Ik stop als Admin.

1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Ik stop als Admin.

from Violet. on 02/01/2016 09:41 PM

Hey meiden, 
Zoals jullie weten ben ik samen met Quarintox (maker van de site) en Prinsella admin's op Hello Model.
Maar ik ga er mee stoppen, ik heb er veel plezier in gehad, maar nu niet meer.
Ik ben de enige van de admin's die nog actief is en wat probeerd te maken van de site, maar het lukt gwn niet.
Quarintox is gwn bijna nooit online en ik heb geen idee waar Prinsella is.

Ik heb geen zin om in me eentje deze site te gaan onderhouden.

Ik hoop dat jullie mij besluit respecteren en natuurlijk zal ik wel online blijven op Violet, alleen niet meer als admin.
Jullie kunnen nog wel mij mailen voor hulp maar ik zal niks meer gaan orgineseren of onderhouden, dat laat ik aan Quarintox en Prinsella over. (als die nog wel online komen)

ik denk zelf dat er niks meer van deze site gaat komen met zulke admin's maar we zien wel.

Liefs,
Violet.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply Edited on 02/01/2016 09:46 PM.

TattooedHeart.

25, female

  Level 14

Posts: 645

Re: Even een serieus iets...

from TattooedHeart. on 02/01/2016 09:44 PM

Jammer dat je stopt, maar ik snap het wel hoor. Als je alles alleen moet doen zou ik er persoonlijk ook geen zin meer in hebben. 

Something 'bout, something 'bout, something 'bout you.

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: Ik stop als Admin.

from SadnessWillNeverEnd. on 02/01/2016 09:53 PM

Ik snap het wel. Misschien kun je het met Quarintox er nog over hebben. Misschien word het tijd om nog admins aan te nemen. Als jij er mee gaat stoppen is er vast helemaal niets meer te doen hier. Want ja dan word er al helemaal niks meer geregeld. 

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Ik stop als Admin.

from Violet. on 02/01/2016 09:54 PM

Ik snap het wel. Misschien kun je het met Quarintox er nog over hebben. Misschien word het tijd om nog admins aan te nemen. Als jij er mee gaat stoppen is er vast helemaal niets meer te doen hier. Want ja dan word er al helemaal niks meer geregeld.

Ik heb Quarintox ook al geappt met dat ik stop, het enige wat ze zei was ''oh oke'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: Ik stop als Admin.

from SadnessWillNeverEnd. on 02/01/2016 09:57 PM

Ik heb Quarintox ook al geappt met dat ik stop, het enige wat ze zei was ''oh oke''

Sorry hoor, maar zij verdient het niet eens om de eigenaar/admin van deze site te zijn. Die Prinsella ook helemaal niet. Wanneer is zij voor het laatste online geweest, half jaar geleden of iets? En die Quarintox. Sorry hoor. Je bent de maker van deze site, maar je doet er zelf geen klote aan. Ze moet eens meer dingen gaan organiseren, want dit vind ik niet normaal. Elke keer zie ik van jou leuke ideeën, topics, vernieuwingen en alles, maar nooit van haar. Sorry hoor maar neem dan nog andere mensen aan die mee helpen aan deze site aangezien die Prinsella er ook geen shit aan doet.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Ik stop als Admin.

from Violet. on 02/01/2016 10:00 PM

Sorry hoor, maar zij verdient het niet eens om de eigenaar/admin van deze site te zijn. Die Prinsella ook helemaal niet. Wanneer is zij voor het laatste online geweest, half jaar geleden of iets? En die Quarintox. Sorry hoor. Je bent de maker van deze site, maar je doet er zelf geen klote aan. Ze moet eens meer dingen gaan organiseren, want dit vind ik niet normaal. Elke keer zie ik van jou leuke ideeën, topics, vernieuwingen en alles, maar nooit van haar. Sorry hoor maar neem dan nog andere mensen aan die mee helpen aan deze site aangezien die Prinsella er ook geen shit aan doet.

Ze is lui heeft ze me gezegd, daarom is ze haas niet online. Ben al een aantal keren boos geweest op d'r. Ik geef je helemaal gelijk.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: Ik stop als Admin.

from SadnessWillNeverEnd. on 02/01/2016 10:02 PM

Ze is lui heeft ze me gezegd, daarom is ze haas niet online. Ben al een aantal keren boos geweest op d'r. Ik geef je helemaal gelijk.

Wauw zeg, ik merk het ja. Gooi dan deze hele site eruit joh, als er toch niks meer mee gedaan word. Echt man, zo'n mensen verdienen het niet eens om Admin te zijn of iets. Vreselijk joh. Als ik haar was had ik meer gedaan en had ik Prinsella allang eruit gegooid en zou ik nieuwe mensen hebben gezocht. Like dikke onzin dit.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Ik stop als Admin.

from Violet. on 02/01/2016 10:03 PM

Wauw zeg, ik merk het ja. Gooi dan deze hele site eruit joh, als er toch niks meer mee gedaan word. Echt man, zo'n mensen verdienen het niet eens om Admin te zijn of iets. Vreselijk joh. Als ik haar was had ik meer gedaan en had ik Prinsella allang eruit gegooid en zou ik nieuwe mensen hebben gezocht. Like dikke onzin dit.

Als ik haar was, was ik gelijk online gekomen na mijn berichtje en nieuwe admin's gaan zoeken & Prinsella eruit gooien. We spreken d'r beide niet meer 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: Ik stop als Admin.

from SadnessWillNeverEnd. on 02/01/2016 10:07 PM

Als ik haar was, was ik gelijk online gekomen na mijn berichtje en nieuwe admin's gaan zoeken & Prinsella eruit gooien. We spreken d'r beide niet meer

Naja als jij al sowieso de eerste keer naar mij zou komen van: Ja ik zit hier alles een beetje te doen en dat vind ik niet leuk. Dan had ik zeker wel gezorgd dat er nieuwe admins kwamen en dat er weer wat leven zou komen.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Ik stop als Admin.

from Violet. on 02/01/2016 10:09 PM

Naja als jij al sowieso de eerste keer naar mij zou komen van: Ja ik zit hier alles een beetje te doen en dat vind ik niet leuk. Dan had ik zeker wel gezorgd dat er nieuwe admins kwamen en dat er weer wat leven zou komen.

Ik hoop ook echt dat ze nieuwe admin's gaat zoeken die leven in deze site brengen met plezier. Want dit is het enige wat meiden die gSm missen nog hebben, 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last

« Back to forum