Search for posts by Noah

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  24  |  »  |  Last Search found 240 matches:


Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/02/2018 11:15 AM

David werd om half acht 's ochtends wakker en wreef in zijn ogen. Waarom moest hij nou altijd zo vroeg wakker worden? Zijn wekker stond pas om acht uur. Hij probeerde nog even te slapen, maar dat lukte niet. Dus besloot hij zich maar klaar te maken voor school. Om kwart over acht was hij al op school, hij was meestal wel één van de eersten van zijn groep. Even later zag hij Ruby aan komen lopen. "Hey, ik ook" zei hij tegen haar.

Rose lach al een tijdje wakker toen ze om een uur of zeven 's ochtends haar bed uitkwam. Ze vond het erg spannend om naar een nieuwe school te gaan. Ze kende er nog niemand. Om acht uur zat ze al in het kantoor en iemand vertelde haar dat ze moest wachten tot er iemand kwam om haar rond te leiden. Ze keek op toen er een jongen het kantoor binnen kwam rennen en ze moest zacht lachen. Ze nam plaats op één van de stoelen die er stonden en wachtte.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Noah on 05/02/2018 09:53 AM

David Jones: 17 jaar oud, loves pizza and parties (part of the weird group)

unnamed_1.jpg


Rose Smith: 16 jaar oud, loves singing and sushi, kinda shy

631f419f295c382845660c186ceb1b02--barbara-palvin-makeup.jpg

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 02/27/2018 07:39 PM

Jason
Ik lach zacht als ze naar me kijkt en als zij haar ogen weer sluit doe ik dat ook. Na een tijdje val ik in slaap. 'S nachts word ik nog een paar keer wakker van al mijn gedachtes. Ik wil haar alles zo graag vretellen, maar als ik haar al mijn geheimen vertel, zou ik enorm in de problemen komen...

Reply Edited on 02/28/2018 08:21 AM.

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/13/2018 08:22 PM

Jason
Ik pruil en kijk haar aan. "Nou, dan niet" zeg ik en zucht even. Ik kijk naar haar als ze tegen me aan komt loggen en leg een arm om haar heen. Ik bijt op mijn lip als ik voel dat ze mijn bovenbeen streelt. "Slaaplekker" zeg ik zacht en druk een kus in haar nek en streel zacht haar zij. Ik kijk naar haar als ze  haar ogen dicht heeft en geef een kus op haar hoofd. 

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/13/2018 07:33 PM

Jason
Ik lach zacht als ze zielig pruilt en geef haar een kus. "Ik wil nu wel weer" zeg ik zacht en druk een kus in haar nek. Ik grijns even en laat mijn handen over haar lichaam glijden. Ik schud grijnzend mijn hoofd en als ze op haar zij ligt ga ik terug naar mijn kant van het bed en ga op mijn rug liggen. "Ik kan dit heel lang volhouden hoor" zeg ik zacht lachend.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/11/2018 02:37 PM

Jason
Ik pruil en zeg "Ik pestte je niet, ik was heel lief" Ik knik "Dat is waar, want ik ben de baas en jij hebt niks te zeggen" zeg ik lachend. Ik schud mijn hoofd "Nee, niet heel moe, klaarwakker" zeg ik lachend. Ik schud weer mijn hoofd "Nee, je zei dat ik langzaam ben" pruil ik weer. Ik trek mijn broek uit en kijk naar haar. "Je houdt dit toch niet vol" zeg ik lachend en haal een hand door mijn haar.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/11/2018 02:28 PM

Jason
Ik schud mijn hoofd "Nee, IK was lief en toen zei je dat ik langzaam ben" zeg ik pruilend. Ik lach zacht en knik "Je bent wel de baas, voor nu dan even tenminste" Ik schud mijn hoofd en geef weer een kus. "Nee, dat is zo moeilijk zoenen" zeg ik en kijk haar aan. Ik schud hard mijn hoofd en schud haar door elkaar. "Nee, je bent niet moe" zeg ik lachend en pruil even. "Fayena, je moet lief zijn voor mij" zeg ik zacht lachend.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/11/2018 02:17 PM

Jason
Ik schud mijn hoofd "Nee, je had het verpest en nou moet je het goedmaken" zeg ik en pruil als ze haar handen terugtrekt. "Ik WAS de baas ja, nu niet meer" zeg ik zacht lachend en kijk naar haar. "Niet op je lip bijten" zeg ik en geef weer een kusje op haar lippen. "Ja ja mevrouw Mccomery" zeg ik en kijk glimlachend naar haar. "Pleeeeaaaassseee?" pruil ik en kijk haar met puppyogen aan.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/11/2018 02:09 PM

Jason
Ik schud mijn hoofd "Ik zei dat ik niks meer ga doen, dus jij moet het doen" zeg ik en pruil even. Ik geef kusjes over haar hele gezicht en zeg "Je bent heel gemeen als je niks doet" Ik lach zacht en schud mijn hoofd "Ik heb nooit genoeg van jou" zeg ik en bijt op mijn lip omdat ze de rand van mijn broek streelt. "Come on Fay" pruil ik en druk een kus op haar lippen.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/11/2018 02:00 PM

Jason
Ik zucht en pruil als ze uit mijn armen rolt. "Fay" pruil ik zacht en draai me naar haar toe. Ik schud mijn hoofd en zeg "Dat kan ik niet, je bent een magneet, ik kan er niks aan doen" Ik schuif naar haar toe en bijt op mijn lip. Ik ga boven haar hangen en pruil weer. "Fayena, je bent zo gemeen" zeg ik en leun naar haar gezicht toe. "Kus me nou" zeg ik en kijk naar haar.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  24  |  »  |  Last

« Back to previous page