Search for posts by Aimee

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  65  |  »  |  Last Search found 641 matches:


Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/29/2018 05:19 PM

Nina
Ik glimlach even en knik. "Dankje" zeg ik maar en kijk hem na. Ik vraag me wel af wat hij vanavond dan gaat doen. Ik zucht even en ga dan maar naar de kamer van Jack. Ik klop aan en vrij snel doet hij open. "Hey" glimlach ik en kijk hem aan. Ik hoor verderop in de gang ook mensen praten en ik kijk even wie het zijn. Als ik Kaat bij Reece naar binnen zie gaan, zucht ik even en loop de kamer van Jack in. "Dus, welke film wil je kijken?" Vraag ik en ga op het bed tegenover de tv zitten.

Luke
Ik glimlach even en ga op de kruk naast haar zitten. Ik bestel een biertje en kijk naar haar. "Reece zal ook wel een meisje op onze kamer hebben, dus ik heb nergens om heen te gaan. Wij kunnen wel samen chillen?" Stel ik voor en glimlach even. "Misschien een filmpje kijken?" Zeg ik en neem een slok bier.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/29/2018 02:00 PM

Nina
Ik eet niet zo veel, want ik heb nou niet echt honger. Sarah loopt maar gewoon weg zonder iets tegen me te zeggen, dus dan sta ik ook maar op. Ik schrik als ik iemand achter me hoor en iik draai me naar hem om. "Oh, ja, hij vroeg of ik een film wilde kijken in zijn kamer." Zeg ik en glimlach even. Zou hij jaloers zijn? 

Luke
Ik eet lekker door en als iedereen klaar is zie ik dat er al een paar mensen weggaan, waaronder Emeli. Ik wacht eventjes en volg haar dan. Ze loopt naar de bar en ik zie haar daar zitten. Ik blijf daar een tijdje staan zodat ze niet denkt dat ik haar heb gevolgd. Na een tijdje loop ik naar haar toe en leg van achteren mijn armen om haar middel. "Zo zo zit je nu al te zuipen?" Vraag ik grijnzend en ga naast haar zitten.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/29/2018 11:00 AM

Nina
Voor Jack weggaat, geeft hij me nog een kus op mijn wang. Gadver, ik voel nu echt een natte plek op mijn wang. Ik glimlach maar even en als hij niet kijkt, veeg ik snel met mijn hand mijn wang droog. Ik ga maar op een leeg plekje naast Sarah zitten. Ze begint meteen te kakelen over dat het eten er zo lekker uitziet en dat de jongens allemaal zo leuk zijn, dus ik praat maar een beetje met haar mee en houd in mijn ooghoek Jack en Reece in de gaten. Ik had namelijk gezien dat ze naast elkaar zitten. Ik vraag me af of dat wel goed gaat.

Luke
Ik lach eventjes om Reece die al meteen een tweede meisje in gedachten heeft. Dat zal Kaat wel zijn. Ik ga ook maar aan tafel zitten en ik kijk even op als Justin naast me komt zitten. "Hey" zeg ik vriendelijk. We praten wat over de meiden en ik vraag of hij al iemand in gedachten had, maar hij was er nog niet zeker over. "Hm, ik ook niet" zeg ik maar en kijk even om naar Emeli.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/29/2018 07:45 AM

Nina
Ik glimlach even klein als Emeli zegt dat hij helemaal voor mij is. Het klopt niet helemaal, want Kaat is duidelijk ook achter hem aan,maar ik heb al met hem gezoend dus ik heb al een voorsprong. Dan beginnen ze met praten. Het is gewoon een verhaaltje over dat er elke avond een chefkok komt die voor ons een diner maakt. Dat klinkt goed. Na het praatje, sta ik op en merk meteen dat ik op mijn schouder word getikt. Als ik me omdraai zie ik dat het Jack is. "Hey, je was opeens weg bij het zwembad" zegt hij waar ik even om moet lachen. "Ja, ik ging douchen" zeg ik maar. Als ik hem zou vertellen over Reece, zou hij misschien denken dat hij geen kans meer heeft. "Oh oke, maar mijn kamergenoot is er vanavond niet, dus heb je zin om in mijn kamer een film te komen kijken?" Vraagt hij dan. Ik glimlach even en knik na even te twijfelen. "Eh, ja is goed hoor" zeg ik en glimlach klein.

Luke
Ik luister een beetje half naar het verhaal dat word vertelt. Als het klaar is kijk ik even om me heen en zie Jack al meteen naar Nina toe gaan. "Zo te zien krijg jij het ook niet al te makkelijk" zeg ik grinnikend tegen Reece en knik richting Nina.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/28/2018 09:42 PM

Nina
Ik lach even en trek mijn wenkbrauwen op. "Ja ja, stiekem heb jij al samen met hem onder de douche gestaan" zeg ik grinnikend en schud even mijn hoofd. Dat is denk ik helemaal niks voor Emeli om dat zo snel al te doen. Maar ja, ik dacht ook niet dat het iets voor mij zou zijn om nu al te lopen zoenen. "Maar ehm, zou je niks met Reece willen doen dan?" Vraag ik voorzichtig. We hadden net afgesproken dat we dat zouden, dus dat doe ik dan maar. Niet dat ik verwacht dat ze heel veel aandacht zal besteden aan iemand anders dan Luke.

