Suche nach Beiträgen von Noah

Erste Seite  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  24  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 240 Ergebnisse:


Noah

-, Weiblich

  Level 11

Beiträge: 246

Re: ORPG//: Noah

von Noah am 06.01.2018 07:23

Jason
Ik lach zacht en zeg "You crazy two" Ik grijns even als ze zegt dat haar ouders in de woonkamer zitten en druk weer een kus in haar nek "Hm, spannend" zeg ik grijnzend en zoen haar weer. 

Antworten

Noah

-, Weiblich

  Level 11

Beiträge: 246

Re: ORPG//: Noah

von Noah am 06.01.2018 07:13

Jason
Ik lach zacht en schud even mijn hoofd. "You crazy one" zeg ik lachend. Ik duw haar zacht tegen de muur en druk weer een kus in haar nek. Ik grijns en zeg "Weet ik toch" Ik lach zacht en zeg lachend "Ja, nu voel ik me echt veilig hoor" 

Antworten

Noah

-, Weiblich

  Level 11

Beiträge: 246

Re: ORPG//: Noah

von Noah am 06.01.2018 06:49

Jason
Ik lach zacht en zeg glimlachend "Ik houd ook van jou" Ik schiet in de lach als ze pruilt en zeg "Oke dan, ik houd je wel vast" Ik glimlach en geef haar een kus. Ik glimlach en zeg "Gelukkig maar, anders zou ik hier niet levend vandaan komen" ik kijk haar glimlachend aan en druk een lange kus op haar lippen.

Antworten

Noah

-, Weiblich

  Level 11

Beiträge: 246

Re: ORPG//: Noah

von Noah am 06.01.2018 05:52

Jason
Ik glimlach en knik "Mooi dat je het goed vondt" zeg ik glimlachend. Ik knik "En ik ben niet te stoppen" zeg ik lachend. Ik kijk haar glimlachend aan als ze begint te lachen en zeg "Ik kan je ook nu neerzetten" maar ik laat haar niet los. Ik lach zacht en knik "Denk je niet dat hij mijn stem herkent?" Vraag ik een beetje onzeker. "Of mijn ogen?"

Antworten

Noah

-, Weiblich

  Level 11

Beiträge: 246

Re: ORPG//: Noah

von Noah am 06.01.2018 05:21

Jason
Ik lach zacht en knik "Oke, ik zal me proberen in te houden" zeg ik lachend. Ik schud mijn hoofd "Je bent perfect zo" zeg ik glimlachend en geef haar een kus. Ik knik even en loop naar binnen. Ik frons en vraag "Hoezo moest ik het wel zijn?" 

Antworten

Noah

-, Weiblich

  Level 11

Beiträge: 246

Re: ORPG//: Noah

von Noah am 06.01.2018 05:06

Jason
Ik lach zacht en kijk haar glimlachend aan. "Hm, sorry hoor" zeg ik lachend en geef haar een kus. Ik schud mijn hoofd en zeg lachend "Doe dat maar niet" Ik glimlach als ik haar kus in mijn nek voel en kijk haar weer aan. Ik lach zacht als ze vraagt of ik haar wil tillen en knik. "Is goed hoor" zeg ik grijnzend en loop naar de deur. "Ik hoop het niet, ik denk niet dat hij heel blij zou zijn met me" zeg ik en geef haar een kus. 

Antworten

Noah

-, Weiblich

  Level 11

Beiträge: 246

Re: ORPG//: Noah

von Noah am 06.01.2018 03:06

Jason
Ik grijns even en knik "Weet ik toch" ze ik lachend en glimlach als zij dat ook doet. Ik lach zacht en zeg "Hm, sexy hoor" Ik kijk haar aan en geef een kus op haar voorhoofd. "Dat zou jammer zijn, dan kan ik ook niet meer bij je slapen" zeg ik en glimlach even. 

Antworten

Noah

-, Weiblich

  Level 11

Beiträge: 246

Re: ORPG//: Noah

von Noah am 06.01.2018 02:48

Jason
Ik lach zacht en knik "Oke dan, we gaan wel met de auto" zeg ik lachend en geef haar een kus. Ik knik "Veel beter" zeg ik glimlachend en geef een kus in haar nek en glimlach als ik haar benen strakker om mijn middel voel klemmen. Ik lach zacht en zeg "Misschien wil ik jou wel een keer heel boos zien" Ik kijk haar glimlachend aan en zoen haar.

Antworten

Noah

-, Weiblich

  Level 11

Beiträge: 246

Re: ORPG//: Noah

von Noah am 06.01.2018 02:40

Jason
Ik kijk haar aan als ze glimlacht en moet daardoor ook glimlachen. Ik knik "Zou kunnen" zeg ik zacht lachend. Ik schud mijn hoofd en druk me iets dichter tegen haar aan "Niet loslaten" fluister ik in haar oor. Ik lach zacht en beantwoord haar kus. "We zien wel" zeg ik glimlachend.

Antworten

Noah

-, Weiblich

  Level 11

Beiträge: 246

Re: ORPG//: Noah

von Noah am 06.01.2018 02:28

Jason
Ik glimlach en leg mijn armen om haar heen "Ik ben ook blij dat ik er weer ben" Ik glimlach en knik "Dat is dan wel handig, anders moet ik eerst nog naar huis" zeg ik zacht lachend.  Ik grijns en geef haar een kus "Zeker spannend" zeg ik grijnzend. Ik lach zacht als ze als een koala aan me gaat hangen en ik draai ons om zodat ze met haar rug tegen de auto aan hangt. Ik pruil en zeg "Ik kan het je wel terugbetalen, ik heb het tenslotte ook opgehaald"

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  24  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite