Wow, ik heb zoveel geluk als ik verder ga studeren

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


EternalLove
Deleted user

Wow, ik heb zoveel geluk als ik verder ga studeren

from EternalLove on 07/24/2015 04:28 PM

Weet wel nog niet 100% zeker of het deze opleiding zal zijn, maar wel voor een groot deel.



Ik heb dus een bus waarop ik zo'n kleine 3 kwartier moet zitten om vervolgens 4 minuten te stappen.
Om terug naar huis te keren is het dan wel weer wat gecompliceerder aangezien ik 6 minuten zal moeten stappen een bus nemen naar het station (of ik ga te voet, is 20 minuten) en zo weer opnieuw een bus naar huis nemen.


Maar al bij al ben ik nog niet eens een uur onderweg. Yihaa 
(Oh en met de auto ben ik er al op nog geen 20 minuten) 

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Wow, ik heb zoveel geluk als ik verder ga studeren

from EternalLove on 07/24/2015 04:31 PM

En wat nog leuker is, is dat die plaats mij redelijk bekend is aangezien ik jarenlang elke zaterdag voorbij die plaats reed

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Wow, ik heb zoveel geluk als ik verder ga studeren

from Sophie on 07/24/2015 04:58 PM

Fijn! Wanneer ga je daar waarschijnlijk heen?  

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Wow, ik heb zoveel geluk als ik verder ga studeren

from EternalLove on 07/24/2015 05:32 PM

Fijn! Wanneer ga je daar waarschijnlijk heen?

Binnen 2 jaar pas
Volgend jaar start ik in het 5e, dan nog het 6e en als het allemaal goed zit wil ik het jaar daarop al verder studeren 

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: Wow, ik heb zoveel geluk als ik verder ga studeren

from buffy_ on 07/24/2015 06:17 PM

Dat heb je al uitgepuzzled haha! Super voor je! Succes doorgaande je vijfde en zesde jaar-in het middelbaar! (En nu zit ik te twijfelen over dat woord doorgaande...)

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Wow, ik heb zoveel geluk als ik verder ga studeren

from EternalLove on 07/24/2015 07:14 PM

Dat heb je al uitgepuzzled haha! Super voor je! Succes doorgaande je vijfde en zesde jaar-in het middelbaar! (En nu zit ik te twijfelen over dat woord doorgaande...)

Hahaha nja, ik was eerst van plan om die opleiding op een andere hoge school te gaan volgen en daar was ik toch zeker anderhalf uur onderweg. De hoge school waar ik niet zo lang onder weg voor ben lijkt me ook veel gezelliger, betere studiemethodes etc. en ik denk dat ik voor die ga gaan ^^

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Wow, ik heb zoveel geluk als ik verder ga studeren

from Sophie on 07/24/2015 08:51 PM

Binnen 2 jaar pas 
Volgend jaar start ik in het 5e, dan nog het 6e en als het allemaal goed zit wil ik het jaar daarop al verder studeren

Hahaha beter dat je daar nu al mee bezig bent, ik twijfel nog steeds over het profiel dat ik voor volgend jaar heb gekozen, ook al valt er niks te twijfelen omdat ik het niet meer kan veranderen. 

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Wow, ik heb zoveel geluk als ik verder ga studeren

from EternalLove on 07/27/2015 02:15 PM

Hahaha beter dat je daar nu al mee bezig bent, ik twijfel nog steeds over het profiel dat ik voor volgend jaar heb gekozen, ook al valt er niks te twijfelen omdat ik het niet meer kan veranderen.

Dat gevoel is klote :c welk profiel ga je doen?

Reply

« Back to forum