Lezen

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Manonnn96

27, female

  Level 9

Posts: 197

Lezen

from Manonnn96 on 11/11/2016 12:31 PM

Wat vinden jullie het leukst om over te lezen?

Reply

frouke
Deleted user

Re: Lezen

from frouke on 11/11/2016 07:05 PM

Ligt eraan hoe ik me voel wanneer ik boeken uitkies. Vorige week heb ik een heel mooi boek uitgelezen over een meisje in Noord Korea wie naar een strafkamp moest (het heet Vogel Zonder Vleugels, echt een aanrader!). Ook heb ik verschillende boeken over slavernij uitgezocht (over Afrikaanse mensen, maar ook eentje over een meisje in China.)

Elke keer zijn het hele verschillende boeken, maar meestal kies ik zeker 1 boek over een andere cultuur dan waar ik zelf in woon.
(en als ik naar de bieb ga neem ik ook altijd 1 prentenboek mee. Als ik de Nederlandse bieb op mijn E-reader gebruik kan ik geen prentenboek kiezen, maar wel andere kinderboeken. Altijd leuk om er iets simpels tussen te hebben )

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Lezen

from Abrikoosje on 11/11/2016 08:40 PM

Ik vind spannende boeken altijd wel leuk. Ligt er natuurlijk wel aan wat voor boeken. Sommige ''Moord'' boeken, of van die chat boeken dat een meisje met een leuke jongen chat enzo. 

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

Manonnn96

27, female

  Level 9

Posts: 197

Re: Lezen

from Manonnn96 on 11/12/2016 12:46 PM

Ligt eraan hoe ik me voel wanneer ik boeken uitkies. Vorige week heb ik een heel mooi boek uitgelezen over een meisje in Noord Korea wie naar een strafkamp moest (het heet Vogel Zonder Vleugels, echt een aanrader!). Ook heb ik verschillende boeken over slavernij uitgezocht (over Afrikaanse mensen, maar ook eentje over een meisje in China.)

Wow best orginele leesstijl! Klinkt interessant.

Reply

Jarissax

23, female

  Level 12

Hello Blog

Posts: 634

Re: Lezen

from Jarissax on 11/12/2016 05:33 PM

Ik vind alles leuk! Alleen blijven die boeken waar je pas aan het einde weet wat er nou echt gaande is of we de daders is het leukste om te lezen.
Maar het ligt er inderdaad aan in wat voor bui ik ben. Het ene moment is Stephen King mij favoriet en dan opeens is lees ik weer van die romantische shit. xD

Reply

Manonnn96

27, female

  Level 9

Posts: 197

Re: Lezen

from Manonnn96 on 11/13/2016 11:50 AM

Ik vind alles leuk! Alleen blijven die boeken waar je pas aan het einde weet wat er nou echt gaande is of we de daders is het leukste om te lezen.
Maar het ligt er inderdaad aan in wat voor bui ik ben. Het ene moment is Stephen King mij favoriet en dan opeens is lees ik weer van die romantische shit. xD"




Heel herkenbaar dit! haha
(Ik kan opeens alleen nog maar in dit vlak typen?)

Reply Edited on 11/13/2016 11:52 AM.

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: Lezen

from buffy_ on 11/14/2016 07:34 PM

Ik hou van boeken waar de spanning tot het einde in blijft en waarvan ik niet irritant word als ik het lees. Het ene moment lees ik eerder thrillers(moorden,...) en het andere moment lees ik boeken met griekse/romeinse mythologie in.

Soms zitten er echt wel boeken bij die in het genre zit dat ik graag lees, maar me niet vasthouden tot het einde en een heel raar verhaallijn heeft of zo...

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

« Back to forum