Nu ben ik het echt zat!

1  |  2  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Nu ben ik het echt zat!

from AestheticRain on 05/23/2015 01:33 PM

Ik moet toegeven dat ik heel depressief ben en slecht over mezelf denk En wat doet mijn broertje? 
'Dikke'
'Kut hoer'
'Lelijk varken'
'Je bent fucking dik'
'Ik sla je kapot' En dat deed-ie ook. Hij heeft me zonet 7 keer geslagen op mijn arm waar nu een hele grote rode handafdruk op zit.

Van dit soort dingen denk ik nóg slechter over mezelf en mijn moeder weet dat mijn broertje dit allemaal doet, het enige wat ze doet is zeg dat-ie moet stoppen maar verder neemt ze helemaal geen maatregelingen of whatever.

 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Nu ben ik het echt zat!

from Violet. on 05/23/2015 01:45 PM

Quarintox: Ik moet toegeven dat ik heel depressief ben en slecht over mezelf denk En wat doet mijn broertje? 'Dikke' 'Kut hoer' 'Lelijk varken' 'Je bent fucking dik' 'Ik sla je kapot' En dat deed-ie ook. Hij heeft me zonet 7 keer geslagen op mijn arm waar nu een hele grote rode handafdruk op zit. Van dit soort dingen denk ik nóg slechter over mezelf en mijn moeder weet dat mijn broertje dit allemaal doet, het enige wat ze doet is zeg dat-ie moet stoppen maar verder neemt ze helemaal geen maatregelingen of whatever.

Je broertje is, 10+ (weet niet z'n leeftijd, maar schat zo oud) Op die leeftijd is hij een beetje opzoek naar wat hij wel mag doen en niet mag doen, je moet ook laten merken dat je het niet leuk vind wat hij doet. Hij heeft je zonet 7 keer geslagen. Je moet laten zien dat hij dat niet kan maken en hem gewoon terug slaan, jij bent de oudste, dus laat dat ook merken. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Nu ben ik het echt zat!

from AestheticRain on 05/23/2015 01:48 PM

Je broertje is, 10+ (weet niet z'n leeftijd, maar schat zo oud) Op die leeftijd is hij een beetje opzoek naar wat hij wel mag doen en niet mag doen, je moet ook laten merken dat je het niet leuk vind wat hij doet. Hij heeft je zonet 7 keer geslagen. Je moet laten zien dat hij dat niet kan maken en hem gewoon terug slaan, jij bent de oudste, dus laat dat ook merken.

Ja, hij is 11. Maar toch, hij is sowieso een stuk groter en sterker dan ik en ik kan gewoon bang van hem worden, hij schreeuwt namelijk kei hard tegen me, hij doet alles om mij en mijn moeder uit elkaar te drijve, hij is gewoon een vervelend stuk strond. Hij zij zelfs dat ik naar Afrika moest gaan en Ebola mocht krijgen en eventueel dood mocht gaan door de IS... En mijn moeder is gewoon zo van: 'Dat is niet aardig van je.' Dan heb ik zo iets van, mam doe er eens echt wat aan in plaats van dat hij me de dood toewenst en me afslaat.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Nu ben ik het echt zat!

from Violet. on 05/23/2015 01:52 PM

Quarintox:Ja, hij is 11. Maar toch, hij is sowieso een stuk groter en sterker dan ik en ik kan gewoon bang van hem worden, hij schreeuwt namelijk kei hard tegen me, hij doet alles om mij en mijn moeder uit elkaar te drijve, hij is gewoon een vervelend stuk strond. Hij zij zelfs dat ik naar Afrika moest gaan en Ebola mocht krijgen en eventueel dood mocht gaan door de IS... En mijn moeder is gewoon zo van: 'Dat is niet aardig van je.' Dan heb ik zo iets van, mam doe er eens echt wat aan in plaats van dat hij me de dood toewenst en me afslaat.

Je broertje gaat de puberteit in, het enige wat jij moet doen is hem negeren, als je er juist op reageert gaat hij door, en vind hij het leuk. Trek je er niks van aan, hij gaat er spijt van krijgen later, 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Nu ben ik het echt zat!

from AestheticRain on 05/23/2015 01:55 PM

Je broertje gaat de puberteit in, het enige wat jij moet doen is hem negeren, als je er juist op reageert gaat hij door, en vind hij het leuk. Trek je er niks van aan, hij gaat er spijt van krijgen later,

Als ik er niet op reageer gaat hij juist meer slaan, echt waar.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Nu ben ik het echt zat!

from Violet. on 05/23/2015 01:57 PM

Quarintox: Als ik er niet op reageer gaat hij juist meer slaan, echt waar.

Loop weg van hem, ga naar je kamer en misschien kun je er met je oma over praten? Als je moeder er niks aan doet.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Supermens

21, female

  Level 9

Posts: 287

Re: Nu ben ik het echt zat!

from Supermens on 05/23/2015 01:58 PM

Als ik er niet op reageer gaat hij juist meer slaan, echt waar.

Hoe oud ben je? sorry maar dat vraag ik me toch wel af.. als ik dit lees. Maar als je moeder er niks aan doet kun je er dan niet zelf iets eraan doen? Sorry als ik belachelijk klink maar soms helpt het... 

Ik herken dit wel ergens van maar dan was de jongen het al op z'n 11ste afgeleerd door z'n zus.... 

Supermens2.gif Voordat mijn model verwijderd wordt : 

Reply Edited on 05/23/2015 02:00 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Nu ben ik het echt zat!

from AestheticRain on 05/23/2015 02:07 PM

Hoe oud ben je? sorry maar dat vraag ik me toch wel af.. als ik dit lees. Maar als je moeder er niks aan doet kun je er dan niet zelf iets eraan doen? Sorry als ik belachelijk klink maar soms helpt het... Ik herken dit wel ergens van maar dan was de jongen het al op z'n 11ste afgeleerd door z'n zus....

Ik ben net 13..

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ColourIllum...
Deleted user

Re: Nu ben ik het echt zat!

from ColourIlluminates on 05/23/2015 03:43 PM

lord dat gaat wel heel erg ver??
zijn er nog andere familieleden waar je er mee over kan praten?
misschien kunnen die dan ook een gesprek aangaan met je broertje en moeder en kunnen jullie samen afspraken maken die kunnen gaan helpen  

Reply

EvanescentD...

23, female

  Level 14

Posts: 566

Re: Nu ben ik het echt zat!

from EvanescentDevill on 05/23/2015 04:48 PM

Ik heb nu gewoon zin om die te slaan maar njah hij is vast al sterker dan mij haha D: Als je moeder er niets aan doet, moet je er misschien met een ander familielid over praten? Of hem eens goed op zijn plaats terugzetten, alhoewel ik denk dat het wat moeilijk zal zijn.. Een familiegesprek samen doen? Of met z'n allen naar een psycholoog gaan, dat kan ook goed zijn! t'Is best erg!

Reply
1  |  2  |  »  |  Last

« Back to forum