Search for posts by Aimee

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  65  |  »  |  Last Search found 641 matches:


Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/28/2018 11:21 AM

Nina
Ik glimlach klein als Reece wat dichter naar me toe komt en ik kijk even kort naar de twee meiden. Ik vind ze echt nu al irritant. "En waar zou je heen willen dan?" Vraag ik grijnzend, maar natuurlijk niet te hard zodat Kaat en Violet niet het plan krijgen ook mee te gaan.

Luke
Ik grinnik even als ze me een slijmbal noemt en ik knik even. "Tja, daar zal je het maar mee moeten doen. Vind je dat erg dan?" Vraag ik lachend en kijk naar haar. Ze moest wel glimlachen om het compliment, dus volgens mij vindt ze het niet echt erg.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/28/2018 07:22 AM

Nina
Ik kijk op als ik geschreeuw en dan een plons hoor. Het zijn Luke en Emeli die in het water springen. Ik lach eventjes om die twee en kijk naar Reece die iets zegt. Ik kijk even in de richting waarop hij knikt en ik zucht eventjes zacht. "Oh, gezellig" zeg ik maar en doe mijn haren even goed. Ik zal nog even wachten met Jack vragen of hij ook wil komen,want misschien besteedt Reece geen aandacht aan die twee. Dan wil ik hem natuurlijk ook niet wegjagen.

Luke
Ik moet even lachen om het gegil van Emeli en ik kijk naar haar. Schattig als ze boos is. "Jij hebt ook helemaal geen make up nodig" zeg ik tegen haar als ze begint over haar make up. "Je ziet er nog steeds leuk uit hoor, dus maak je daar maar geen zorgen om" zeg ik glimlachend en zwem wat naar haar toe.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/24/2018 09:53 PM

Nina
Ik lach zacht als Reece zegt dat Jack hopeloos is en ik kijk naar hem. "En jij niet dan?" Vraag ik grinnikend en speel een beetje met mijn haren. "Hm, dat klopt. Die kans is er" zeg ik geheimzinning en glimlach breed. Ik zie dat Kaat zich klaarmaakt om ook in het zwembad te komen en ik zucht even zacht. Daar gaat mijn tijd alleen met Reece. Ze zal zich wel heel erg tot hem opdringen en mij wegduwen. Misschien krijg ik Jack wel het water in. Al was het alleen om Reece jaloers te maken.

Luke
"Hm, wacht maar af" zeg ik grijnzend als ze zegt dat ik dat niet kan. Ik loop naar binnen en pak daar een glas water voor Emeli en ik vind een biertje in de koelkast die ik voor mezelf meeneem. Ik zet het drinken op het tafeltje tussen onze bedden in en ik ga in de zon van Emeli staan zodat ze in de schaduw ligt. Ik til haar op en spring met haar in het water. "Wat kon ik ook alweer niet?" Vraag ik lachend als ik boven ben gekomen en ik kijk naar haar. Door onze sprong zijn Kaat en Violet, die nog op de kant staan, ook helemaal nat geworden waar ik wel om moet lachen.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/24/2018 08:55 PM

Nina
Ik grinnik even en knik. "Klopt, ik ben heel erg lief, maar daar kom je nog wel achter" zeg ik en kijk naar hem. Hoe hij tegen de rand leunt, zo naast mij. Ik kijk even naar Jack als hij daarover begint en dan weer naar Reece. "Oh, ja, hij stond net opeens voor mijn deur" zeg ik en glimlach even. Ik lach zacht en schud even mijn hoofd als hij begint over mijn perfecte match. "Weet ik niet hoor. Daar moet ik dus nog achter zien te komen" zeg ik grinnikend en kijk naar hem.

Luke
Ik glimlach even en knik maar. "Hm, dan moet ik jou er zo maar eens ingooien. Je bent namelijk wel erg hot" zeg ik grijnzend en kijk naar haar. Ik hoop echt dat ze daar verlegen van wordt. Dat vind ik altijd zo schattig. Ik ga rechtop zitten en kijk naar haar. "Kan ik iets te drinken voor je meenemen?" vraag ik en sta op. Ik heb namelijk wel dorst gekregen van deze hitte.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/24/2018 07:27 PM

Nina
Ik lach maar een beetje als hij zegt dat hij niet jaloers is. Wel jammer, maar ja. Ik kijk naar hem hoe hij wat bij me wegzwemt en dat zegt. "Oh... eh, dankje... denk ik" zeg ik maar en grinnik even als hij dat er nog achteraan zegt. Wat schattig, alsof hij een beetje onzeker is. "Dankje" zeg ik weer en voel dat ik een beetje begin te blozen. "Jij kan er ook wel mee door hoor" zeg ik grinnikend om hem een beetje te plagen.

Luke
Ik knik even en kijk naar Emeli. "Ze zijn zeker leuk samen" zeg ik en haal een hand door mijn haren. Het is inderdaad ook wel erg vroeg om nu al te weten wie je perfecte match is. Achter mijn zonnebril zit ik natuurlijk naar Emeli's lichaam te kijken. Ze ziet er ook zo goed uit. Ik glimlach even en ga maar op mijn rug liggen. "Vind je zwemmen leuk of ben je hier vooral om te zonnen?" vraag ik aan Emeli en kijk glimlachend naar haar.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/24/2018 06:43 PM

Nina
Ik kijk naar Reece die in het water springt en er daardoor een hele plens water over mij heen komt. "Erg charmant. Tien punten voor jou" zeg ik lachend als hij weer bovenwater is gekomen. Ik kijk even om naar Jack als Reece dat zegt en ik glimlach even. "Jaloers?" vraag ik grijnzend aan Reece en zwaai even lief glimlachend naar Jack. Ik zie die Kaat en Violet ook wel kijken, maar dat zeg ik maar niet. Ik ben bang dat Reece daar veel te veel zelfvertrouwen van krijgt.

