Search for posts by Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  65  |  »  |  Last Search found 641 matches:


Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/24/2018 11:47 AM

Nina
Ik klets nog een tijdje met Jack en hij vertelt me waar zijn kamer is. "Misschien kom ik wel een keertje langs" zeg ik glimlachend tegen hem. Hij geeft me een kus op mijn wang waar ik even om moet blozen en dan loopt hij weer weg. Ik doe de deur maar weer dicht en ga verder met mijn koffer uitpakken. "Zou hij echt voor mij zijn gekomen of kwam hij gewoon kijken wie hier slapen?" Vraag ik aan Emeli en kijk naar haar. Ik ben best wel onzeker over dit soort dingen.

Luke
Ik glimlach even als hij die twee namen zegt. Ik wist al dat hij Nina knap vond, want daar hadden we het al over gehad. Die Kaat kan er zeker ook mee door, maar qua karakter was ze niet echt mijn type. "Die Kaat is wel erg knap. Dat moet ik je meegeven" zeg ik grinnikend. "Ik zat aan Emeli te denken" zeg ik dan eerlijk en glimlach even.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/24/2018 07:26 AM

Nina
Ik glimlach eventjes als Emeli zegt dat Reece leuk was. Ze is een stuk minder enthousiast over Reece dan over Luke, dus daar hoef ik me denk ik niet zo veel zorgen om te maken. Ik grinnik eventjes als ze meteen voorsteld om even langs te gaan. "Misschien kunnen we beter eerst onze koffers uitpakken en dan zien we wel. We willen niet wanhopig overkomen" zeg ik grinnikend en leg mijn koffer open op mijn bed. Net als ik bezig ben met mijn kleren opruimen, hoor ik iemand op de deur kloppen. Zou dat Reece zijn? Ik loop naar de deur en open die. Daar kijk ik in het gezicht van een zeer knappe jongen. Wat was zijn naam ook al weer? "Jack toch?" Vraag ik voorzichtig waarop hij glimlacht en knikt. "Precies het meisje wat ik zocht" hoor ik hem zeggen waar ik even om moet giechelen.

Luke
Ik trek mijn wenkbrauwen even nieuwsgierig op als hij begint over meerdere opties. "Nu wil ik wel weten wie natuurlijk" zeg ik grinnikend en schuif mijn tas onder mijn bed. Als ik kleren nodig heb, kan ik die er zo uitpakken en zo hoef ik niet de kast in te ruimen.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/23/2018 07:39 PM

Nina
Ik knik enthousiast als ze zegt dat er veel knappe jongens zijn. "Zeker" zeg ik en luister naar haar. Luke, volgens mij was hij wel aardig ja. "Nou nou, jij bent echt nu al in de wolken als je zijn naam zegt" zeg ik grinnikend om haar. "Maar Luke is inderdaad wel een leuke jongen." zeg ik maar en speel even met mijn vingers. "Oh, die Reece? Hij lijkt me wel leuk" zeg ik en glimlach klein. Ik voel mijn wangen al een beetje rood worden alleen al bij de gedachte van hem. "Volgens mij slapen zij ook samen op een kamer" zeg ik en glimlach even. "Aan het einde van de gang" zeg ik erachteraan.

Luke
Ik lach zacht als Reece de kamer inkomt en hij blijkbaar erg verbaasd is. Ik kijk naar hem en glimlach breed als hij vraagt of ik al iemand in gedachten heb om een bad mee te nemen. "Zeker, en jij?" vraag ik en stop mijn handen in mijn zakken. Ik zie Emili hier al wel zitten.

Reply Edited on 06/23/2018 09:20 PM.

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/23/2018 07:04 PM

Nina
Ik kijk Reece even na en glimlach even. Wil hij dat ik langskom dan? Anders zou hij toch niet vertellen waar zijn kamer is? Nou ja, misschien moet ik ook maar niet te snel gaan. Eens aankijken wat hij nou eigenlijk wil. Ik loop onze kamer in en zie daar Emeli al staan. "Hey- oh wauw... dit is echt een mooie kamer!" zeg ik enthousiast en kijk de kamer even rond. "Oh, nee maakt mij niet zo veel uit. Zal ik deze nemen?" zeg ik en ga op een van de bedden zitten. Ik ga in kleermakerszit zitten en kijk naar haar. "Heb jij eigenlijk al iemand in gedachten? Als je perfecte match?" vraag ik nieuwsgierig.

