Search for posts by Noah

First Page  |  «  |  1  ...  21  |  22  |  23  |  24 Search found 240 matches:


Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 11/15/2017 07:58 AM

Jason
Ik lach zacht en zeg "Je doet er niks aan omdat je geen zin hebt om al je feestjes af te zeggen en je liever uit wil slapen. Als je er iets aan zou doen, zou je je best moeten doen en daar heb je simpelweg geen zin in. Maar weet je, soms moet je gewoon doen wat je te doen staat. En als je dit jaar slaagt kan je de rest van je leven naar genoeg feestjes zonder dat je problemen krijgt met te laat komen of spijbelen"

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 11/14/2017 01:01 PM

Jason
Ik frons even en zeg "Hm, als je alles hier op school zo stom vindt, verbaast het me dat je er niet alles aan doet om hier zo snel mogelijk weg te komen. Als je dat vorig jaar al had gedaan zou je hier nu niet zitten." Ik kijk naar haar als ze uit het raam staart en zeg "Kom op, het doet je echt wel wat als mensen zeggen dat je dom bent, omdat wij allebei weten dat dat niet zo is" 

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 11/14/2017 12:15 PM

Jason
Ik knik en zeg "Klopt, maar dat betekent niet dat hij jou vergeet. Fayenna, ik ken je amper, maar ik weet wel dat je cijfers niet goed genoeg zijn. Als jij op deze manier doorgaat, kan je niet slagen. Ook al haal je een tien op je examens. Je moet er iets aan doen als jij je leven op de rit wilt krijgen." Ik kijk haar aan en zeg "Ze zeggen niet dat je dom bent omdat je blond bent. De enige reden die ze hebben is dat ze je niet beter hebben zien doen. Als jij niet laat zien wat je kan, zal niemand het weten en zullen mensen de rest van je leven zeggen dat je dom bent." 

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 11/13/2017 06:52 PM

Jason
Ik frons als ze zegt dat hij wel bijdraait en vraag "Waarom zou hij je vergeten?" Ik kijk naar haar en zeg schouderophalend "Ik vind je niet hersenloos" ik pak de boeken uit mijn tas en knik als ze me kauwgom aanbiedt. Ik kijk even naar haar en vraag "Waarom denk je dat iedereen jou hersenloos vindt?"

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 11/13/2017 06:09 PM

Jason
Ik lach zacht en zeg "Als jij dat wil" Ik loop met haar mee naar de volgende les en zeg "Wat moet ik dan doen? Tegen de rector zeggen dat ik je zal helpen en dat dan niet doen? Dat zou wel erg rebels zijn" We lopen het lokaal in en ik ga naast haar zitten. 

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 11/12/2017 09:20 PM

Jason
Ik kijk even om naar Fayenna als ik haar iets hoor zeggen tegen de docent en kijk even bij Zack waar we zijn gebleven. Ik luister naar de uitleg van de docent en praat wat met Zack. Als de bel gaat stop ik de boeken in mijn tas en loop naar Fayenna. "Is het eigenlijk niet de bedoeling dat we naast elkaar gaan zitten?" Vraag ik aan haar. 

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 11/12/2017 08:47 PM

Jason
Ik lach zacht als ik luister naar het 'gesprek tussen Fayenna en de rector. Ik sta op en loop met haar mee als ze me aan mijn arm mee trekt. Ik schud mijn hoofd en zeg "Hij maakt geen grapje" Ik loop met haar naar het lokaal en ga weer naast Zack zitten. Hij kijkt me vragend aan en ik zeg "Ik moet haar gaan helpen om te slagen dit jaar" Hij zucht en vraagt waarom ik dat zou willen doen. Ik haal mijn schouders op en pak mijn boeken.

Reply Edited on 11/13/2017 04:31 PM.

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 11/12/2017 08:27 PM

Jason
Als de rector binnenkomt kijk ik op en als ik ook mijn naam hoor sta ik op en pak mijn tas. Ik krijg een vragendd blik van mijn beste vriend, Zack, en haal mijn schouders op. Ik loop zonder iets te zeggen achter de rector aan en ga naast Fayenna lopen.ik ga naast haar op een stoel zitten in het kantoortje en luister naar wat de recotr zegt. Het was dus Fayenna die ik moet gaan helpen. Ik zucht even bij het idee en kijk even naar haar en dan weer naar de rector.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 11/12/2017 08:07 PM

Jason
Ik heb afgelopen weekend een mailtje gekregen met de vraag van de schooleidinb of ik een meisje uit mijn klas wilde helpen. Ik heb geantwoord dat ik dat best zou willen doen. Ik schrik op uit mijn gedachten als ik de bel hoor en kijk om me heen. Er komen steeds meer klasgenoten binnenlopen en mijn beste vriend komt naast me zitten. Hij is zo'n beetje de populairste jongen van de school en ik snap eigenlijk niet waarom hij nog met mij bevriend is.

96a4deb2a7c3c8b26c247c2f91c75843--men-with-style-nerd-style.jpg

Reply Edited on 11/13/2017 02:04 PM.

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 11/12/2017 12:25 PM

Jason Smith
Ik word wakker van mijn wekker en ga rechtop in bed zitten. Ik wrijf even in mijn gezicht en stap uit bed. Ik pak mijn tas, kleed me om, poets mijn tanden en eet ontbijt. Als ik klaar ben pak ik mijn fiets en rijd naar school. Ik loop naar het lokaal waar ik het eerste uur les heb en ga bij het raam zitten. Ik kijk op de klok en zie dat over vijf minuten de bel pas gaat. Ik pak de boeken uit mijn tas en kijk naar buiten.
e4e36b834a5bf0634d7eeb185d768c5e--fransisco-lachowski-beautiful-boys.jpg

Reply Edited on 11/12/2017 07:45 PM.
First Page  |  «  |  1  ...  21  |  22  |  23  |  24

« Back to previous page