Hello Model download steeds dingen

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: Hello Model download steeds dingen

from rosa13k on 08/07/2015 03:57 PM

Prima!

ja, prima :p

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Hello Model download steeds dingen

from Anelore33 on 08/07/2015 03:54 PM

denk ik ook dat het nu wel door de reactie´s weg is :l

Prima!

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: Hello Model download steeds dingen

from rosa13k on 08/07/2015 03:39 PM

Dat had ik vroeger ook maar dankzij mijn beste vriend niet meer. Waarschijnlijk is het nu wel weg door deze reactie's :)

denk ik ook dat het nu wel door de reactie´s weg is :l

Heb je het nu nogsteeds?

ik niet meer 

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Hello Model download steeds dingen

from Anelore33 on 08/07/2015 02:55 PM

Dat had ik vroeger ook maar dankzij mijn beste vriend niet meer. 
Waarschijnlijk is het nu wel weg door deze reactie's :) 

Reply

mint
Deleted user

Re: Hello Model download steeds dingen

from mint on 08/07/2015 01:40 PM

Heb je het nu nogsteeds?

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: Hello Model download steeds dingen

from rosa13k on 07/18/2015 06:38 PM

Momenteel zie ik niets van geluid (en ik krijg dus ook geen downloads ), zal het eens proberen als het er terug staat. Bedankt!

geen dank

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Hello Model download steeds dingen

from EternalLove on 07/18/2015 06:08 PM

ik weet hoe ze niet kunnen komen... alleen ik weet niet voor hoelang het werkt... je drukt gewoon op chat, dan moet je ff kijken boven in de rechterhoekje of er zo'n geluid-teken staat. als je die ziet moet je erop klikken en dan verdwijnt die teken en dan wordt het bericht-waarschuwing-geluid niet meer gedownload

Momenteel zie ik niets van geluid (en ik krijg dus ook geen downloads ), zal het eens proberen als het er terug staat. Bedankt!

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Hello Model download steeds dingen

from EternalLove on 07/18/2015 06:07 PM

Hey daar, Ik begrijp je niet echt.. Ik heb het in iedergeval niet, vandaar dat ik niet eet wat ik nu met deze informatie kan doen. Ik weet helaas geen andere optie dan verwijderen. Excuses hiervoor.

Jammer, toch bedankt voor je reactie :)

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: Hello Model download steeds dingen

from rosa13k on 07/18/2015 05:49 PM

ik weet hoe ze niet kunnen komen... alleen ik weet niet voor hoelang het werkt...
je drukt gewoon op chat, dan moet je ff kijken boven in de rechterhoekje of er zo'n geluid-teken staat. als je die ziet moet je erop klikken en dan verdwijnt die teken en dan wordt het bericht-waarschuwing-geluid niet meer gedownload 

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

Prinsella
Deleted user

Re: Hello Model download steeds dingen

from Prinsella on 07/18/2015 05:42 PM

Hey daar,

Ik begrijp je niet echt.. Ik heb het in iedergeval niet, vandaar dat ik niet eet wat ik nu met deze informatie kan doen. Ik weet helaas geen andere optie dan verwijderen. Excuses hiervoor. 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  »  |  Last

« Back to forum