bo nog moet komen. Dus wachten we op haar. "Moeten mensen hun nog omkleden?" vraag ik en kijk rond. Er zijn wel wat mensen die ja knikken. "Anders kunnen jullie dat al even doen, dan wachten wij hier op Bo." Met instemmend gemompel vertrekken ze naar de kleedkamers. Alleen Liam, Chelsea, Alexia, Jake en ik blijven nog over.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  25  |  »  |  Last

« Back to previous page