Search for posts by Noah

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  24  |  »  |  Last Search found 240 matches:


Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/02/2018 07:59 PM

David liep met zijn handen in zijn zakken door de gangen en keek voor zich uit. "Ja ja, jij moet je niet zo'n zorgen maken" zei hij tegen Ruby en hij legde zijn hand weer om haar schouders. "Ik was degene die overprotective is, niet jij" zei hij lachend.

Rose liep met Adam mee naar de grill. "Ja, ze zijn wel aardig, wel een beetje apart hoor" zei ze en lachte zacht. "Hm, ik wil wel een ice tea denk ik" zei ze en haalde een hand door haar haren. "Niet heel erg, ik vind dansen wel leuk, maar dat was het wel. En jij?" vroeg ze en keek hem aan.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/02/2018 05:36 PM

David keek om naar Ruby en haalde zijn schouders op. David had altijd moeite om meteen weer normaal te worden. Na een tijdje lukte het toch en keek even naar Rose en Adam. "Eh ja" zei hij en liep met Ruby de kelder uit.

Rose keek even naar Ruby en glimlachte "Dankjewel" zei ze vrolijk en draaide zich naar Adam die iets aan haar vroeg. "Ja is goed" zei ze. Ze had een sjaal om, maar dat was volgens haar heel normaal. Ze had het vanmorgen koud en het stond gewoon goed bij haar outfit vond ze. "Let's go" zei ze.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/02/2018 05:12 PM

David's ogen waren rood en hij zoog bijna al het bloed uit Adam's lichaam. Hij stopte pas toen Ruby zei dat hij moest stoppen. Als het aan hem zou hebben gelegen, was hij doorgegaan tot het op was. Hij veegde met zijn mouw zijn mond af en wiste het geheugen van Adam vanaf het trainingsveldje. "Je bent daarna naar huis gegaan" zei hij en gaf ook hem een sjaal. "Deze houd je om tot ik zeg dat ie af mag" zei hij en deed de sjaal bij hem om. 

Rose kon niks doen, maar merkte wel dat het pijn deed. Waren ze nou echt vampiers? Dat kan toch niet? Vampiers bestaan niet, ging er door haar hoofd. Ze werd duizelig en luisterde naar wat Ruby haar vertelde.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/02/2018 04:51 PM

De ogen van David werden groot toen hij hoorde over vervain in de winkel en keek even naar Ruby. Hij knikte even en keek grijnzend naar Adam die wegliep. Sukkel. Binnen een seconde was David al bij hem en hield hem vast. "Niet bewegen en niet gillen" zei hij en beet in zijn nek. Dit had hij echt nodig.

Rose fronste weer en zette een stap achteruit. Ze wist niet wat er gebeurde, maar ze wist wel dat het niet goed was. Toen ze hoorde dat Ruby de meid zou nemen, wilde ze wegrennen, maar iets hield haar tegen en ze kon opeens niks meer. 

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/02/2018 04:25 PM

David rolde zijn ogen en zuchtte even. Hij had dus te maken met een nerd. Hij had daar echt een hekel aan. Zo betweterig. Hij trok zijn wenkbrauwen op en zijn ogen werden even rood toen Adam vroeg of ze het hier deden. Hij keek snel even weg en schudde zijn hoofd. Als snel werden zijn ogen weer normaal. "Geen probleem" zei hij terwijl hij moeite moest doen om zich in te houden. Ruby en Rose kwamen aangelopen en hij glimlachte even naar Ruby. Hij keek even grijnzend van Ruby naar Adam en Rose. "Sure, kies jij er maar één" zei hij.

Rose glimlachte even en knikte. "Oh, ja, sorry, soms vraag ik wat te ver door, maar je moet het gewoon zeggen hoor als ik te ver ga" zei ze en keek even naar Ruby. "eh, ja ik dans een beetje" zei ze en liep met Ruby mee naar de jongens. "Hey" zei ze glimlachend tegen Adam en David en keek even naar David en Ruby die weer aan het fluisteren waren. "Eh, nee, nooit van gehoord" zei ze en keek ze even fronsend aan.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/02/2018 01:36 PM

David deed zijn handen in zijn zakken en liep door naar de kelder. "Nou, hier kan je je jas ophangen. Er komen hier nooit docenten ofzo, dus ja... dan weet je dat" zei hij en liep weer naar boven. "Nou, niet echt nee" zei hij en lachte zacht. "Jij wel dan?" vroeg hij en bekeek hem even. Hij zag er niet heel erg sportief uit, maar je weet het nooit. "Maareh dat was het wel denk ik" zei hij en dacht even na. "Als je vragen hebt, kom je maar naar me toe en als je nog niemand hebt kan je wel bij ons komen zitten" zei hij. David was nooit zo'n fan van nieuwe mensen, want hij wilde niet dat iemand achter zijn geheimen kwam. Maar het zou ook wel zielig zijn om hem alleen te laten.