Luke
Ik ben een beetje op onderzoek uitgegaan in de kamer en als ik in de badkamer sta, hoor ik iemand binnenkomen. "Hey" zeg ik en loop terug de kamer in. "Is het oke als ik dat bed neem?" vraag ik en knik even naar het bed dat ik geclaimed had. "Deze kamer is echt niet normaal groot" zeg ik en loop weer terug naar de badkamer. Twee wastafels, een bad en douche. Volgens mij is het zelfs een bubbelbad. Ik kan hier wel aan wennen.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/23/2018 05:59 PM

Nina
Er wordt een verhaal tegen ons gehouden over kamers en dat we die met zn tweeën moeten delen. Dat wordt awkward... We worden naar onze kamers geleid nadat we een briefje hebben gekregen met de naam van onze kamergenoten. Ik zit met Emeli. Ze lijkt me wel aardig, we hadden al even gekletst vandaag. Zij was het meisje met de laarsjes toch? Ik schrik een beetje op uit mijn gedachten als ik opeens een jongensstem tegen me hoor praten. "Oh, hey, met Emeli. Dat is die blonde toch?" vraag ik aan Reece en knik even naar het meisje waarvan ik denk dat het Emeli is. Hij zal het nog wel weten toch? Hij heeft net nog een speeddate met haar gehad. "En jij?" vraag ik en kijk hem glimlachend aan.

Luke
Ik loop met haar mee richting de kant van de villa waar blijkbaar alle kamers zijn. "Gezellig" zeg ik glimlachend tegen haar. Ik loop maar door naar de kamer die van mij blijkt te zijn en ik open de deur. Wauw, het is echt heel erg groot en mooi. Een eigen badkamer zelfs. Mijn tas staat er al en ik kies dan ook maar een bed uit. Als mijn kamergenoot het er niet mee eens is, moet hij dat maar zeggen.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/23/2018 04:04 PM

Nina
Ik kijk hem aan en schrik een beetje als hij dat zegt. Hij vindt me knap? Ik glimlach een beetje verlegen en kijk even naar mijn handen. Bedoelde hij nou serieus dat hij me knap vindt? Ik blijf nog een beetje stil zitten door wat hij zegt en ik knik alleen even als hij iets zegt over elkaar vaker spreken. Net als ik wat wil zeggen, is hij alweer weg en staat de volgende voor me. Kan ik niet de komende twee minuten inruilen voor nog twee met Reece? Ik zucht even en begin dan maar weer een saai gesprek met de volgende jongen.

lily-collins-portraits-the-associated-press-november-2016-1.jpg

Luke
Ik lach zacht en sta dan maar op als het belletje gaat. "Nou, ehm... ik spreek je nog wel" zeg ik glimlachend tegen haar en loop door naar het volgende meisje. Ze is opzich wel aardig enzo, maar het klikt gewoon niet zo tussen ons. Ik kijk af en toe naar Emeli die ook met iemand anders zit te praten. Een tijdje later hebben we met iedereen een speeddate gehad en er wordt ons verteld dat we naar onze kamers worden gebracht en mogen gaan uitpakken enzo. Ik grijp mijn kans dus maar snel om naar Emeli te gaan en ik tik op haar schouder als ze even alleen is. "Hey, ehm... ik hoorde dat mijn kamer daar aan het einde van de gang is. Je mag best een keer langskomen als je wilt" zeg ik glimlachend en kijk naar haar.

wesley-tucker.jpg

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/23/2018 12:39 PM

Nina
Ik lach zacht als hij meteen vraagt naar mijn vorige vriend en ik kijk hem aan. "Oh, ze vonden dat hij niet genoeg tijd aan me besteedde" zeg ik maar en glimlach even klein. Het was misschien ook wel waar, maar ja. Ik grinnik even als hij dat zegt over zijn vrienden. "Dus jou perfecte match is alleen geselecteerd op uiterlijk?" vraag ik en glimlach even klein. Dan maak ik sowieso al geen kans meer. Alle andere meisjes zien er veel beter uit dan ik.


fqwjIc4.jpg

Luke
Ik grinnik even als ze dat zo zegt over mij. Lekker enthousiast... "Nou, dankje" zeg ik maar grinnikend en kijk naar haar. Ik kan nou niet echt zien of ze teleurgesteld is om wat ik zei, maar dat maakt ook niet heel veel uit. Ik heb nog meer dan genoeg tijd om erachter te komen of ze me leuk vindt. Ik lach even als ze over een fuckboy begint en ik kijk naar haar. "Nou, ik ben geen fuckboy, maar als iemand je lastig valt kan je altijd naar me toekomen hoor" zeg ik grinnikend. Zelfs als Emeli niet mijn perfecte match is, wil ik wel graag langer met haar praten en met haar omgaan. Ik hoop maar dat ik bij wat meer activiteiten met haar op kan trekken.

