Search for posts by Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  65  |  »  |  Last Search found 641 matches:


Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/19/2018 09:16 PM

Taylor knikte even en keek haar na. Toen ze weer terug was, keek hij naar haar en beet op zijn lip. Hij liep naar haar toe en legde zijn armen om haar heen. "Je ziet er ongelooflijk goed uit. Probeer je me jaloers te maken ofzo?" Vroeg hij grunnikend en drukte een kus op haar lippen.

Meghan deed haar bikini en jurkje aan en liep terug de kamer in. Ze begon te blozen toen Matt zo lief deed. Ze legde haar armen om zijn nek en kuste hem terug. "Schattig als je zo lief doet" zei ze grijnzend on hem te plagen. "Ja laten we gaan" zei ze en liep hand in hand met Matthew naar buiten. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/19/2018 08:34 PM

Taylor keek Leena grijnzend na en legde zijn armen om haar middel toen ze bij hem op schoot kwam zitten. "Nou, ik weet niet of ik dat wel wil hoor" zei hij om Leena te plagen toen ze zei dat ze wel bij hem kon slapen. Hij fronste even toen ze naar Lily vroeg en keek op zijn telefoon. "Oh, gewoon een vriendin" zei hij maar en stopte zijn telefoon in zijn broekzak.

Meghan lachte zacht om Matt en glimlachtte even. "Ik ga me dan zo even omkleden" zei ze. Ze had een heel leuk jurkje meegenomen die ze die avond perfect aan kon doen.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/19/2018 07:44 PM

Taylor beet kort op zijn lip en keek grijnzend naar Leena. "Heerlijk als je zo sexy doet" zei hij glimlachend en knikte op de vraag van Matt. "Ja het js denk ik wel handig om te gaan en een beachparty sla ik natuurlijk niet over" zei hij. Daardoor herinnerde hij zich dat hij Lily nog moest appen om haar te vertellen wat ze die avond bij de bijeenkomst moest zeggen.

Meghan keek op toen Leena haar iets vroeg en dacht even na. "Ik weet heet eigenlijk nog niet. Ik denk dat ik vanacht misschien wel bij Matt wil slapen, als dat mag tenminste?" Zei ze en keek even glimlachend naar Matt. "En een beach party klinkt zeker goed" zei ze en nam een hap van haar pizza. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/17/2018 05:28 PM

Taylor slikte even en keek naar haar. "Je bent nog leuker als je zo geheimzinning doet" zei hij grijnzend en drukte een kus op haar lippen. Hij lachte zacht en schudde even zijn hoofd. "Ik denk niet dat de pizzabezorger daar problemen mee heeft" zei hij grinnikend en liet haar los. Hij liep naar de tafel en pakte zijn pizza. "Eetsmakelijk" zei hij toen hij aan tafel was gaan zitten en hij nam een hap.

Meghan pakte haar pizza en ging ook aan tafel zitten. Ze had al een hap in haar mond toen Taylor eetsmakelijk zei. "Eetsmakelijk" mompelde ze met volle mond. Toen ze haar mond leeghad keek ze even rond. "Oh, er was vanavond een bijeenkomst ofzo, over dat meisje" zei ze en nam nog een hap. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/17/2018 04:24 PM

Taylor keek nog even glimlachend naar haar tattoo en toen weer naar haar. "Misschien krijg ik de rest ook nog wel een keer te zien" zei hij grijnzend en drukte een kusje op haar lippen. "Nee, je mag niet meer je shirt aan" zei hij lachend en legde zijn handen in haar zij. "Dus nu heb ik er niks meer over te zeggen? En is dat niet een beetje zielig voor Matt?" Vroeg hij en keek haar aan.

Meghan keek hem glimlachend en en lachte zacht toen Matt hen omdraaide. "Ik ben ook best sexy" zei ze grinnikend en trok hem naar zich toe. Ze legde haar handen tegen zijn borst en zoende hem. Toen hoorde ze opeens de deurbel en stopte ze. Ze keek hem glimlachend aan en kroop onder hem vandaan. "Pizza pizza pizza" zei ze terwijl ze naar de deur rende. Ze had ondertussen best wel honger en pizza vond ze ook nog eens heel lekker. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/17/2018 03:52 PM

Taylor lachte zacht om Leena en keek naar haar. "Klinkt verleidelijk, maar ik denk niet dat Meghan heel blij wordt van mijn gesnurk" zei hij grinnikend. Hij fronste even toen ze begon over een grote plek waar ze zich voor schaamde. Nou was hij wel nieuwsierig naar wat het was. Hij keek naar haar toen ze haar shirt uittrok en hij beet zacht op zijn onderlip. Het was inderdaad wel bijzonder, mar ergens ook wel heel gaaf. Hij knikte even en keek grijnzend naar haar. "Je hebt geen shirt aan" zei hij grijnzend en trok haar tegen zich aan. "Je bent prachtig prinses" fluisterde hij bij haar oor en drukte een kus in haar nek.

