Search for posts by Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  65  |  »  |  Last Search found 641 matches:


Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/16/2018 09:38 PM

Nina
Ik voel dat ik een beetje moet blozen als hij zegt dat ik best eens zijn perfecte match zou kunnen zijn en ik lach zacht. "Oh, jawel hoor. De meeste jongens zijn wel knap, maar net praatte er eentje alleen maar over zichzelf. Oh, maar ik denk eigenlijk niet dat het de bedoeling is dat ik dat aan jou vertel" zeg ik en grinnik een beetje ongemakkelijk. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Met die andere jongens ging het een stuk beter, maar Reece zit me ook de hele tijd aan te kijken. Niet dat ik dat heel erg vind. Hij heeft mooie ogen. Ik glimlach klein en haal een hand door mijn haar. "Maar eh, hoe oud ben je eigenlijk?" vraag ik glimlachend en kijk hem aan.


53d4cad5f356b_-_lilycollinshairmakeup.jpg

Luke
Ik lach zacht als ze zegt dat ik er ook helemaal niet slecht uitzie. "Dankjewel" zeg ik grinnikend en kijk haar aan. Ze ziet er schattig uit, hoe ze zo met haar handen en haar haren zit te friemelen. "Ik ben 43" zeg ik bloedserieus en blijf even stil. "Nee grapje, ik ben 21" zeg ik dan lachend en haal een hand door mijn haren. "En jij? Of is dat onbeleefd om te vragen?" vraag ik met een knipoog. Zij begon namelijk met vragen hoe oud ik ben. Ik vind het altijd wel leuk om een beetje plagerig te flirten met meisjes, zeker als ze het al een beetje spannend vinden.


tumblr_oj4uravOye1vagwylo9_400.png

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 06/16/2018 09:34 PM

Taylor keek naar Leena en glimlachte even. Toen Lilly haar hand schudde, stond Taylor op. "Ik ga wat drinken halen. Willen de dames ook wat?" vroeg hij en wachtte op antwoord waarna hij wegliep naar de bar. Voor Lilly bestelde hij een cola, net als voor zichzelf. Wat hij niet wist, was dat toen hij weg was Lilly tegen Leena begon te praten. "Wat wil je nou met Taylor? Denk je echt dat hij bij je zal blijven?" vroeg ze grinnikend aan Leena.

Meghan schudde klein haar hoofd en zette nog een stap naar achteren. "Nee, niet weghalen" zei ze snel en keek naar hem. Ze trok snel haar hand weg toen hij die vastpakte en zette nog een stap naar achteren. "Nee, dat ben je niet. Laat me maar gewoon met rust" zei ze zacht met tranen in haar ogen. Ze keek hem nog even kort aan en liep toen weg naar haar kamer.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 06/16/2018 09:17 PM

Taylor keek haar aan en knikte even klein. Hij wist niet zo goed wat hij ermee moest. Hij keek ook even rond en knikt toen Leena zei dat het een leuk feestje was. "Je mag ook best naar de dansvloer als je wilt hoor" zei hij. Op dat moment kwam Lilly aan de andere kant tegen Taylor aanzitten. "Waar was je net nou opeens?" vroeg Lilly. "Oh, Leena voelde zich opeens niet lekker, dus wij gingen even weg" zei hij en keek even naar Leena. "Trouwens, Leena, dit is Lilly. Lilly, dit is Leena" stelde Taylor de twee meisjes aan elkaar voor.

Meghan keek hem fronzend aan toen hij zei dat ze iets over hem moest weten. Ze schrok even toen hij haar zo aankeek. Wat moest ze hier nou weer mee? "M-maar, jij bent... dat kan niet... Ik snap het niet" zei ze zacht en liet hem los. Ze stond op van zijn schoot en zette een stap naar achteren. "Vampiers bestaan niet" zei ze zacht en kreeg tranen in haar ogen. Droomde ze dit nou? Zou ze straks gewoon wakker worden zonder dat er iets is gebeurd? Of gebeurde dit nou echt? Ze wist het echt even niet meer.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/16/2018 08:10 PM

Nina
Na Justin komt er weer een andere jongen naar me toe. Hij stelt zich voor als Luke en ik glimlach even en stel me ook voor. Hij lijkt me wel aardig. We praten een tijdje en de twee minuten gaan eigenlijk erg snel om. Hij zou best eens mijn perfecte match kunnen zijn, maar dat zeg ik maar niet. Na Luke staat Reece tegenover me. Hij geeft me twee kussen waar ik een beetje om moet blozen en ik stel me voor. "Hey, ik ben Nina" zeg ik en ga glimlachend weer zitten. "Heb je je perfecte match al gevonden denk je?" vraag ik grinnikend en kijk hem aan. Hij ziet er erg goed uit en hij lijkt me ook wel aardig denk ik.


03SKIN1-master1050-v2.jpg

Luke
Ik praat een tijdje met ene Nina. Zij is de brunnette waar die jongen daarnet een oogje op had. Ze is wel aardig, maar eerlijk gezegd verwacht ik niet dat ze mijn perfecte match is. Na twee minuten gezellig te hebben gekletst, word ik naar het blonde meisje dat ik net ook al had gezien gebracht. "Hey, ik ben Luke" zeg ik en druk een kus op haar wang. Ze stelt zich voor als Emeli en we gaan zitten. "Mooie naam bij een mooi meisje" zeg ik glimlachend en kijk naar haar. Ik ben nooit echt heel goed geweest in flirten, maar daar moet ze het maar mee doen.


wesley-tucker.jpg

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/16/2018 10:32 AM

Nina
Ik lach zacht als het meisje met de enkellaarsjes het ontzettend spannend vind. Ik weet niet precies waarom, maar ik maak me er niet zo druk om. Ik vind mijn perfect match, of ik vind hem niet. Het maakt me niet zo veel uit denk ik. "Het komt wel goed" zeg ik maar om haar een beetje gerust te stellen. Al vrij snel mogen de jongens lootjes trekken en moet ik aan een tafel gaan zitten. Een stukje verder naast me zit Violet. Ik had een beetje met haar gepraat toen ik binnenkwam, maar verder weet ik niks over haar. Ik kijk even naar de jongen die zich als Reece voorsteld aan Violet. Hij ziet er niet verkeerd uit, eigenlijk zien alle jongens er wel goed uit. Niet veel later komt er ook een jongen naar mij toe. Hij stelt zich voor als Justin en ik stel me dan ook voor. Ik weet niet zo goed waar ik het over moet hebben, maar Justin praat gelukkig genoeg over zichzelf. Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij echt interresse heeft in mij, want hij praat echt alleen over zichzelf...


-2109615-1488843883640x0c.jpg


Luke
Ik kijk even naar de brunnette die hij aanwijst en knik even. Niet mij type, maar ja. Ik mag als tweede al een lootje trekken. "Sarah?" lees ik voor en word naar een meisje gestuurt. Ze ziet er wel aardig uit. "Hey, ik ben Luke" zeg ik glimlachend en ga bij haar zitten. Ze begint al meteen te kakelen over dat ik er leuk uitzie en dat alle jongens er leuk uitzien en dat ze er zo verschrikkelijk veel zin in heeft. Ik glimlach even en kijk naar haar. Ik praat maar een beetje met haar mee over hobby's en dat soort dingen. Het was wel gezellig, maar er was niet echt een klik. De twee minuten gingen vrij snel voorbij en ik mag al naar de volgende.


large.jpg

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/11/2018 05:58 PM

Nina

Ik glimlach breed als het meisje van de enkellaarsjes me er helemaal goed uit vindt zien. Ik vind haar nu al aardig, misschien worden wij wel hele goeie vriendinnen. Ik ga dan ook naast haar zitten als een of andere man door een microfoon begint te praten. "Niet aan plukken, dan gaat het stuk" zeg ik zacht en leg mijn hand even kort op haar handen. "Daar is het een veel te leuk jurkje voor" zeg ik glimlachend. Ik kijk een beetje om me heen en zie één van de jongens naar me kijken en glimlachen. Ik glimlach lief terug en kijk dan weer voor me uit. "Vind jij het ook zo spannend?" vraag ik zacht aan het meisje naast me.


lily_collins.png


Luke

Ik ga maar naast een jongen zitten die er wel aardig uitziet. Hij zit meer naar de meiden te kijken dan naar voren. Eigenlijk kijkt hij zelfs maar naar één meisje. "Heb je je perfecte match al gevonden?" vraag ik grinnikend aan hem. "Welke is het, die blonde? Zij ziet er zeker goed uit" zeg ik en kijk naar haar. Ik hoor het woord speeddate voorbij komen en kijk even naar de man met de microfoon. Dat klinkt wel leuk. Sommige jongens zullen je anders namelijk storen als je een gesprek hebt met één van de meisjes. Dat vind ik altijd verschrikkelijk irritant.


tumblr_ol74vt6ElJ1t4s044o1_500.jpg

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 06/10/2018 10:22 PM

Taylor keek haar aan en knikte even. "Ja, sorry" zei hij toen ze niet wilde dat hij haar schouder aanraakte en hij trok zijn hand snel terug. Hij luisterde naar haar en keek haar verward aan terwijl ze dat allemaal uitlegde. "Nee, sorry. Wie zijn Michael en lucifer?" vroeg hij en fronste. Hij snapte er echt helemaal niks van.

Meghan fronste even en ging bij hem op schoot zitten. "Ik krijg hier geen spijt van Matt. En als ik het toch niet wil, dan kan ik dat toch altijd nog zeggen? Ik voel me gewoon veilig bij jou en ik zou nooit ergens spijt van kunnen krijgen als het met jou is" zei ze en keek hem glimlachend aan.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 06/10/2018 10:08 PM

Taylor keek haar aan en glimlachte even. "Babe, ze mag je al. Ik heb het er al met haar over gehad en als ze het er niet mee eens is, zou ze daar toch niks aan kunnen doen" zei hij glimlachend. Hij keek haar fronzend aan en keek naar haar lichaam toen ze haar shirt uitdeed. "Leen... ik snap het niet" zei hij verward terwijl hij naar de handafdruk kijkt en er zacht met zijn vingers over heen gaat. "Doet het pijn?" vroeg hij en keek haar aan.

Meghan glimlachte en keek hem aan. "ja, ik weet het zeker" zei ze glimlachend en drukte nog een kus op zijn lippen. Ze ging staan en liep met hem mee naar het huisje. Daar deed ze de deur open, trok hem mee naar binnen en deed de deur achter hem dicht. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/10/2018 09:59 PM

Nina

Meteen nadat ik het berichtje van Lilly heb gelezen, komen er mensen naar me toe. Ze leggen me het een en ander uit terwijl ik naar binnen loop. Het is te veel om allemaal te onthouden, maar ik doe mijn best. Ik word een soort woonkamer ingeleid en zie aan de ene kant al vier meiden staan. Daar loop ik dan maar heen, het zou raar zijn om bij de jongens te gaan staan. "Hey, ik ben Nina" zeg ik glimlachend. Ze zien er allemaal wel aardig uit denk ik. "Oh wauw, dat zijn echt heel erg leuke laarsjes!" zeg ik glimlachend tegen het meisje met de witte jurk en zwarte enkellaarsjes. Ik zocht al een tijdje de perfecte zwarte enkellaarsjes en nu had ik ze gevonden, ze zaten alleen nog wel aan de voeten van een ander meisje. Ik kijk even naar de andere kant en zie daar een aantal jongens staan. Ze zien er allemaal wel heel erg goed uit. Dit kan nog wel eens wat worden.

fqwjIc4.jpg

Luke

Ik kom als laatste aan en er komt een groep gestresste mensen op me af om van alles te vertellen. Ik was eigenlijk de hele reis heel relaxed, maar dat wordt er nu wel uitgeramd. Terwijl ik allerlei info naar me hoofd gegooid krijg, loop ik naar binnen. Daar staan al zes meiden en vijf jongens. Ik loop maar naar de jongens toe en kijk ook even naar de meisjes. Die met het witte jurkje ziet er zeker niet verkeerd uit. "Hey, Luke" zeg ik glimlachend en kijk even naar de jongens. Ik hoop maar dat ze een beetje aardig zijn.

wesley-tucker-2.jpg

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 06/10/2018 09:51 PM

Taylor lachte zacht en knikte even. "Nou, koning is een beetje overdreven" zei hij grinnikend en keek haar aan. Hij was erg opgelucht dat ze er zo rustig over deed. "Alleen Lilly weet wie je bent" zei hij en keek haar aan. Hij fronste even toen ze dat over hell zei. "Maar... je... ik snap het niet. Hoe kan je dan hier zitten?" vroeg hij. Hij snapte er echt helemaal niks van.

Meghan glimlachte en keek naar hem. "Thuis" zei ze en drukte haar lippen op die van hem. "We kunnen ook gewoon op bed zoenen toch? Of misschien iets verder?" zei ze en keek hem aan. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page