Suche nach Beiträgen von Aimee

Erste Seite  |  «  |  1  ...  61  |  62  |  63  |  64  |  65  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 641 Ergebnisse:


Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG//: Aimee

von Aimee am 02.10.2017 07:57

Sam
Ik lach zacht als ze dat vraagt en zeg "Ik ben niet goed met meisjes en ik ben ook echt niet muzikaal. En waar ben jij echt goed in?" 
Ik stop alles alvast in mijn tas zodat ik dat straks niet hoef te doen en kijk haar aan.

Antworten Zuletzt bearbeitet am 09.10.2017 05:17 .

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG//: Aimee

von Aimee am 02.10.2017 07:47

Sam
Ik lach zacht en zeg "Het ziet er best goed uit hoor" Ik lach weer en zeg "Ja, maar het meeste is herhaling."
Ik bijt op mijn lip als ik bedenk dat alles waarschijnlijk nieuw is voor haar. Ik kijk weer naar het bord en maak nog wat opdrachten.
"Bijna klaar?" vraag ik na een tijdje.

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG//: Aimee

von Aimee am 02.10.2017 06:55

Sam
Ik glimlach als ik zie dat ze naar het lokaal loopt en loop achter haar aan. Ik ga weer naast haar zitten en glimlach even.
Ik maak weer aantekeningen en de opdrachten en kijk als ik klaar ben weer naar Anya. "Snap je het?" vraag ik aan haar.

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG//: Aimee

von Aimee am 02.10.2017 06:14

Sam
Ik lach zacht en kijk naar wat ze schrijft. "Je kan het altijd voorstellen, maar ik denk dat je dat beter over een paar weken kan doen, als ze zien dat je nu wel hard werkt." zeg ik tegen haar. Na een tijdje gaat de bel weer, wat een saaie dag eigenlijk. "Nog twee uur te gaan." zeg ik terwijl ik mijn spullen weer in mijn tas stop en opsta.

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG//: Aimee

von Aimee am 02.10.2017 01:01

Sam
Ik lach zacht "Ik wist niet dat je me leuk vindt" zeg ik lachend en maak mijn opdrachten. Ik kijk naar wat Anya maakt en zie dat ze nog niks fout heeft gedaan en ik glimlach. 

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG//: Aimee

von Aimee am 02.10.2017 11:04

Sam
"Dat weet ik, de vorige keer deed je er een half lesuur over." Zeg ik en ik loop achter haar aan. Ik ga weer naast haar zitten en open mijn boek. Weer maak ik aantekeningen en de opdrachten. 

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG//: Aimee

von Aimee am 02.10.2017 10:53

Sam
"Het uur is pas over een kwartier afgelopen dus je hebt nog best veel tijd." Zeg ik en ik wijs iets anders aan. "Nog drie uur, dan is de dag afgelopen." Zeg ik zacht. Na een kwartier gaat de bel en ik stop alles in mijn tas. Ik sta op, maar blijf staan wachten zodat ik zeker weet dat Anya ook meekomt. 

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG//: Aimee

von Aimee am 02.10.2017 10:40

Sam
Ik lach zacht en kijk een beetje voor me uit. Als ik zie dat ze sneller werkt kijk ik of ze het goed doet wat niet zo is en ik zeg "Je hoeft niet zo te haasten, je hebt alle tijd." Zeg ik tegen haar en wijs een fout aan. 

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG//: Aimee

von Aimee am 02.10.2017 10:31

Sam
Ik glimlach als ze zegt dat ik laat ben. "Heb je enig idee wat je aan het op schrijven bent?" Vraag ik aan haar. Na een tijdje ben ik klaar met de opdrachten en ik doe mijn schrift dicht "ben je bijna klaar?" 

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: ORPG//: Aimee

von Aimee am 02.10.2017 10:13

Sam
Ik glimlach als ik zie dat ze naar binnen loopt en ik loop achter haar aan. Ik ga naast haar zitten en leg mijn boek op tafel.
Tijdens de les maak ik weer aantekeningen en als ik opdrachten maak kijk ik af en toe wat Anya doet. 

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  61  |  62  |  63  |  64  |  65  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite