wat vinden jullie van introductiedagen op school???

1  |  2  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]


Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: wat vinden jullie van introductiedagen op school???

von Anelore33 am 24.08.2015 09:31

Even vergeten dat ik de sportdagen nog leuk kon maken terwijl ik in de modder werd geduwd, in enorm vuil en troebel water met mijn gezicht werd geduwd en verplicht was om dat te gaan opdrinken, peddels op mijn voeten kreeg waardoor ik nog altijd littekens heb, steeds herinnert werd aan hoe lelijk ik wel niet was en hoe ik mezelf beter moest gaan afmaken omdat ik al zeker op sportdagen geen zicht was en ik gewoon constant alleen liep en een nog makkelijkere prooi was, terwijl de leerkrachten er gewoon op stonden te kijken en er geen enkele fucking reet aandeden.

Wow.. Sorry hoor
 

Antworten

EternalLove
Gelöschter Benutzer

Re: wat vinden jullie van introductiedagen op school???

von EternalLove am 24.08.2015 08:28

ik heb een mailtje via de onze schoolsite naar een vriendin van mij gestuurd, maar die heeft nog niet gereageerd en ik denk dat ze dat vandaag ook niet meer gaat doen....en ik heb al aan een andere vriendin gevraagd op school en volgens mij doet die het wel...(van haar ben ik 90% zeker)

GELUK!

 
oh my! ik lag echt in een DEUK!

Ja, de mensen hadden weer direct kennis gemaakt met mijn lompheid. Nog 'n geluk dat er een groep weg was met de kano, de andere loser die dat niet konden mochten achterblijven en vlotten bouwen

 
Je maakt die sportdagen zo leuk dat je het zelf wilt :)
Even vergeten dat ik de sportdagen nog leuk kon maken terwijl ik in de modder werd geduwd, in enorm vuil en troebel water met mijn gezicht werd geduwd en verplicht was om dat te gaan opdrinken, peddels op mijn voeten kreeg waardoor ik nog altijd littekens heb, steeds herinnert werd aan hoe lelijk ik wel niet was en hoe ik mezelf beter moest gaan afmaken omdat ik al zeker op sportdagen geen zicht was en ik gewoon constant alleen liep en een nog makkelijkere prooi was, terwijl de leerkrachten er gewoon op stonden te kijken en er geen enkele fucking reet aandeden.

(Niet gemeen bedoelt, loop al de hele dag geïrriteerd) 

Antworten Zuletzt bearbeitet am 24.08.2015 08:29 .

lea.000
Gelöschter Benutzer

Re: wat vinden jullie van introductiedagen op school???

von lea.000 am 24.08.2015 08:09

kan je 't niet aan iemand vragen?

ik heb een mailtje via de onze schoolsite naar een vriendin van mij gestuurd, maar die heeft nog niet gereageerd en ik denk dat ze dat vandaag ook niet meer gaat doen....en ik heb al aan een andere vriendin gevraagd op school en volgens mij doet die het wel...(van haar ben ik 90% zeker)

Hahha, dat doet me nu eigenlijk denken aan het 3e middelbaar (toen gingen we de eerste week al naar Gent om elkaar daar beter te leren kennen en toen moesten we zo vlotten bouwen, maar in plaats daarvan zat ik met mijn lerares BH de hele tijd te praten ipv te helpen bouwen HAHAHAH en toen gingen we 't vlot testen en ik viel in't water en de leerkrachten hadden foto's van mij zitten maken (maar ik heb de foto's nooit gezien, snik huil)

oh my! ik lag echt in een DEUK!  

Antworten

Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: wat vinden jullie van introductiedagen op school???

von Anelore33 am 24.08.2015 07:59

Ik zou echt enorm hard opkijken tegen die dagen HAHAHA shit, ik haat sportdagen Ik doe er alleen maar trauma's op en wanneer ik dan op die plaats terugkom begin ik keer op keer te hyperventileren 'SPORTDAGEN ZIJN ALTIJD HEEL LEUK' ja kust mijn gat

Je maakt die sportdagen zo leuk dat je het zelf wilt :)

Antworten

EternalLove
Gelöschter Benutzer

Re: wat vinden jullie van introductiedagen op school???

von EternalLove am 24.08.2015 07:58

p.s. ik weet niet HELEMAAL zeker of je in sportkleding naar school moet, dus ik ben echt bang dat ik dan morgen als enige/als een van de enige in mijn sportbroek naar school kom...

kan je 't niet aan iemand vragen?

wat vervelend...en ik haat sportdagen niet echt, maar echt veel zin heb ik er ook nooit aan....en nu ik tegen die introductiedagen als sportdagen aankijk is het eigenlijk al heel wat minder erg!

 Hahha, dat doet me nu eigenlijk denken aan het 3e middelbaar (toen gingen we de eerste week al naar Gent om elkaar daar beter te leren kennen en toen moesten we zo vlotten bouwen, maar in plaats daarvan zat ik met mijn lerares BH de hele tijd te praten ipv te helpen bouwen HAHAHAH en toen gingen we 't vlot testen en ik viel in't water en de leerkrachten hadden foto's van mij zitten maken (maar ik heb de foto's nooit gezien, snik huil)

Antworten

lea.000
Gelöschter Benutzer

Re: wat vinden jullie van introductiedagen op school???

von lea.000 am 24.08.2015 07:54

Ik zou echt enorm hard opkijken tegen die dagen HAHAHA shit, ik haat sportdagen Ik doe er alleen maar trauma's op en wanneer ik dan op die plaats terugkom begin ik keer op keer te hyperventileren 'SPORTDAGEN ZIJN ALTIJD HEEL LEUK' ja kust mijn gat

wat vervelend...en ik haat sportdagen niet echt, maar echt veel zin heb ik er ook nooit aan....en nu ik tegen die introductiedagen als sportdagen aankijk is het eigenlijk al heel wat minder erg!

Antworten

Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: wat vinden jullie van introductiedagen op school???

von Anelore33 am 24.08.2015 07:50

ja eigenlijk wel.... p.s. ik weet niet HELEMAAL zeker of je in sportkleding naar school moet, dus ik ben echt bang dat ik dan morgen als enige/als een van de enige in mijn sportbroek naar school kom...

Ohh, dat is dan toch nog leuk, niet? :)
Vraag het voor de zekerheid aan je vrienden? 

Antworten

lea.000
Gelöschter Benutzer

Re: wat vinden jullie van introductiedagen op school???

von lea.000 am 24.08.2015 07:44

Dat lijkt een van teambulding.. of sportdag :)

ja eigenlijk wel....

p.s. ik weet niet HELEMAAL zeker of je in sportkleding naar school moet, dus ik ben echt bang dat ik dan morgen als enige/als een van de enige in mijn sportbroek naar school kom...

Antworten

EternalLove
Gelöschter Benutzer

Re: wat vinden jullie van introductiedagen op school???

von EternalLove am 24.08.2015 07:43

normaal gaan introductiedagen idd ook niet zo volgens mij...en idd die 2 introductiedagen zijn idd meer introductiesportdagen...

Ik zou echt enorm hard opkijken tegen die dagen HAHAHA shit, ik haat sportdagen Ik doe er alleen maar trauma's op en wanneer ik dan op die plaats terugkom begin ik keer op keer te hyperventileren
 'SPORTDAGEN ZIJN ALTIJD HEEL LEUK' ja kust mijn gat

Antworten

Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: wat vinden jullie van introductiedagen op school???

von Anelore33 am 24.08.2015 07:42

oh..... ik moet (volgens mij moet ik tenminste) morgen in mijn trainingsbroek (eigenlijk sportkleding, maar ik doe gewoon een sportbroek aan, maar het gaat waarschijnlijk regen/word niet warm, dus ik doe een trainingsbroek. oke, ik wijk te veel van het onderwerp af...) naar school omdat we op die introductiedag gaan kanoën, wat ik nog nooit heb gedaan...dus dat word wat zeg...en voetballen of estafette, en voetbal kan ik ook totaal niet, dus dat word ook wat....en vlottenbouwen wat ik ook nog nooit heb gedaan, dus dat word ook wat...en volleyballen kan ik dan weer wel (daar heb ik iets van 3 jaar op gezeten) DUS dat word allemaal wat..... MAAR MIJN PUNT IS: ik moet morgenochtend in een trainingsbroek naar school voor de introductiedag.... en dat weet ik niet eens zeker....

Dat lijkt een van teambulding.. of sportdag :)

Antworten
1  |  2  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum