Hij is zó irritant, hè!

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Hij is zó irritant, hè!

from AestheticRain on 06/10/2015 07:42 PM

Ik word gek van zo'n gozer in mijn klas. Hij denkt alles van me te weten.
In de groepsapp zei ik eens; 'Ja, best erg dat Zayn weg gaat uit One Direction. Ik heb ze een beetje zien opgroeien van tieners tot grote jongens.' (Nieuws en zo weet je wel, foto's, zo bedoel ik het.)
Nou, vandaag hadden we dus een gesprek over One Direction en weet zei ik ongeveer hetzelfde:
'Ja, het is inderdaad erg... ik vind het voor mezelf niet erg, ik ben er geen fan van, maar toch... voor alle fans...'
Gaat hij lopen zeiken dat ik een fan ben... Oké, ja, ik was een fan toen ik 8/9 was of zo. Toen ze net begonnen met hun carriere. Dus ik zei:
'Ik was een fan, long time agoooo.'
'Ja, tuurlijk. In de groepsapp zat je te janken omdat Zayn wegging.'
Ik was like: ........................ no just no.
Maar oké, hij gaat dus tegen de hele klas lopen zeiken dat ik lieg nu en alles. Ja oké, als hij geen begrijpend Nederlands kan of zo. 
O, en dan heb ik het niet eens gehad over een andere gozer. Raisa, ja je kent die gozer wel. 'Offical, wjw'. (Only one, no.)
Nou, ik zei dus vandaag tegen die gozer (die Raisa kent) 'Zehma(?) highclass.' want dat zegt hij heel vaak. Gaat zo'n andere gozer uit mijn klas zeggen. 'isabella vind (kipkip) leuk! Ze wil met 'm!'
WATTEFAK OK WATTEFAK.
Oh, en ik heb mijn haar dus geverfd. Het eerste wat ik krijg te horen van zo'n bitch uit mijn klas: 'IEL! Wattefak ga je dat doen, dat is echt voor kampers en zo. Iel, isabella is een punk!'
Ja, ik hou van punk of zo, maar je hoeft me geen kamper te noemen.

Mijn conclusie; Eigenlijk is mijn hele klas irri.


Dank je voor het lezen. 0-.-0 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

EssieLovesYou

26, female

  Level 14

Posts: 1733

Re: Hij is zó irritant, hè!

from EssieLovesYou on 06/10/2015 07:45 PM

heel herkenbaar
Ik heb 4 jaar in zo'n soort klas gezeten.
Ik was echt blij dat ik mijn diploma had en een opleiding kon gaan volgen en niks meer met hun te maken had.
Nu zit ik eindelijk in een leuke klas 

spreuk.png

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Hij is zó irritant, hè!

from Sophie on 06/10/2015 07:48 PM

Jezus wat kinderachtig zeg, ik hoop dat je wel nog aardige mensen in je klas hebt :\

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

EvanescentD...

23, female

  Level 14

Posts: 566

Re: Hij is zó irritant, hè!

from EvanescentDevill on 06/10/2015 08:35 PM

Jeezes, zielige mensen. Achja, zo'n mensen zie je echt overal maar ze kunnen de pot wel op, niet naar luisteren en laat ze maar zeiken

Reply

« Back to forum