Maandag alleen nog boeken inleveren en rapport ophalen

[ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


Sophie

24, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 1481

Maandag alleen nog boeken inleveren en rapport ophalen

von Sophie am 03.07.2015 08:41

En dan heb ik ook eindelijk vakantie♥

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: Maandag alleen nog boeken inleveren en rapport ophalen

von Ellytjevdb am 03.07.2015 08:52

Yeah!!! Genieten van het zonnetje!

cooltext1643255418.png

Antworten

Sophie

24, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 1481

Re: Maandag alleen nog boeken inleveren en rapport ophalen

von Sophie am 03.07.2015 09:04

Dat is volgende week alweer voorbij ):
Het wordt nog wel warm, maar niet meer boven de 30 graden dacht ik. 

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: Maandag alleen nog boeken inleveren en rapport ophalen

von Ellytjevdb am 03.07.2015 09:11

from Sophie on 07/03/2015 09:04 PM Dat is volgende week alweer voorbij ): Het wordt nog wel warm, maar niet meer boven de 30 graden dacht ik.

Ja dat is waar, maar het zal nog steeds warm zijn denk ik. In ieder geval, als het wat warmer is en de zon schijnt, hoor je me niet klagen.

cooltext1643255418.png

Antworten

Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: Maandag alleen nog boeken inleveren en rapport ophalen

von Anelore33 am 03.07.2015 09:52

Tegenwoordig vind ik het té warm. Rond de 20 graden kan je nog tenminste echt van het zonnetje genieten tegen nu, nu moet je echt schuilen voor de zon. Ik verstop me gewoon binnen anders heb ik veeeeeel te warm.  

Maar veel plezier op vakantie!
Ga je ergens op vakantie? Naar het buitenland ofzo? 

Antworten

Sophie

24, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 1481

Re: Maandag alleen nog boeken inleveren en rapport ophalen

von Sophie am 03.07.2015 10:05

Tegenwoordig vind ik het té warm. Rond de 20 graden kan je nog tenminste echt van het zonnetje genieten tegen nu, nu moet je echt schuilen voor de zon. Ik verstop me gewoon binnen anders heb ik veeeeeel te warm. 

Maar veel plezier op vakantie!  
Ga je ergens op vakantie? Naar het buitenland ofzo?

Nee, dit jaar helaas niet, meestal gaan we naar Spanje maar dat gaat dit keer niet vanwege het geld enzo :\
Ik vind het aan de andere kant ook niet heel erg, ik vind het niet altijd leuk om met mijn ouders op vakantie te gaan hahaha, mijn broer gaat niet meer mee, en het is wel gezellig met m'n zusje enzo maar idk ik kan niet wachten tot ik met vriendinnen op vakantie kan : D 

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Antworten

Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: Maandag alleen nog boeken inleveren en rapport ophalen

von Anelore33 am 03.07.2015 10:06

Wanneer ga je misschien met je vriendinnen op vakantie?

Antworten

Sophie

24, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 1481

Re: Maandag alleen nog boeken inleveren en rapport ophalen

von Sophie am 03.07.2015 10:30

@ Anelore33: Er is nog niks gepland ofzo, maar over een paar jaar zou ik zo graag met m'n vriendinnen naar het buitenland ofzo. Mijn ouders zeggen dat ik er zelf voor moet sparen, maar dat het wel zou mogen. ♥♥

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Antworten

Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: Maandag alleen nog boeken inleveren en rapport ophalen

von Anelore33 am 03.07.2015 10:33

Dat is fijn als je met je vriendinnen op vakantie kan. Ik heb het nog nooit gedaan maar het lijkt me echt leuk! Ik hoop voor jou dat je dan genoeg geld hebt. 

Antworten

EternalLove
Gelöschter Benutzer

Re: Maandag alleen nog boeken inleveren en rapport ophalen

von EternalLove am 03.07.2015 11:13

WOEEHOOOEEEE Dan kun je samen met iedereen die al vakantie heeft fangirlen over de vakantie 

Antworten

« zurück zum Forum