Nu ben ik het echt zat!

Erste Seite  |  «  |  1  |  2 [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


zijra1234

25, Weiblich

  Level 7

Beiträge: 63

Re: Nu ben ik het echt zat!

von zijra1234 am 23.05.2015 10:00

Ik zou hem terug slaan of wraak nemen en laten zien dat je het niet pikt
 

Antworten

frouke
Gelöschter Benutzer

Re: Nu ben ik het echt zat!

von frouke am 24.05.2015 02:05

Dat is wel super vervelend. Het is niet normaal dat je broertje zoiets doet, en ook super onbeschofd.
Het is waarschijnlijk lastig voor sommige mensen om je situatie te begrijpen, maar ik zelf denk dat er een grote kans is dat je broertje gepest word, of iets in die richting. Ik zou naar iemand gaan die je kunt vertrouwen, en erover praten, maar er nog niet meteen met je broertje over beginnen, want dan kan hij misschien nog bozer worden. En er is dan ook nog een grotere kans dat hij steeds ergere dingen gaat doen, en dat wilt niemand niet!

Ik wens je veel succes en ik hoop dat we allemaal een beetje hebben geholpen met ons advies. Ook hoop ik dat je broertje zichzelf snel normaal gaat gedragen, want je moet toch altijd wel een beetje respect tonen voor je oudere zus! 

Xxx 

Antworten

Season
Gelöschter Benutzer

Re: Nu ben ik het echt zat!

von Season am 24.05.2015 09:53

Wow, hij gaat echt veel te ver! Zoals mensen hierboven al gezegd hebben: kun je misschien naar een opa of oma? Die kennen je broertje natuurlijk best wel goed en zij weten hoe hij in elkaar zit. Zo kunnen ze misschien met je broertje in gesprek gaan, eventueel zelfs met je moeder erbij. Dan ziet ze wellicht in hoeveel ernstiger dit is dan zij denkt.
Hopelijk kun je iets met alle adviezen, heel veel succes & sterkte! En als je eens ergens mee zit, kun je me altijd mailen (hoewel je waarschijnlijk eerder Prinsella en Violet. mailt)! ♡ 

Antworten

Shorsep

28, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 356

Re: Nu ben ik het echt zat!

von Shorsep am 24.05.2015 10:07

Wat een misselijke streek van hem. Doe je een sport waar je je frustraties kan uiten? Ik denk dat een vechtsport zoals (thai)boksen of krav-maga wel een goeie voor je is. 
Je raakt er zelfverzekerder door en als je broertje jou de volgende keer wilt slaan, weet jij hoe je een flinke mep terug kan geven c: 


Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  |  2

« zurück zum Forum