Bloedheet

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Bloedheet

from Supermodelkaty on 05/28/2017 08:16 PM

Ik ga buiten zitten met oortjes en youtube, maar als het mij te warm word dan ga ik dat binnen doen. En k ben nu vooral bezig voor mijn gala wat ik dinsdag 30 mei heb.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Bloedheet

from Abrikoosje on 05/28/2017 11:24 AM

Super leuke tips ik moet vandaag werken dus ik heb tot 4 uur de tijd om wat leuks te doen!

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

Manonnn96

27, female

  Level 9

Posts: 197

Re: Bloedheet

from Manonnn96 on 05/27/2017 02:06 PM

Ik moet leren, papers schrijven, rijles en werken... Helaas haha.

Maar, als ik tijd had gehad dan was ik of een "boek""aan het schrijven, lezen, smoothies/ ijskoffie maken of iets creatiefs maken. Buiten een rondje fietsen of skaten is ook altijd wel leuk.

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Bloedheet

from Anelore33 on 05/27/2017 01:49 PM

Met dit warme weer doe ik voornamelijk veel uitstapjes. Bv: ik ben gisteren naar Brussel en nadien naar de cinema. Vandaag ga ik naar het concert van Shawn Mendes (!!!!!!!) samen met mijn vriendinnen dus we hebben voordien afgesproken bij één van hun thuis. Morgen ga ik helaas ook beginnen studeren, maar je kan altijd gezellig in de tuin gaan zitten (in de schaduw) en een gezellig boek lezen? 

Reply

TattooedHeart.

25, female

  Level 14

Posts: 645

Re: Bloedheet

from TattooedHeart. on 05/27/2017 01:43 PM

Ik moet studeren want ik heb volgende week examens, maar ik denk niet dat je daar iets aan hebt op dit moment. 

Something 'bout, something 'bout, something 'bout you.

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Bloedheet

from Abrikoosje on 05/27/2017 12:24 PM

Hallo allemaal!!
Wat doen jullie altijd met dit warme weer? Ik verveel me namelijk altijd heel erg want ja naar buiten gaan is niet echt een optie voor mij. Laat het hier even achter want misschien heb ik er wel wat aan. :)

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

« Back to forum