Rose keek haar even fronzend aan. "Maar het is niks geworden?" vroeg ze. Soms merkte ze het zelf niet als ze te ver door vroeg. Rose was altijd al geïnteresseerd in het leven van anderen en dan vooral de relaties. "Daar zal ik dan zo even naar kijken en dat is aardig van je, dankje" zei ze glimlachend. Ze zat namelijk al te stressen over waar ze zou moeten gaan zitten. "Eh, nee ik denk het niet" zei Rose toen Ruby vroeg of ze nog vragen had.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/02/2018 01:12 PM

David knikte even en liep alvast door richting de uitgang. "Ja, er zijn wel clubs, maar daar heb ik niet zo veel verstand van. Als het goed is liggen er brochures in het kantoortje, die zou je kunnen lezen." zei hij en liep naar buiten. Hij lachte zacht en knikte. Ruby was ook wel een bijzonder meisje, ze was niet eens echt een type. Ze was gewoon zichzelf en dat bewonderde David ook wel in haar. "Nee, we zijn pas op de helft" zei hij toen Adam vroeg of dit de rondleiding was. "Daar achter is het trainingsveld. Daar wordt gesport enzo, heb ik ook niet zo veel verstand van." zei hij en wees naar het trainingsveld. "Daar is het rookhok, op de rest van het plein mag je officieel niet roken, maar zoals je ziet houdt niemand zich daaraan" zei hij.

Rose liep maar gewoon een beetje met Ruby mee en luisterde naar haar rondleiding. Ze probeerde zoveel mogelijk te onthouden, al ging het allemaal wel heel snel. Ze keek Ruby even aan toen ze zo verbaasd keek en schrok zelf ook een beetje. "Oh sorry, ik dacht... jullie waren best close net en..." stamelde ze en voelde haar wangen een beetje rood worden.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/02/2018 12:54 PM

David lachte zacht en haalde zijn schouders op. "Het kan me vrij weinig schelen of er iemand sterker is dan ik ben" zei hij terwijl hij de kantine inliep. "Nou, dit is dus de kantine, daar kan je broodjes kopen en drinken haal je uit de automaat. De regels hier op school vallen wel mee. Zolang je alle spullen en mensen maar heel laat kom je een heel eind" zei hij en liep de kantine weer uit. "Deze gang in en dan kom je bij de lokalen, die hebben allemaal nummers, dus dat kan je zelf wel vinden denk ik." zei hij en wees naar de gang. Hij keek Adam aan toen hij begon over Ruby. "Ruby en ik? Nee, hoezo? Wou jij der uitvragen dan?" vroeg hij en lachte zacht.

Rose liep met Ruby mee en keek om zich heen. Ze liepen naar het trainingsveld en toen Ruby vroeg waarom Rose van school was veranderd keek ze haar even aan. "Oh, mijn vader heeft werk hier in de buurt, dus zijn we verhuisd" zei ze en haalde haar schouders op. "Maar jullie zijn trouwens echt een leuk stel. Jij en David" zei ze glimlachend en keek even over het trainingsveld heen.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/02/2018 11:58 AM

David keek even naar Ruby en rolde zijn ogen. "Ik ben helemaal niet over protective, zij is gewoon nogal roekeloos" zei hij en lachte zacht. Hij fronste even om Adam en keek even naar hem. "Geen idee, dat is nog niet bewezen" zei hij toen Adam hem de sterkste van de school noemde. "We gaan het eerste naar de kantine en ik zit ook in leerjaar 3" zei hij en keek even naar Ruby toen ze wat fluisterde. "Ja ja, chill, wie is er nou over protective" zei hij en aaide even over haar hoofd heen. "zie je zo" zei hij en liep toen met Adam richting de kantine.

Rose moest zacht lachen om wat Ruby zei over David. "Eh ja" zei ze tegen Ruby toen ze vroeg of ze kwam. Rose pakte haar tas en hing die over haar schouder. Ze moest even wachten op Ruby die iets tegen David fluisterde en fronste even. "Dus, waar gaan wij heen?" vroeg ze.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/02/2018 11:34 AM

David lachte zacht en liep met haar mee. Hij legde een arm om haar schouders heen en keek even naar haar. Hij liep achter haar aan het kantoortje in en keek even naar de jongen en het meisje die daar zaten. De jongen stond meteen op en stelde zich voor. Wauw, die wilde echt te graag vrienden maken. David stapte even naar voren voor Ruby dat kon doen en schudde de hand van de jongen. "Ik ben David en ik zal je rondleiden" zei hij. Hij wilde niet dat Ruby met deze jongen meeging, waarom wist hij zelf ook niet.

Rose keek even naast zich naar de jongen die zich voorstelde als Adam. "Hoi, Ik ben Rose" zei en schudde zijn hand. Al snel kwamen er twee anderen het kantoortje binnen en Adam sprong zo'n beetje van zijn stoel. Rose stond ook op en ging naast Adam staan. "Ja, ik denk het, ik ben Rose" zei ze en glimlachte even.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  24  |  »  |  Last

« Back to previous page