Meghan knikte en keek naar hem. "Jij bent altijd sexy, maar als je in in alleen je boxers op mijn bed ligt, helpt dat ook wel" zei ze grinnikend en kuste hem weer. Ze glimlachte breed toen ze Matts handen op haar kont voelde en drukte een kusje op zijn lippen. "Jij durft wel he?" Zei ze grijnzend en kuste hem weer, wat al gauw overging op zoenen. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/15/2018 04:31 PM

Taylor glimlachte en keek haar aan. "Maar ik ben toch veel belangrijker dan Meghan. Zonder jou kan ik echt niet slapen hoor. En het klopt. Jij bent inderdaad hotter. Daarom heb ik je ook nodig. Anders heb ik het veel te koud" zei hij lachend en drukte een kusje op haar wang. Hij glimlachte breed en knikte even toen ze zei dat hij haar niet meer los moest laten, maar al gauw stond ze op en trok haar shirt naar beneden. Taylor fronste even en keek naar haar. "Wat is er?" Vroeg hij en stond ook maar op.

Meghan keek op toen Matt haar kamer binnenkwam lopen. "Ik ben helemaal niet vies" zei ze lachend. Ze stond op toen hij naar haar toe kwam lopen en keek hem even grijnzend aan. Ze duwde Matt op zijn rug op het bed en ging op zijn middel zitten. "Dat komt mooi uit, want ik vind jou ook wel leuk" zei ze en boog voorover om hem een kus te geven. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/14/2018 08:34 PM

Taylor lachte zacht om Leena en legde zijn armen om haar middel. "Ja, klopt, oke" zei hij toen ze zei dat ze niet zou gaan jagen. "Maar waarom wil je dan niet bij mij slapen? Ik ben heel hot hoor" zei hij grinnikend met een knipoog. Hij legde zijn handen in haar zij en keek naar haar. "Dat van jou ook" zei hij grijnzend en trok haar shirt een beetje omhoog tot net boven haar navel.

Meghan lachte zacht en schudde haar hoofd. "Nee, echt smerig" zei ze lachend. "Nou, dit ziet er uit als meer dan opgelost" zei ze lachend terwijl ze met een glas water weer naar de kamer liep.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/13/2018 09:12 AM

Taylor lachte zacht en haalde zijn schouders op. "Ik kan er ook wel mee stoppen hoor" zei hij lachend en toetse ondertussen het nummer van de pizzeria in op zijn telefoon. "Wat waarom?" Vroeg hij en keek naar Leena. "Je gaat toch niet jagen?" Vroeg hij verbaasd. Hij tilde haar op en ging op de bank zitten zodat ze bij hem op schoot zat. 

Meghan glimlachte even klein en keek naar Matt. "ieuw, wie doet er nou ananas op een pizza?" Zei ze lachend. Ze stond ook maar op toen Matt op stond en haalde een hand door haar haren. Ze liep de kamer uit en zag Leena en Taylor samen op de bank zitten. "Zo zo, jullie hebben duidelijk ook geen ruzie meer" zei ze lachend en liep naar de keuken om een glas water te pakken. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/11/2018 10:07 PM

Taylor glimlachte en drukte een kus in Leena's nek. "Pizza gaat er wel in bij mij zei hij en lachte zacht. Hij trok haar nog wat dichter tegen hem aan en drukte nog een kus in haar nek. "Ben zo terug" zei hij en drukte nog een kusje in haar nek waarna hij haar losliet en zijn telefoon pakte. "Welke pizza willen jullie tortelduifjes?" Riep hij en klopte hard op de deur van hun kamer.

Meghan glimlachte even en keek hem aan.  "Je bent zo lief voor me" zei ze. "Ik... ik ben bang dat het pijn doet" zei ze zacht en beet op haar lip. Dit was zo stom vond ze. Ze zuchtte zacht en toen hoorde ze Taylor vragen welke pizza ze wilden. "Één margarita" riep ze en keek naar Matt.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page