Re: orpg i am mummy

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  9  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/29/2016 05:35 PM

djennah
Ik zucht even en ben blij als naar 10 uur puffen eindelij de 10 cm heb die nodig heb om te kunnen bevallen. Rutig begin ik mee te persen met de weeen en hou liz goed vast. Naar uiteindelijk 10 minuten te hebben geperst hoor ik zacht gehuil en is mijn kleine wondertje geboren. 'Faitlynn marley angel Maclain. 'Zeg ik zachtjes als me meisje zie. Ik krijg der gelijk op me borst gelegt en hou mijn meisje goed en stevig vast. 'Mama is trots op jou'Zeg ik moe, Ik zucht even als de dokter dan zegt dat er nog een jongetje komt want dat was de rede dat zo ziek was al die er uiteindelijk na 10 minuten persen ook is glimlach ik 'trylano dylan faithy meclain. 'Zeg ik en kijk wat onwendig maar de twee kleintjes op me buik. Ik ben wle blij dat ze helemaal voldragen waren.

shutterstock_151090952-375x250.jpg

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 04/29/2016 06:53 PM

Liz

Djennah houd mijn hand zo stevig vast dat het pijn begint te doen. Maar dan gebeurd het, ze heeft een meisje gekregen. Wat is ze schattig. Maar als de dokter zegt dat ze ook nog een jongen krijgt denk ik eerst van: waat. Maar dan komt ook het jongetje eraan. Ze zijn allebei super schattig. En ze hebben ook hele mooie namen gekregen. Maar over een paar maanden moet ik ook bevallen. Ik heb er nu al geen zin in, want ik zag hoe pijn het deed bij Djennah. Ik ben benieuwd wat ik krijg. Ik laat het nog een verassing. Ik wil het nog niet weten. Maar stiekem hoop ik wel dat het een meisje is.

 

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/29/2016 06:58 PM

djanneh
Ik hou me twee kleine wondertjes vast en kijk even naar liz. 'ik ben zo blij'Zeg ik als ik naar ze kijk. 'Maar hoe krijgen we 3 bedjes in dat kamertje'Lach ik even terwijl naar liz kijk en dan hoor ik de arts zeggen dat we vandaag al naar huis mogen. Ik knik maar. 'Morgen gelijk even shoppen want die van jou is er toch nog niet dan slaapt trylano in dat bedje en jou buggy'Zeg ik tegen der terwijl even me kindjes tegen me aan hou. 'Dit word vast een hel'Zucht ik even. 'Twee babys'Zeg ik 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 04/29/2016 07:16 PM

Liz

Ik zie dat Djennah super blij is met de 2 kleintjes. En gelukkig mogen ze vandaag al naar huis toe. Dan hoeven we ook niet elke keer hier heen te komen om te kijken hoe het met ze gaat. Nu kunnen we gelukkig naar de kamer lopen en kijken of alles goed gaat. ''Natuurlijk gaan we morgen shoppen.'' ''Maar kunnen we dan ook alvast dingen voor mijn halen?'' ''Dan heb ik het al binnen en dan hoef ik het later niet te halen.'' ''Natuurlijk mogen ze in de buggy en in het bedje, de mijne is er toch nog niet.'' ''Maar als de mijne komt dan is die weer van mij.'' En ik geef een knipoog naar haar.

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 04/29/2016 07:19 PM

djannah
'Ja maar dan heb ik een twee persoonsbuggy en twee bedjes'Zeg ik tegen liz en geef der een kusje. Ik leg rustig failtynn aangekleed in de buggy wanneer ik trylano aan kleed helaas wel in roze kleertjes hebben niks blauw en doe hem in een draagdoek op me buik. 'Nou dan zullen we maar lekker naar huis gaan'Zeg ik tegen liz wanneer we naar de auto toe lopen. 'Ik ben wel blij met me kindjes maar denk dat het ook wel heel moeilijk gaat worden'zeg ik tegen liz. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 04/30/2016 09:37 AM

Liz

''Natuurlijk gaat het moeilijk worden.'' Ik kijk naar de baby's en zie hoe lief ze nu zijn. ''Wat zijn het ook schatjes he?'' We lopen naar de auto toe en gaan zitten. Ik doe mijn gordel om en wacht tot Djennah in de auto zit. Dan rij ik weg naar huis. ''Misschien is het handig als we de babykamer snel afmaken dan kunnen ze vanavond al daar slapen.'' Ik stop de auto voor ons huis en stap uit. Ik doe de auto op slot en ga naar binnen toe. Ik wacht tot Djennah klaar is en doe dan de deur dicht en op slot. De laatste tijd hoor je heel veel van inbraken en laat het alsjeblieft niet hier gebeuren. Stel je voor dat ze de kinderen zouden meenemen. Dan was het pas echt een ramp geweest. ''Oke, wat gaan we nu doen?''

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 05/01/2016 01:09 AM

Djennah
'De babykamer is gelukkig al klaar hoor alleen nog 2e bedje en kleertjes voor de boy heb alleen het geld er niet voor dus ga een oproep doen op martktplaats voor goedkopen spulletjes'Zeg ik tegen haar terwijl na dat ik de kleintjes in de box had gelegt had ik me laptop aangezet om te gaan zoeken naar de spullen die nodig heb ook zet i de eenpersoonbuggy er op en ga op zoek naar een twee persoons die al snel vind. 'Kan vandaag die buggy halen wil je op de twin passen dan ga ik de buggy even halen met de auto'Zeg ik tegen liz en geef der een knuffel. 'Je hebt het huis wel goed bijgehouden in de twee weken dat ik in het ziekenhuis lag. 'Plaag ik der even. Ja die opnamen hadden we niet zien aankomen maar werd gewoon heel ziek en totaal niet lekker met hoge koorts dus was het het beste.

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 05/10/2016 07:36 PM

Liz

Als Djennah naar de computer loopt om naar marktplaats te gaan, kijk ik even de kamer door. Het is best mooi gelukt. Als mijn kleine jongen of meisje eraan komt wordt de kamer voor hun ook net zo mooi. Hopelijk gebeurd het wel snel, want het doet een beetje pijn namelijk. Ik kijk naar Djennah om te kijken of ze al mooie spulletjes heeft gevonden. Ik hoop dat we het geld ervoor hebben. Anders hebben we een groot probleem. Dan kunnen de baby's niet eens slapen en ergens zitten. En we moeten ook nog kleren voor ze kopen. En eten, en weet ik veel wat nog meer. Het is altijd zoveel werk om dingen te regelen voor de baby. Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen. Ik ben benieuwd of het binnenkort bij mij al zover is.

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

painkillers

26, female

  Level 18

Posts: 3230

Re: Re: orpg i am mummy

from painkillers on 05/11/2016 04:00 PM

Djennah
Ik stap in me auto om de laaste spulletjes te halen me zus past op de tweeling maar dat komt vast wel goed ze word namelijk zelf ook mama. Als ik alles heb doe ik het terug in de auto en rij dan terug naar huis en geef liz een kus 'hoe ging het?'Vraag ik terwijl het bedje en de buggy in elkaar begin te zetten. 'Of hebben mijn smurfies heel de tijd geslapen'Lach ik even en kijk naar der ik denk het wel want ze slapen nu ook namelijk 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 05/11/2016 04:09 PM

Liz

Als Djennah vraagt of ze stout waren zegt ze er al achteraan dat ze de hele tijd hebben geslapen. En dat is ook zo. 1 keer moest ik een luier verschonen maar die engel slaapte zo weer verder. Ik ga naar de keuken en smeer een boterham voormezelf. Wat heb ik een honger zeg. Ik schenk ook wat te drinken in en ik ga zitten op de bank. Ik kijk of ik een berichtje heb maar dat heb ik niet. Mijn buik doet gelukkig niet pijn, anders was het behoorlijk stom. En op de kleintjes letten en nog buikpijn ook. Ik wil super graag weten wanneer het bij mij zover is. Ik kan naar het ziekenhuis gaan en vragen wanneer ik beval. Ik ben al 7 maanden zwanger. Misschien binnenkort al. Of misschien duurt het nog een paar maanden. Misschien kan het morgen al beginnen. Ik heb echt geen idee. Ik eet mijn boterham op en drink mijn drinken op. Zoo dat had ik echt even nodig. Ik loop naar boven en ik kijk of de kamer al helemaal af is. En dat is die. Het is echt mooi geworden, zo'n kamer wil ik ook voor mijn kind of kinderen. Ik hoop stiekem dat het een meisje is maar ik laat het nog even geheim voormelf.  Ik laat mezelf verassen.

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  9  |  »  |  Last

« Back to forum