Search for posts by Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  62  |  63  |  64  |  65  |  »  |  Last Search found 641 matches:


Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/02/2017 06:52 AM

Sam
Ik zucht als ze niet reageert en ik loop naar buiten. Ik kijk even naar Anya en zie dat ze er één opsteekt. Ik rol met mijn ogen en zucht. Waarom had ik eigenlijk gezegd dat ik haar zou helpen? Na een tijdje komen een paar van mijn vrienden en  ze vragen waarom ik de hele tijd naast Anya zit. Ik zeg "Ik moet haar helpen met school."
En dan gaat de bel weer. Ik sta op, maar blijf dit keer wachten tot ik zeker weet dat Anya ook naar binnen gaat. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/01/2017 09:19 PM

Sam:
Ik kijk even naar de opdracht die ze maakt en zie dat ze iets fout doet "Je bent hier het kwadraat vergeten" zeg ik terwijl ik het aanwijs. Ik ga stil verder met mijn eigen sommen en af en toe zeg ik het als ze iets niet goed doet. Aan het einde van de les gaat de bel en ik stop alles weer in mijn tas. "Nogmaals sorry" zeg ik voor ik wegloop. Het is nu pauze en ik loop naar beneden en naar buiten. Ik ga aan een picknickbank zitten terwijl ik wacht op mijn vrienden.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/01/2017 09:06 PM

Sam:
"Je kan ook proberen te stoppen." zeg ik zacht. Ze zal het vast niet leuk vinden dat ik dat zeg, maar wat moet ik anders zeggen?
Ik lach zacht en zeg "Zo snel zal dat niet gebeuren." Ik zie dat ze de goede pagina niet kan vinden en ik zeg "82" terwijl ik naar haar kijk. "Ik zal mijn best doen wat aardiger te zijn." zeg ik na een tijdje.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/01/2017 08:56 PM

Sam
"Weet ik ook niet, maar ze willen wel dat je het weet op je examen." zeg ik. Ik zucht en maak weer een opgave. Ik merk dat ze ergens anders gaat zitten en ik pak mijn spullen waarna ik weer naast haar ga zitten. "Sorry, zo bedoelde ik het niet" zeg ik zacht terwijl ik naar mijn schrift kijk. Ik heb ja gezegd tegen de studiebegeleider en nu ga ik ook zorgen dat ze voor haar examen slaagt.
Ik ben niet iemand die snel opgeeft, ook al is Anya wel lastig.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/01/2017 08:42 PM

Sam:
"Wel iets belangrijks, tenzij je natuurlijk al lang weet hoe je de inhoud van een bol berekent, maar dat verwacht ik niet." zeg ik en ik rol met mijn ogen. "We verdienen zeker een pauze, daarom krijgen we die ook om de twee uur. Zo lang kan je toch best wachten?" vraag ik geïrriteerd. Ik rol met mijn ogen als ze zegt dat ik stink en ik antwoord "Hmmm, lekker, verrookte kauwgom."
Ik zucht en vraag "Snap je iets niet?"

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/01/2017 08:30 PM

Sam:
"Dat je het van me over zou schrijven." zeg ik en ik rol met mijn ogen. Ik loop naar de wiskundeles.
Na een tijdje komt ze weer naast me zitten. Ik rol met mijn ogen en zeg "Wat dacht je van de helft van de les?" zeg ik en ik snuif in. "Je stinkt" zeg ik geïrriteerd en ik maak nog wat opdrachten.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/01/2017 07:07 PM

Sam
Ik zucht "Hm, dat dacht ik al." zeg ik en draai met mijn ogen. Ik hoor de bel en stop alles weer in mijn tas. Ik sta op en loop het lokaal uit. Ik loop naar het wiskundelokaal en ga zitten. De docent komt het huiswerk controleren en zoals altijd heb ik het gemaakt.
Het huiswerk voor de volgende les staat op het bord en ik begin alvast zodat ik thuis niks meer hoef te doen.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/01/2017 06:54 PM

Sam
Ik lach zacht als ze dat zegt en ik antwoord "Ik ben het helemaal met je eens." terwijl ik aantekeningen maak van wat de docent zegt. Na een tijdje heb ik twee blaadjes vol geschreven en de docent zegt dat we nu zelf opdrachten moeten maken.
Ik pak mijn schrift en begin alvast. De opdrachten zijn zo makkelijk dat ze saai zijn, zoals het hele vak geschiedenis.
Na een paar minuten ben ik klaar en kijk naar Anya "Ben je klaar?" vraag ik.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/01/2017 06:24 PM

Sam:
Een paar dagen geleden kreeg ik een mailtje van de studiebegeleider. Of ik Anya wilde helpen met het halen van haar examens.
Ik heb tot mijn eigen verbazing ja gezegd en nu zit ze naast me. Ik draai me naar haar toe en zeg "Oke, begin dan maar met je telefoon weg te leggen en proberen op te letten in de les." wauw, ik klink echt als een nerd nu. Ik zucht en open mijn boek op de goede pagina. "Heb je zelf een boek bij je of wil je met mij meekijken?" vraag ik aan haar.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/01/2017 05:52 PM

Sam
Ik stap op mijn fiets en rijd naar school. Ik was al laat, dus eet ik mijn ontbijt onderweg op. Als ik mijn fiets neerzet hoor ik de bel "Shit" zeg ik zacht en ik loop snel naar binnen. Ik hang mijn jas op en loop naar het lokaal waar ik precies op tijd binnenkom.
Ik ga naast mijn beste vriend, Jake, zitten en pak zuchtend mijn boeken uit mijn tas. Ik heb een hekel aan geschiedenis, maar ik haal er geen slechte cijfers voor. Zoals eigenlijk alle vakken. Na het eerste uur loop ik met Jake naar het wiskunde lokaal. Wiskunde is al twintig keer beter dan geschiedenis.

Reply Edited on 10/09/2017 04:42 PM.
First Page  |  «  |  1  ...  62  |  63  |  64  |  65  |  »  |  Last

« Back to previous page