❤ Dreamslove gaat verder!! ❤
1 | 2 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
❤ Dreamslove gaat verder!! ❤
from Beertje7 on 04/15/2016 11:28 PMLieve lezertjes,
In de meeste hun oren zal 'Beertje7' niet zo bekend in de oren klinken, maar eerder wel 'Dreamslove'. Dreamslove was mijn (succesvolle) magazinereeks die ik met zoveel liefde gekoesterd hebt op gSm, maar jammer genoeg geen uitgebreid vervolg kende op HelloModel.
Vandaag heb ik een knoop doorgehakt. Ik mis het schrijven, het spelen en het creëren van Dreamslove-verhalen zo hard, dat ik besloten heb de draad weer op te pikken
Veel verklap ik nog niet over de nieuwe reeks. Ik geef jullie alleen deze prent mee:
Hopelijk tot snel in de nieuwste Dreamslove-uitgave!
Groetjes,
Beertje7
Re: ❤ Dreamslove gaat verder!! ❤
from Supermodelkaty on 04/16/2016 09:30 AMLeukkkl
I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care
from Jarissax on 04/16/2016 12:05 PMLeukleuk! Ik wens je veel succes met verder schrijven haha.
lea.000
from lea.000 on 04/16/2016 04:34 PMYEAH YEAH YEAH! wat leuk dat je weer verder gaat!
from Beertje7 on 04/16/2016 05:48 PMDank jullie wel!! Dat betekend veel voor mij
lea.000
from Beertje7 on 04/16/2016 11:51 PMDankjewel dames
Dit kan misschien handig zijn
http://dreamslove.hellomodel.yooco.org/
lea.000
from lea.000 on 04/17/2016 10:19 AMleuke site! zet je het hier neer als er een nieuwe uitgave op je website staat of moet je daar zelf op letten??
en kun je ook reacties zetten als je een nieuwe uitgave hebt gedaan (op je site) ?