Ik ben eigenlijk best wel pissig op mijn beste vriendin

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


PerfectDark...
Deleted user

Ik ben eigenlijk best wel pissig op mijn beste vriendin

from PerfectDarkness on 05/24/2015 11:41 PM

Like gister ging het dus uit met mijn vriend en daar had ik het echt moeilijk mee, maar ze was er niet voor me, alleen maar omdat ze geen zin had om online te komen. Krijg ik later dus doodleuk snaps binnen van haar en een ander meisje. Nou ik ben dus vet onzeker enzo ook als het om vriendschappen en shit gaat. Dus ik vannacht een berichtje gestuurd:

Weetje ik zit hier al een tijdje mee maar ugh. En aangezien je je app wss toch niet meer leest de komende tijd zeg k t hier maar gewoon en je ziet maar wat je ermee doet.. Maar ik ben echt fk bang om je kwijt te raken en dat wil ik niet.. Want je ben echt mijn alles en ugh idk..

En het enige wat ik terugkreeg vanmiddag was:

Im back onlinex

 

Nou als dat niet duidelijk is.

Reply Edited on 05/24/2015 11:43 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Ik ben eigenlijk best wel pissig op mijn beste vriendin

from AestheticRain on 05/24/2015 11:55 PM

Whut.. :o

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

PerfectDark...
Deleted user

Re: Ik ben eigenlijk best wel pissig op mijn beste vriendin

from PerfectDarkness on 05/24/2015 11:59 PM

Whut.. :o

Ja ik baal der echt van.. Ik weet nu niet hoe ik dit moet oppakken en of ik erover moet beginnen ofzo..

Reply

undercover

23, female

  Level 9

Posts: 489

Re: Ik ben eigenlijk best wel pissig op mijn beste vriendin

from undercover on 05/25/2015 12:03 AM

Gewoon zeggen wat op je hart ligt, lijkt mij het beste nu. Laat alles eruit en hou je niet in. Ze moet weten hoe je je voelt, anders veranderd er nooit iets. Die fout heb ik ook al dikwijls genoeg gemaakt. Xx

- "Life is short and there will always be dirty dishes, so let's dance."

Reply

frouke
Deleted user

Re: Ik ben eigenlijk best wel pissig op mijn beste vriendin

from frouke on 05/25/2015 12:18 AM

Wow, dat is best wel bot van haar eigenlijk

Reply Edited on 05/25/2015 12:18 AM.

ColourIllum...
Deleted user

Re: Ik ben eigenlijk best wel pissig op mijn beste vriendin

from ColourIlluminates on 05/25/2015 12:56 AM

the fuck ahw

heb je geen andere goede vrienden waar je wel goed over je gevoelens enzo kan praten?
want dat is wel echt belangrijk inderdaad jemig
je mag me ook altijd mailen for sure 

Reply

lea.000
Deleted user

Re: Ik ben eigenlijk best wel pissig op mijn beste vriendin

from lea.000 on 05/25/2015 09:25 AM

Dat is niet fijn.....clipart_me-to-you_animaatjes-114.jpg

Reply

Shorsep

28, female

  Level 14

Posts: 356

Re: Ik ben eigenlijk best wel pissig op mijn beste vriendin

from Shorsep on 05/25/2015 09:50 PM

Vriendschappen komen en gaan. Erg vervelend dit, maar je moet jezelf niet te lang met haar bezig houden als ze zo vreemd gaat doen. Ik weet dat het niet leuk is en dat het moeilijk is en ik voel ook echt je pijn, maar hoe langer je je aan haar 'vast klampt' hoe moeilijker je het voor jezelf maakt.

Als er iets is mag je me altijd appen, ook als ik op het werk zit. Je hebt mijn nummer en ik ben er voor je als je iets kwijt moet c: 


Reply

EvanescentD...

23, female

  Level 14

Posts: 566

Re: Ik ben eigenlijk best wel pissig op mijn beste vriendin

from EvanescentDevill on 05/25/2015 09:59 PM

Als zo verder gaat doen moet je eens nadenken of zij wel de moeite waard is om bij te blijven. Het kan hard zijn, maar als zij er niet voor je is en ze zich zo gaat gedragen, is dat echt bot en kun je niet zo verder blijven doen. Ik zou er met haar eens goed over praten, en als het zo verder blijft, dan moet je eens goed over jullie vriendschap nadenken. Je kan mij altijd een berichtje sturen!

Reply

« Back to forum