Suche nach Beiträgen von Noah

Erste Seite  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  24  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 240 Ergebnisse:


Noah

-, Weiblich

  Level 11

Beiträge: 246

Re: ORPG//: Noah

von Noah am 11.01.2018 01:50

Jason
Ik lach zacht en schud mijn hoofd. "Nee, ik ga nu niks meer doen hoor, eigen schuld" zeg ik lachend en leg mijn armen om haar heen. Ik grijns als ik haar lippen op mijn lichaam voel en bijt op mijn lip. 

Antworten

Noah

-, Weiblich

  Level 11

Beiträge: 246

Re: ORPG//: Noah

von Noah am 11.01.2018 01:37

Jason
Ik lach zacht en zeg "Jij ziet er altijd goed uit" Ik kijk haar aan en pruil "Hoezo is het mijn schuld?" Ik schiet in de lach als ze zegt dat ik tijdrek en laat me naast haar neervallen. "Babe, nu heb je het verpest" zeg ik lachend en kijk naar haar. Ik zucht even en schud even mijn hoofd. 

Antworten

Noah

-, Weiblich

  Level 11

Beiträge: 246

Re: ORPG//: Noah

von Noah am 11.01.2018 01:28

Jason
Ik lach zacht en zeg "Hm, jammer" Ik kijk naar haar en zie dat ze op haar lip bijt. Ik geef een kusje en zeg "Niet op je lip bijten" Ik lach zacht als ze naar me kijkt en zoen haar weer. Ik glimlach tegen haar lippen als ze mijn nek streelt en doe haar bh uit. 

Antworten

Noah

-, Weiblich

  Level 11

Beiträge: 246

Re: ORPG//: Noah

von Noah am 11.01.2018 01:07

Jason
Ik lach zacht en kijk naar haar. Ik grijns als ik haar handen op de mijne voel en laat een zuigzoen achter in haar nek. Ik grijns even trek mijn shirt uit. Ik gooi het naast het bed en zoen haar weer. Ik glimlach even tegen haar lippen en laat mijn handen weer over haar lichaam glijden.

Antworten

Noah

-, Weiblich

  Level 11

Beiträge: 246

Re: ORPG//: Noah

von Noah am 11.01.2018 12:53

Jason
Ik lach zacht en schud mijn hoofd "Misschien moet ik dat maar vaker doen dan" zeg ik lachend en kijk haar even aan. Ik grijns en knik "Jep" zeg ik grijnzend en trek haar shirt uit. Ik leg mijn handen in haar zijn en laat een spoor van kusjes achter van haar nek over haar buik. Ik kijk haar even glimlachend aan en zoen haar.

Antworten

Noah

-, Weiblich

  Level 11

Beiträge: 246

Re: ORPG//: Noah

von Noah am 11.01.2018 12:34

Jason
Ik lach zacht en schud even mijn hoofd. "Ik hoef sowieso niet naar de sportschool" zeg ik grijnzend en kijk naar haar als ze op me zit. Ik leg mijn handen op haar heupen en glimlach even. Ik draai ons weer terug om en laat mijn handen onder haar shirt glijden. "Ik ben verslaafd aan jou" fluister ik zacht in haar oor en druk een kus in haar nek.

Antworten

Noah

-, Weiblich

  Level 11

Beiträge: 246

Re: ORPG//: Noah

von Noah am 11.01.2018 12:00

Jason
Ik lach zacht en zeg "Ik denk niet dat je vader dan heel blij zal zijn" Ik houd haar weer goed vast en zet een stap bij de muur vandaan. Ik grijns even als ik mijn naam hoor en als ze vraagt of ik het red zeg ik grijnzend "Tuurlijk red ik het" Ik loop naar boven naar haar kamer en leg haar op haar rug op haar bed.

Antworten

Noah

-, Weiblich

  Level 11

Beiträge: 246

Re: ORPG//: Noah

von Noah am 11.01.2018 08:04

Jason
Ik lach zacht als ze dat heel ontschuldig zegt en geef haar een kus in haar nek. "Zullen we maar naar jou kamer gaan" vraag ik fluisterend in haar oor waarna ik weer een paar kusjes in haar nek druk. 

Antworten

Noah

-, Weiblich

  Level 11

Beiträge: 246

Re: ORPG//: Noah

von Noah am 06.01.2018 08:04

Jason
Ik grijns even als ik haar zie staren in mijn ogen en zoen haar als ze dat zegt. Ik glimlach even tegen haar lippen als ik haar handen over mijn lichaam voel gaan en ga nog dichter tegen haar aan staan. 

Antworten

Noah

-, Weiblich

  Level 11

Beiträge: 246

Re: ORPG//: Noah

von Noah am 06.01.2018 07:38

Jason
Ik lach zacht en knik "Ben ik ook" zeg ik lachend. Als ze ook grijnst en ik mijn naam hoor glimlach ik even. Ik bijt even zacht op haar lip als ik haar hand onder mijn shirt voel en ga met een hand door haar haren. 

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  24  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite