Suche nach Beiträgen von Aimee

Erste Seite  |  «  |  1  ...  60  |  61  |  62  |  63  |  64  ...  65  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 641 Ergebnisse:


Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG//: Aimee

von Aimee am 03.10.2017 07:37

Sam
Ik lach zacht en ga naast haar zitten. "Gezellig" zeg ik en kijk naar haar. Ik kan het me bijna niet voorstellen om altijd alleen thuis te zijn. Ik pak mijn spullen en zeg "Dat is eigenlijk best oneerlijk ja, zo had ik het nog nooit bekeken." 

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG//: Aimee

von Aimee am 03.10.2017 07:26

Sam
"Dat is nogal specifiek." Zeg ik lachend. "Is goed. Geeft niet hoor, daarvoor heb je mij." Zeg ik grijnzend. "Bij jou of bij mij? Mijn huis is meestal vrij druk." Zeg ik terwijl ik achter haar aan loop. "Het is niet zo veel als je vanaf het begin van het jaar alles goed bijhoudt." Zeg ik. 

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG//: Aimee

von Aimee am 03.10.2017 07:12

Sam
Ik lah zacht en kijk haar aan. "Volgens mij kan ik niet veel kieskeuriger meer worden." Zeg ik lachend. Ik knik "Ja, laatste les. Zal ik je vanmiddag helpen met het huiswerk voor morgen?" Vraag ik aan haar. 

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG//: Aimee

von Aimee am 03.10.2017 12:59

Sam
"Nee, ik ben gewoon een nerd die zn huiswerk maakt, hoge cijfers haalt en verder niet zo speciaal is." Zeg ik en kijk met haar mee."Nog erger?" Vraag ik verbaasd. 

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG//: Aimee

von Aimee am 03.10.2017 07:43

Sam
Ik lach zacht "Schaken? Nee sorry zo'n nerd ben ik net niet." Zeg ik lachend. "Ik hoef ook geen meisje die er uit ziet als een zombie. If ben ik nu te kieskeurig?" 

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG//: Aimee

von Aimee am 02.10.2017 08:51

Sam
"Ik haal meestal plezier uit andere dingen." Zeg ik. "Auw! Je hoeft niet meteen agressief te worden." Zeg ik plagend en geef haar een duwtje terug. "Ander werkt wat niet?" Vraag ik lachend met een knipoog. 

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG//: Aimee

von Aimee am 02.10.2017 08:43

Sam
Ik lach zacht en kijk naar haar. "School is zeg maar ook wel verplicht en dronken worden en zo niet." Zeg ik lachend. "De rest van het weekend heb ik een voetbalwedstrijd en doe ik vrijwilligerswerk." Zeg ik. Ik lach zacht en zeg "Ik wilde het niet zeggen, maar je hebt wel gelijk." 

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG//: Aimee

von Aimee am 02.10.2017 08:30

Sam
Ik lach zacht "Oke, nou bedankt voor het geschenk. Ik ben niet echt een feestmens, dus niet raar staan kijken als ik na een halfuur al wegga." zeg ik lachend. "Toch kan je het een stuk beter dan meerdere andere meiden uit onze klas." zeg ik lachend.

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG//: Aimee

von Aimee am 02.10.2017 08:20

Sam
Ik lach zacht en zeg lachend "Ik ga niet echt vaak uit nee, maar vraag je me nou uit?" Ik kijk haar aan en zeg "Je bent echt wel ergens goed in. Ik bedoel, ik zou bijvoorbeeld geen make-up kunnen doen ofzo, maar jij zeker wel."

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG//: Aimee

von Aimee am 02.10.2017 08:10

Sam
Ik lach zacht "Ik ben serieus niet goed met meisjes. Ik kan best praten enzo, maar echt. Ik ben niet goed met meisjes." zeg ik lachend. Ik frons even "Je bent heus wel ergens goed in. Iedereen is ergens goed in." zeg ik.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  60  |  61  |  62  |  63  |  64  ...  65  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite