Temptation Island

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Beertje7

26, female

  Level 14

Posts: 2837

Re: Temptation Island

from Beertje7 on 08/03/2016 10:43 PM

Nora:
"Ik zag het", zegt Jake op een zachte manier.
Ik trek mijn wenkbrauwen op en zet de plateau naast me neer.
"Je moet me vooral niet ter hulp schieten hoor", lach ik en leun naast hem tegen de muur. "Een arm meisje zo weerloos achterlaten bij een nerd..." voeg ik er nog met een grijns aantoe.
Ik zet mijn glas tegen mijn lippen en kijk Jake over de rand aan.
"Vertel eens..." ik lik het sap van mijn bovenlip. "Studeer je nog? Of werk je al?"

Michaël:
"Een opvallende eigenschap van me, schat: ik ben ALTIJD opmerkzaam", ik knipoog speels naar haar.
Clare komt aan de rand van het zwembad zitten, maar is duidelijk niet van plan om in het water te duiken.
"En het is best wel koud. Mij zie je niet zosnel hierin denk ik."
Ik trek mijn wenkbrauwen hoog op en omklem haar onderbenen.
"Denk je dat? Wel, ik denk er anders over", grijns ik en maak aanstalten haar in het water te sleuren.
N_2.jpg
tumblr_l2miq4uzL91qbj857o1_500.jpg 

Chrisje.jpg

Reply

Skullet

22, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Temptation Island

from Skullet on 08/04/2016 01:39 PM

Jake
Een glimlach bevond zich rond mijn lippen. ''Wat ik denk lieve Nora. Is dat je hem al afschrikt wanneer ietsjes te dichtbij komt.'' knipoogde ik naar haar. ''Arm meisje, in een villa op dit moment. Jezelf redden kan makkelijk maar ik help al te graag.'' glimlachde ik als laatste totdat ze begon over mijn leven voordat dit allemaal aan de hand was.
''Ik werk als beveiliger. Ik kan zelf mijn dagen in stellen en mijn vakantie. Dit is mijn soort van vakantie.'' glimlachde hij. ''Wel werd ik de laatste tijd bij vele evenementen gevraagd. Concerten en weet ik het wat dus ik had wel even de rust nodig.'' begon hij te vertellen terwijl hij ondertussen een slok had genomen van het glas.

Clare
''Geloof me Michaël..'' Zijn naam rolde over mijn tong heen. ''Een opvallende eigenschap is het zeker.'' grinnikte ik en keek hem aan. Wel voelde ik hoe hij mijn onderbenen begon te klemmen, en al snel genoeg wist ik wat zijn plan hierbij was. ''Ohnee, dit doe je me niet aan.'' mompelde ik en had automatisch mijn handen vastgeklemd aan de rand van het zwembad. Niet dat het de beste manier is van niet in het water raken aangezien hij toch wel sterker was dan ikzelf was. Ik bleef hem aankijken en zag de grijns op zijn lippen verschijnen dat me toch wel deed grinniken. Mijn handen had ik verplaatst naar zijn nek, aangezien hij mijn benen toch wel vast had en ik toch wel in het water zou komen. Waarom niet.

itcitx.jpgtumblr_mvwfvnerkF1sxopjpo1_500.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Beertje7

26, female

  Level 14

Posts: 2837

Re: Temptation Island

from Beertje7 on 08/10/2016 01:25 PM

Nora:
''Ik werk als beveiliger. Ik kan zelf mijn dagen in stellen en mijn vakantie. Dit is mijn soort van vakantie.'' glimlacht hij.
''Wel werd ik de laatste tijd bij vele evenementen gevraagd. Concerten en weet ik het wat dus ik had wel even de rust nodig.'' 
Ik kijk Jake vanonder mijn wimpers aan en glimlach zachtjes. In mijn wildste fantasieën zie ik Jake al helemaal voor me: strak in een beveiligerspak, sexy, stoer, wachtend op actie.
"Ik heb altijd al een zwak gehad voor mannen in pak", reageer ik speels en zet mijn lege glas neer op het kleine tafeltje voor me. "En ik moet toegeven dat je wel een héél geslaagde vakantie hebt. Allemaal vrouwelijk schoon rond je heen... Wat wilt een man nog meer?"
Ik lik het sap van mijn lippen en leun wat dichter tegen hem aan. Mijn ogen laten de zijne niet los, terwijl ik wacht op een antwoord.

Michaël:
Langzaam, zodat ik die beeldschone Clare geen pijn zou doen, trek ik haar van de rand af. Ik grijns overwonnen, al wist ik natuurlijk op voorhand al dat ik dit 'gevechtje' zou winnen. Het is een zwoele avond, dus iedereen kan wel een duik gebruiken. Bovendien lijkt Clare me niet het type meisje dat bang is om haar kleren, haar of lichaam nat te maken.
Ze plaatst haar handen in mijn nek. Mijn huid tintelt onder haar vingertoppen. Ik hoop vurig dat ze dat niet gevoeld heeft.
Eindelijk laat haar lichaam het boordje los, en beland Clare in mijn armen. Ik plaats mijn armen onder haar bovenbenen en kijk haar speels aan.
"Ik zal je één ding beloven: ik zal je niet plots loslaten", lach ik. "Ik zal je, min of meer, droog aan de kant brengen."
Ik stap een toertje, met Clare in mijn armen, rond het zwembad. De vraag brand op mijn lippen, maar ik durf ze amper uit te spreken. Tot de alcohol van de coctails het overneemt van mijn gezonde verstand, en ik de vraag er gewoon uitsmijt.
"Sorry als dit ongepast overkomt, maar ik moet het weten... Hoe is je relatie eigenlijk met je vriendje?"
N_3.jpg
tumblr_l2miq4uzL91qbj857o1_500.jpg 

Chrisje.jpg

Reply

Skullet

22, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Temptation Island

from Skullet on 08/25/2016 11:31 AM

Jake
Een glimlach kon ik ontwijken door de woorden van Nora, ooh die Nora toch. Een zwak voor mannen in een pak, fantastisch. Mijn ogen dwaalden kort over Nora heen terwijl ik de woorden maar voorbij liet gaan. Het bracht alleen maar een glimlach op mijn gezicht. Ik kon zien hoe ze aan iets begon te denken, haar ogen dwaalden een beetje af namelijk waarop ik kort grinnik. Ik voelde hoe ze dichter tegen me aan leunde waarop ik alleen maar kan glimlachen. De prachtige donkere ogen en de bruine lokken die glinsterden in het zonliccht. 
''Een geslaagde vakantie is dit helemaal zeker.. Maar ik denk Nora, dat als jij er niet was het toch wel een stukje minder was geworden.'' fluisterde ik en streelde kort mijn haren naar achteren toe terwijl ik daarna mijn handen rond haar middel gebonden  had.

Clare
Ik kon meteen voelen hoe hij me voorzichtig van de rand afhaalde, mijn handen rustten dan ook voorzichtig op zijn schouders en kijk hem met een glimlach aan. Hij hield me stevig vast bij mijn bovenbenen en ik zat dan ook alleen met mijn benen in het water. ''Min of meer, ik weet zeker dat je straks toch wel het water in laat glijden. Super onverwachts.'' glimlachde ik en voelde hoe hij wat rond begon te lopen in het zwembad. Mijn ogen dwaalden kort rond alle bomen heen en door naar de horizon.
Uit mijn gedachtes werd ik gehaald, door de woorden van Michaël. Over zijn vraag moest ik wel nadenken. Het was niet de gezondste relatie die ik had. ''Mijn relatie..'' mompelde ik en keek hem aan waarop ik mijn schouders kort ophaalde. ''Het is min of meer verschillend. De ene dag is alles perfect goed en de andere dag hebben we beide mening verschillen. Hij is niet bepaald goed in het beheersen van zijn woede, laten we het daar ophouden.'' mompelde ik als laatst.

tumblr_mvwfvnerkF1sxopjpo1_500.jpgitcitx.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Beertje7

26, female

  Level 14

Posts: 2837

Re: Temptation Island

from Beertje7 on 08/27/2016 07:52 PM

Nora:
"Een geslaagde vakantie is dit helemaal zeker.. Maar ik denk Nora, dat als jij er niet was het toch wel een stukje minder was geworden", fluistert Jake.
Een blos stijgt op vanuit mijn borstbeen naar mijn wangen toe, maar ik verplicht mezelf ertoe dat snel te laten verdwijnen. IK ben degene die moet verleiden, en niet verleid moet worden. Het is mijn taak om zijn hart te veroveren, zijn verlangen te prikkelen en aan zijn vriendin te bewijzen hoe (on)betrouwbaar hij is.
Zijn handen vinden mijn weg naar mijn middel, waardoor ik nog korter tegen hem ga aanstaan. Ik leg mijn armen om zijn nek heen en kijk hem diep in zijn donkere, grote ogen aan. 
"Ik ben blij dat we tevreden zijn met elkaars gezelschap", fluister ik verleidelijk en vlecht mijn vingers doorheen zijn haar. 

Michaël:
"Het is min of meer verschillend. De ene dag is alles perfect goed en de andere dag hebben we beide mening verschillen. Hij is niet bepaald goed in het beheersen van zijn woede, laten we het daar ophouden", mompelt Clare.
Ik trek een spijtig gezicht en beklaag het me al meteen dat ik haar gevraagd heb hoe het zat. Het moet hard voor haar zijn om dit te moeten zeggen.
"Het spijt me om dat te horen", weet ik gelukkig nog uit te brengen. "Misschien gaat deze ervaring net goed doen aan jullie relatie?"
N_4.jpg
tumblr_l2miq4uzL91qbj857o1_500.jpg 

Chrisje.jpg

Reply

Skullet

22, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Temptation Island

from Skullet on 08/30/2016 03:08 PM

Jake
Mijn ogen gefixeerd op haar gezicht, hoe haar haren langs haar gezicht heen hingen en hoe haar jukbeenderen prachtig te zien waren in het zonlicht hier. haar donkere ogen geketend aan die van mijzelf en hoe haar armen voorzichtig maar zeker rond mijn nek hingen en hoe mijn handen rustend op haar middel lag waar ik haar vast hield. ''Ik ben blij dat we tevreden zijn met elkaars gezelschap.'' hoorde ik haar fluisteren naar mij en hoe haar handen doorheen mijn haren heen gingen. Een glimlach gaat over mijn lippen heen terwijl hij haar even kort bekijk. ''Zolang dat zo blijft, deze hele vakantie lang.'' fluisterde ik.

Clare 
Ik zag de trilling bij zijn lippen voor even kort en hoe hij een spijtig gezicht begon te trekken. Als hij is wist wat Jake bij me had aangericht, alsof hij een relatie wou puur om op te vallen. De schuld neerleggen op mij om deel te nemen aan een programma als dit maar hijzelf er aan het begin helemaal in meestemde. Mijn ogen blijven rustig op die van Michaël hangen.
''Spijt heb ik zelf ook wel een beetje, om het mee te leven. Maar het is nou eenmaal gebeurd en je kan niks doen om iets in die richting te veranderen. We zijn op dit moment hier en niet in het verleden en wat er in de toekomst gaat gebeuren weet niemand.'' glimlachde ik.

itcitx.jpgtumblr_mvwfvnerkF1sxopjpo1_500.jpg

 

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Beertje7

26, female

  Level 14

Posts: 2837

Re: Temptation Island

from Beertje7 on 09/02/2016 01:03 PM

Nora:
Ik geniet van de warmte die Jakes handen uitstralen. Zijn vingertoppen voelen aan als kokende lava op mijn zongebruinde lichaam. "Zolang dat zo blijft, deze hele vakantie lang", fluistert hij.
Ik breng mijn gezicht dichter naar de zijne toe, maar buig vlak voor zijn mond mijn lippen af naar zijn oor.
"Daar kijk ik al naar uit", zeg ik zo dicht bij zijn oor dat mijn lippen de huid van zijn oorschelp raken.
Voorzichtig doe ik een stap achteruit, waardoor ik loskom uit zijn greep. Ik kijk hem flirterig aan en schud mijn hoofd in de richting van het aanliggende strand, waar de lucht oranje begint te kleuren door de ondergaande zon.
"Zullen we even een wandeling gaan maken?" stel ik voor. "Op het strand, met de ondergaande zon, een jongen en een meisje..."
Ik lik verleidelijk langs mijn lippen en begin al in de richting van het strand te lopen.

Michaël:
Ik moet toegeven: Clares positivisme maakt haar nog knapper, nog speelser en nog aantrekkelijker dan ze al is. Ik heb deze eigenschap altijd gekoesterd in vrouwen, maar nog nooit had het zoveel effect op me gehad als het nu op me heeft. Het is dan ook niet zomaar positivisme, nee, het is Clares positivisme.
"Het verwonderd me dat je zo hoopvol blijft", geef ik toe. "Maar goed, genoeg over Jake, ik ben hier momenteel", zeg ik met een knipoog. Ik zet Clare terug op de rand van het zwembad en glimlach lief.
"Vertel eens wat meer over jezelf", spoor ik haar glimlachend aan. "Hobbys, interesses, job?"
N_5.jpg
tumblr_l2miq4uzL91qbj857o1_500.jpg 

Chrisje.jpg

Reply

Skullet

22, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Temptation Island

from Skullet on 09/08/2016 07:53 PM

Jake
Een grinnik ging over mijn lichaam heen toen ze zo bewoog en met haar lippen weg ging van de mijne. "Daar kijk ik al naar uit", hoorde ik Nora tegen me zeggen en voelde haar lippen tegen mijn oor aan. Mijn ogen sloot ik kort en voelde hoe ze los begon te komen uit mijn grip en wat van me weg begon te lopen. ''Maar natuurlijk. Dame.'' glimlachde ik en zag haar al langzaam weglopen richting het strand. Ik was wat beter gaan staan en achter haar aan het lopen. Haar woorden speelden zich nog altijd doorheen mijn hoofd. 

Clare
Mijn ogen twinkelden toen h ij me aan bleef kijken en de woorden die zijn lippen vloeiend verlieten. Rustig staarde ik hem aan en streelde langs mijn haren door één hand los te laten van zijn schouders af. ''Hoop is het enige dat me staande heeft gehouden de afgelopen jaren.'' mompelde ik en haalde kort mijn blik weg. Rustig staarde ik naar de zee en toen weer terug naar hem omdat ik voelde dat ik terug op de rand gezet werd. ''Maar goed, mijn werk. Job dat ik doe, whatever. Ik speel in een band als gitarist. Ook als zanger heel soms als de andere zijn stem heeft verloren met teveel oefenen. Wat nog best vaak gebeurd.'' legde ik uit en keek hem aan.

tumblr_mvwfvnerkF1sxopjpo1_500.jpgitcitx.jpg 

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Beertje7

26, female

  Level 14

Posts: 2837

Re: Temptation Island

from Beertje7 on 09/19/2016 03:41 PM

Nora:
Geflatteerd omwille van zijn gebruik van 'dame', stap ik achterwaarts het strand om. Ik heb iets verleidelijk in mijn pas, en al zeker in mijn ogen, die Jake geen seconde uit het oog verliezen.
"Het was zo warm vandaag..." speels begin ik mijn topje uit te spelen, waaronder ik mijn bikini draag. "... dan kunnen we maar beter een duik nemen, vind je ook niet?"
Natuurlijk hoop ik dat Jake me nog meer zal toelaten in zijn spel, en ik de hoofdrol mag spelen. Maar ik weet dat ik voor die hoofdrol zal moeten vechten, want er zijn veel verleidsters op hem uit. Dat mocht ik daarnet al merken toen ik hem maar éven alleen liet. Een fout die ik dus geen twee keer zal maken.

Michaël:
Clare blijft me verbazen. Met alles wat ze zegt, wordt mijn interesse naar haar groter. Ze speelt in een band, ze is muzikaal. Ze is knap en interessant. Ze is hoopvol en optimistisch. Ze heeft alles wat een jongen wilt. Of ze heeft toch alles waar ik ooit in een meisje achter gezocht heb.
"Meen je dat nu?" vraag ik met grote, speelse ogen. "Dat lijkt me fantastisch! Je hebt ongetwijfeld een prachtige stem..."
N_6.jpg
tumblr_l2miq4uzL91qbj857o1_500.jpg 

Chrisje.jpg

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4

« Back to forum