Luke
Ik grijns breed als ze dat zegt en ik trek even mijn wenkbrauwen op. "Hmm, daar heb ik geen problemen mee hoor" zeg ik lachend en kijk naar haar. Ik zie dat ze naar Reece en Nina zit te kijken. Die twee passen ook wel goed bij elkaar denk ik. "Denk je dat zij elkaars perfecte match zijn?" vraag ik aan Emeli en kijk weer naar haar.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/24/2018 04:32 PM

Nina
Ik kan het niet laten om even te kijken als Reece zijn shirt uittrekt en ik glimlach even klein. Hij zal wel veel sporten, want ik heb echt een mooi uitzicht. Ik schrik een beetje op als hij opeens tegen me begint te praten en ik knik eventjes. "Ja, is goed" zeg ik glimlachend en doe mijn haren bij elkaar. Ik loop naar de rand van het zwembad en voel even met mijn voet of het water niet te koud is. Het is echt precies goed, dus met een sierlijke duik spring ik in het water en als ik bovenkom, kijk ik naar Reece. "Kom je nog?" vraag ik glimlachend.

Luke
Ik glimlach klein als ik in mijn ooghoek zie dat Emeli op het bedje naast mij komt. Ik draai mijn hoofd bij als ze haar jurkje uitdoet en ik glimlach even breed. Ze ziet er echt heel erg goed uit in die bikini. "Zo zo, ga je nou zomaar strippen voor mij?" vraag ik grinnikend en kijk naar haar. Ik ben wel benieuwd hoe ze hierop reageert. Ik kijk even kort naar Reece en Nina en glimlach even. Die jongen laat er ook geen gras over groeien.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/24/2018 02:28 PM

Nina
Ik kijk op als ik Lukes stem hoor en al vrij snel staat Reece er ook bij. Tot mijn teleurstelling besteed hij gewoon helemaal geen aandacht aan mij. Ik dacht eigenlijk dat hij me wel leuk vond, maar blijkbaar niet. Ik zucht eventjes zacht en kijk naar de richting die hij op knikt. "Nou, dan moeten we daar maar eens heen" zeg ik en loop ook die kant op. Ik loop achter de twee meisjes aan naar buiten en daar ligt inderdaad een prachtig en groot zwembad met een aantal strandbedden eromheen. Ik leg mijn handdoek op een leeg bedje en trek mijn jurkje uit.

Luke
Ik lach zacht als Emeli zo'n kort antwoord geeft en ik knik even. "Gezellig" zeg ik maar en kijk even naar Violet en Kaat die blijkbaar ook naar het zwembad gaan. Ik loop dan ook maar naar buiten en kies een bedje uit. Eigenlijk hoop ik dat Emeli op het bedje naast me komt liggen, maar dat laat ik maar niet merken. Ik trek mijn shirt uit en doe mijn zonnebril op. Zo kan ik ongemerkt naar de meiden om me heen kijken.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/24/2018 01:56 PM

Nina
Ik glimlach even en knik. Het maakt me nu denk ik nog niet zo heel veel uit met wie Emeli iets doet, maar misschien over een tijdje wel. Dus dan is het gewoon fijn om zo'n afspraak te maken. "Ja leuk. Dan doe ik even snel een bikini aan" zeg ik en pak mijn bikini uit de kast. Ik doe die snel aan en doe er een leuk jurkje overheen aan. "Let's go" zeg ik met een handdoek in mijn handen en ik loop met Emeli mee naar de gang. We zijn duidelijk niet de enige die het plan hadden om op onderzoek uit te gaan.

Luke
Ik lach zacht om zijn opmerking en ik doe ook even een zwemshort aan. Met een handdoek in mijn handen loop ik de gang op en kijk even om me heen. Een stukje verder op in de gang zie ik Emeli en Nina. Zij hebben ook een handdoek vast, dus die zullen ook wel naar het zwembad op zoek gaan. Ik loop naar ze toe en glimlach even naar Emeli. "Hey, jullie zijn ook op zoek naar het zwembad?" vraag ik en kijk even naar ze.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/24/2018 01:33 PM

Nina
Ik lach even zacht en haal mijn schouders kort op. "Ja, nou ja, misschien klopte hij gewoon aan bij een random deur om te flirten met het eerste meisje dat hij zag?" zeg ik en ga verder met mijn kleren opruimen. "Oh, Emeli, ik heb geen zin in ruzie met mijn kamergenootje, dus als ik bij iemand uit de buurt moet blijven voor jou, zeg je het maar hoor. Dan zal ik daar rekening mee houden" zeg ik glimlachend tegen haar. We zijn hier dan wel voor onze perfecte match, maar ik wil ook wel gewoon vriendinnen zijn met Emeli. Niet alles draait om jongens toch?

Luke
Ik knik even als hij Emeli beschrijft en ik wil mijn telefoon pakken, maar die hebben we natuurlijk in moeten leveren. "Ik ga zo denk ik even op onderzoek uit. Ik hoorde dat er een zwembad was? Die wil ik wel eens zien" zeg ik en stop mijn handen in mijn zakken. "Ga je mee of ga je nu al een meisje lastig vallen?" vraag ik grinnikend en kijk naar hem. Misschien kan ik onderweg naar het zwembad Emeli meevragen. Ik wil haar wel in een bikini zien. Door die gedachte kan ik een kleine glimlach niet onderdrukken.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page