Morgen laatste examen!

Erste Seite  |  «  |  1  |  2 [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: Morgen laatste examen!

von Ellytjevdb am 22.06.2015 07:52

Succes! Welke richting volg je, anders kan ik zeggen dat het toch geen hoofdvak is en niet telt :p

Economie talen, zit in het 3de jaar :)

cooltext1643255418.png

Antworten

EternalLove
Gelöschter Benutzer

Re: Morgen laatste examen!

von EternalLove am 22.06.2015 08:04

Economie talen, zit in het 3de jaar :)

Dan is het geen hoofdvak :p
Het grappig aan dat is dat ik samen zit met talen (Humane wetenschappen + Economie talen + Wiskunde talen) en ons klasgemiddelde is ook niet god voor wetenschapsvakken :p

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: Morgen laatste examen!

von Ellytjevdb am 22.06.2015 08:43

Dan is het geen hoofdvak :p Het grappig aan dat is dat ik samen zit met talen (Humane wetenschappen + Economie talen + Wiskunde talen) en ons klasgemiddelde is ook niet god voor wetenschapsvakken :p

Ja, ik weet dat het geen hoofdvak is, maar daar kijken ze toch ook wel naar. Als je er niet doorbengt of zegmaar vreselijk hard gebuisd, dan mag je (waarschijnlijk) niet over

cooltext1643255418.png

Antworten Zuletzt bearbeitet am 22.06.2015 08:44 .

EternalLove
Gelöschter Benutzer

Re: Morgen laatste examen!

von EternalLove am 22.06.2015 08:46

Ja, ik weet dat het geen hoofdvak is, maar daar kijken ze toch ook wel naar. Als je er niet doorbengt of zegmaar vreselijk hard gebuisd, dan mag je (waarschijnlijk) niet over

Serieus?!! Wow, gelukkig telt bij mij alleen maar cultuur en gedrag... medelijden :o

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: Morgen laatste examen!

von Ellytjevdb am 22.06.2015 08:54

Serieus?!! Wow, gelukkig telt bij mij alleen maar cultuur en gedrag... medelijden :o

Bedankt!
Ik vind het best belachelijk.. Ik volg toch geen wetenschappen? Waarom denken ze dat ik deze richting gekozen heb? :p

cooltext1643255418.png

Antworten

EternalLove
Gelöschter Benutzer

Re: Morgen laatste examen!

von EternalLove am 22.06.2015 09:00

Bedankt! Ik vind het best belachelijk.. Ik volg toch geen wetenschappen? Waarom denken ze dat ik deze richting gekozen heb? :p

Ja, inderdaad! Echt idioot dat ze je daarvoor zouden laten zitten... Bij mij krijg je in het slechtste geval een vakantietaak mee

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: Morgen laatste examen!

von Ellytjevdb am 22.06.2015 09:18

Ja, inderdaad! Echt idioot dat ze je daarvoor zouden laten zitten... Bij mij krijg je in het slechtste geval een vakantietaak mee

Dat is bij ons met een klein tekort. Hopelijk dat het dat is en dat ik niet moet zakken naar een andere richting..

cooltext1643255418.png

Antworten

EternalLove
Gelöschter Benutzer

Re: Morgen laatste examen!

von EternalLove am 22.06.2015 09:51

Dat is bij ons met een klein tekort. Hopelijk dat het dat is en dat ik niet moet zakken naar een andere richting..

Ik hoop met jou mee! Anders kom je gewoon naar mijn school ;)

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  |  2

« zurück zum Forum