a59e618a7609d64340fcf49c2b01632f.jpg

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/23/2018 11:40 AM

Nina
Ik glimlach maar even klein als hij zegt dat hij 22 is. Een jaartje ernaast is nog best goed gegokt toch? Nou maar hopen dat het geen belediging is voor hem. "Ja, hoe weet je dat?" vraag ik glimlachend als hij in één keer mijn leeftijd goed heeft. Ik vind 20 wel een mooie leeftijd. 19 klinkt nog zo jong en alles boven de 21 vind ik eerlijk gezegd zo oud klinken. Als hij vraagt over of mijn vrienden een goeie perfecte match hebben gevonden, moet ik even nadenken. "Ik weet het niet hoor. Ze waren niet zo fan van mijn vorige vriend, dus ik vraag me een beetje af of ze niet gewoon hun perfecte match hebben gekozen" zeg ik en lach zacht. "En jij? Denk je dat jou vrienden het heel serieus hebben aangepakt?" vraag ik en speel een beetje met mijn haren. Dat doe ik eigenlijk alleen als ik praat met iemand die ik wel leuk vind, maar ik heb het zelf niet echt door.


lily_collins.png

Luke
Ik kijk glimlachend naar haar als ze zo verlegen doet. Dat vind ik dus echt heel schattig bij meisjes. Ik haal een hand door mijn haren en grijns kort als ze zegt dat er allemaal knappe jongens zijn. "Dus je vind mij knap?" vraag ik grinnikend en kijk naar haar. Daar zal ze wel verlegen van worden. Ik moet even nadenken als ze vraagt of ik er zin in heb. "Ik weet het niet. Ik vertrouw mijn vrienden niet helemaal dat ze het serieus hebben gedaan, maar ach. Anders maak ik vast een paar leuke vrienden toch?" zeg ik maar en kijk naar haar. Ik vraag me wel af hoe ze hierop gaat reageren. Misschien is ze wel teleurgesteld dat ik dat zeg. Nou ja, dan weet ik dat ook weer toch?


large.jpg

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 06/22/2018 07:15 AM

Het duurde even voor Taylor het drinken meekreeg, wat hij heel irritant vond. Je zou toch denken dat je met zo'n hoge positie wat sneller drinken zou krijgen? Ondertussen keek Lilly grinnikend naar Leena. "Taylor is niet goed in relaties. Zijn langste duurde drie dagen en toen ging hij vreemd. Met mij. En ik ben niet van plan me in te houden voor een huppeltrutje zoals jij" zei ze en keek glimlachend naar Taylor die weer aan kwam lopen met drie glazen drinken. "Zo, en hoe kunnen mijn twee favouriete meisjes het met elkaar vinden?" Vroeg hij glimlachend terwijl hij weer tussen ze in ging zitten.

Meghan bleef een tijdje in haar kamer zitten en keek angstig om zich heen. Dit kon toch niet waar zijn? Vampiers bestaan niet. Na een tijdje stond ze voorzichtig op en liep terug naar de woonkamer waar Matt zat. "Waarom vertel je me dit?" Vroeg ze zacht en keek hem aan. Ze geloofde eigenlijk nog steeds niet dat het waar was.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/16/2018 10:23 PM

Nina
Ik glimlach even en kijk naar mijn handen. Waarom ben ik toch opeens zo onzeker? Ik lach zacht als hij vraagt hou oud ik denk dat hij is en ik kijk even naar hem. "Oh, ehm, iets van 21 ofzo?" vraag ik en kijk naar hem. Dat kan wel eens kloppen. Misschien ietsje ouder, een jaartje ofzo. "En hou oud denk je dat ik ben?" vraag ik grijnzend. Ik vraag me wel af hou oud hij mij schat.

images.jpeg

Luke
Ik lach zacht als ik haar zie schrikken, wat schattig. "Oh, nou, dan moet ik maar eens zeer onbeleefd gaan doen" zeg ik grinnikend en kijk haar aan. Ik schiet in de lach als zij ook begint te lachen. "Je ziet er leuk uit als je lacht" zeg ik glimlachend en kijk haar aan. "Maar heb je er een beetje zin in? Dit hele gedoe?" vraag ik en kijk haar aan. Ik ben er zelf nog niet helemaal uit of ik er zin in heb, maar de aanwezigheid van Emeli maakt het al een stuk leuker.


551e710d7ce127eee3381a0ceba18ff6--bad-boys-wes-tucker.jpg

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page