Luke
Ik lach even en schud mijn hoofd. "Doe dat maar niet. En ze speelt hard to get, dus dat zou wel eens een hele opgave kunnen worden" zeg ik grinnikend en kijk even kort in haar richting. "Ik zal trouwens niet achter Nina aangaan. Jij bent met haar bezig, dus dat zou echt lullig van me zijn" zeg ik en glimlach even.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/28/2018 09:29 PM

Nina
Ik kijk op als Emeli ook binnenkomt lopen en ik voel mijn wangen meteen rood worden als ze dat zegt. "Oh, ja hoor. Hij kan wel lekker zoenen" zeg ik glimlachend en kijk kort even naar Reece. "Maar, jij hebt je dus bij Luke gedoucht?" Vraag ik em wiebel even grinnikend met mijn wenkbrauwen.

Luke
Ik lach even om hem als hij zegt dat ze zo lekler zoent. "Misschien moet ik dat dan ook maar eens uitproberen" zeg ik lachend om hem te plagen. Nina is wel een leuk meisje hoor, maar niet echt mijn type, dus het zal niet gebeuren denk ik.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/28/2018 09:15 PM

Nina
Ik glimlach even om hem en sta dan maar op van het bed. Ik trek mijn jurkje nog even goed en haal een hand door mijn haren waarna ik de kamer uitloop. Er zitten al een aantal mensen in de woonkamer, maar ikz ie gelukkig nog een leeg plekje met een leeg plekje ernaast. Dan kan Emeli daar misschien zitten straks.

Luke
Ik glimlach breed en kijk haar na als ze de kamer uitloopt. Ze kijk nog een keer om dus ik knipoog naar haar. Als ze weg is,laat ik me even achterover op mijn bed vallen en kijk glimlachend naar het plafond. Dan sta ik maar op en loop naar de woonkamer. Er is nog een leeg plekje naast Reece, dus daar ga ik maar zitten. "Dus, jij en Nina?" Vraag ik grijnzend en kijk even naar hem.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/28/2018 09:00 PM

Nina
Ik lach eventjes als hij zacht in mijn billen knijpt en ik ga weer door zijn haren terwijl ik hem zoen. Na een tijdje trek ik me langzaam terug en kijk hem glimlachend aan. "Volgens mij willen ze dat we zo weer naar de woonkamer gaan" zeg ik tegen hem en ga rechtop zitten.

Luke
Ik kijk naar haar als ze uit bed stapt en op het andere bed gaat zitten. O, ze wil hard to get gaan spelen. Heerlijk, zo'n spel. "Nou, geloof me. Ik krijg mijn zin wel" zeg ik grijnzend en ga ook rechtop zitten. Ik haal een hand door mijn haren en lik even langs mijn lippen. Ze wilden ons zo in de woonkamer hebben, dus dan moeten we zo wel gaan, maar Emeli heeft natuurlijk nog haar bikini aan. Die wil zich vast nog even omkleden.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/28/2018 08:39 PM

Nina
Ik lach zacht en schud even mijn hoofd. "Ja ja, denk het ook" zeg ik lachend als hij zegt dat het per ongeluk was. Ik zoen hem weer rustig en voel zijn handen over mijn rug. Ik pak zijn handen en leg ze op mijn billen. "Maar echt niet verder hoor" zeg ik glimlachend en zoen hem weer. Het is zo fout, want we kennen elkaar pas net, maar aan de andere kant voelt het ook zo goed.

Luke
Ik ga op mijn zij liggen en kijk naar haar. Ik lach zacht als ze dat zegt en ik knik eventjes. "Maar ik heb wel wat ik wilde. Je ligt bij me in bed" zeg ik grijnzend en lik even langs mijn lippen. Zou ze willen dat ik haar nu zoen? Het is nog wel erg vroeg om elkaar te zoenen. We kennen elkaar pas net.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/28/2018 08:16 PM

Nina
Ik ga maar weer staan als hij me neerzet en ik kijk hem even aan. Ik zoen weer met hem mee, maar dan voel ik zijn hand op mijn bil dus ik stop even heel kort. Hij trekt gelukkig zijn hand meteen weer terug dus ik zoen maar weer met hem mee. Ik wil niet stoppen, hij zoent veel te lekker. Ik kijk hem aan als hij mijn lippen loslaat en ik glimlach even. Ik duw hem een paar stappen naar achteren zodat hij bij mijn bed staat en dan duw ik hem op zijn rug op mijn bed. Ik ga grijnzend op zijn middel zitten en ik leg mijn handen op zijn borst. "Je wil wel heel graag aan mijn billen zitten he?" Vraag ik grinnikend en buig voorover om hem weer te zoenen.

Luke
Ik lig de hele tijd op mijn rug op mijn bed en luister naar de geluiden uit de badkamer. Na een tijdje komt ze dan eindelijk uit de badkamer en staat Emeli naast mijn bed. Ik kijk haar glimlachend aan en knik even. "Weet ik toch" zeg ik grijnzend. Ik pak haar bij haar pols en trek haar naast me op bed. "Kijk nou toch. Er ligt zomaar een mooi meisje bij me in bed" zeg ik grinnikend en kijk naar haar.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page