wat vinden jullie van introductiedagen op school???

1  |  2  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


lea.000
Gelöschter Benutzer

wat vinden jullie van introductiedagen op school???

von lea.000 am 24.08.2015 06:39

wat vinden jullie daar eigenlijk van???

ik begin nu het derde jaar en heb twee introductiedagen van ongeveer 10.00 t/m 14.00 ik weet wel ongeveer wat we gaan doen, maar ik vind het toch nooit echt wat aan...en bovendien ken ik bijna mijn hele klas al....

MAAR wat vinden jullie van introductiedagen??? 

Antworten

EternalLove
Gelöschter Benutzer

Re: wat vinden jullie van introductiedagen op school???

von EternalLove am 24.08.2015 06:48

Ik heb dat niet, hahahaha

Eerste dag naar school staat gelijk aan direct les krijgen (oke grapje, 1 of 2 uur wordt vrijgemaakt voor de administratie en kennismaken met de klastitularis en dan beginnen de lessen) 

Antworten

lea.000
Gelöschter Benutzer

Re: wat vinden jullie van introductiedagen op school???

von lea.000 am 24.08.2015 06:52

wow....ze beginnen bij jouiw wel met een snelle start...

Antworten

EternalLove
Gelöschter Benutzer

Re: wat vinden jullie van introductiedagen op school???

von EternalLove am 24.08.2015 06:58

wow....ze beginnen bij jouiw wel met een snelle start...

Meestal zijn die lessen in't teken van kennismaking en wat we moeten doen voor dat vak, maar dat neemt geen 50 minuten in beslag dus beginnen ze al met het uitdelen van de cursussen en beginnen we eraan

Antworten

Definitie

25, Weiblich

  Level 11

Care Team

Beiträge: 746

Re: wat vinden jullie van introductiedagen op school???

von Definitie am 24.08.2015 07:03

Wij hebben dat niet echt, de eerste dag heb je in de voormiddag een beetje uitleg, klasverdeling, kennismaken met enkele leerkrachten, een par dingen in orde maken en in de namiddag heb je al twee uurtjes les. Je boeken haal je tijdens één van de eerste lesdagen op en ergens op het einde van de eerste maand hebben we een klasdag haha

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Antworten

Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: wat vinden jullie van introductiedagen op school???

von Anelore33 am 24.08.2015 07:06

Ik heb het (ook) niet.

Lang leve Belgie ;) 

Antworten

lea.000
Gelöschter Benutzer

Re: wat vinden jullie van introductiedagen op school???

von lea.000 am 24.08.2015 07:07

Meestal zijn die lessen in't teken van kennismaking en wat we moeten doen voor dat vak, maar dat neemt geen 50 minuten in beslag dus beginnen ze al met het uitdelen van de cursussen en beginnen we eraan

oh.....

ik moet (volgens mij moet ik tenminste) morgen in mijn trainingsbroek (eigenlijk sportkleding, maar ik doe gewoon een sportbroek aan, maar het gaat waarschijnlijk regen/word niet warm, dus ik doe een trainingsbroek. oke, ik wijk te veel van het onderwerp af...) naar school omdat we op die introductiedag gaan kanoën, wat ik nog nooit heb gedaan...dus dat word wat zeg...en voetballen of estafette, en voetbal kan ik ook totaal niet, dus dat word ook wat....en vlottenbouwen wat ik ook nog nooit heb gedaan, dus dat word ook wat...en volleyballen kan ik dan weer wel (daar heb ik iets van 3 jaar op gezeten) DUS dat word allemaal wat.....

MAAR MIJN PUNT IS: ik moet morgenochtend in een trainingsbroek naar school voor de introductiedag.... en dat weet ik niet eens zeker.... 

Antworten

EternalLove
Gelöschter Benutzer

Re: wat vinden jullie van introductiedagen op school???

von EternalLove am 24.08.2015 07:24

oh..... ik moet (volgens mij moet ik tenminste) morgen in mijn trainingsbroek (eigenlijk sportkleding, maar ik doe gewoon een sportbroek aan, maar het gaat waarschijnlijk regen/word niet warm, dus ik doe een trainingsbroek. oke, ik wijk te veel van het onderwerp af...) naar school omdat we op die introductiedag gaan kanoën, wat ik nog nooit heb gedaan...dus dat word wat zeg...en voetballen of estafette, en voetbal kan ik ook totaal niet, dus dat word ook wat....en vlottenbouwen wat ik ook nog nooit heb gedaan, dus dat word ook wat...en volleyballen kan ik dan weer wel (daar heb ik iets van 3 jaar op gezeten) DUS dat word allemaal wat..... MAAR MIJN PUNT IS: ik moet morgenochtend in een trainingsbroek naar school voor de introductiedag.... en dat weet ik niet eens zeker....

IEUW ZIJN DAT INTRODUCTIEDAGEN??????? iew, dat is gewoon een sportdag
IEEEUUUWWWW  

Antworten

lea.000
Gelöschter Benutzer

Re: wat vinden jullie van introductiedagen op school???

von lea.000 am 24.08.2015 07:41

IEUW ZIJN DAT INTRODUCTIEDAGEN??????? iew, dat is gewoon een sportdag IEEEUUUWWWW

normaal gaan introductiedagen idd ook niet zo volgens mij...en idd die 2 introductiedagen zijn idd meer introductiesportdagen...

Ik heb het (ook) niet.

Lang leve Belgie ;)

 wat hebben jullie (in dit geval) een geluk daar in België....

Antworten

Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: wat vinden jullie van introductiedagen op school???

von Anelore33 am 24.08.2015 07:42

oh..... ik moet (volgens mij moet ik tenminste) morgen in mijn trainingsbroek (eigenlijk sportkleding, maar ik doe gewoon een sportbroek aan, maar het gaat waarschijnlijk regen/word niet warm, dus ik doe een trainingsbroek. oke, ik wijk te veel van het onderwerp af...) naar school omdat we op die introductiedag gaan kanoën, wat ik nog nooit heb gedaan...dus dat word wat zeg...en voetballen of estafette, en voetbal kan ik ook totaal niet, dus dat word ook wat....en vlottenbouwen wat ik ook nog nooit heb gedaan, dus dat word ook wat...en volleyballen kan ik dan weer wel (daar heb ik iets van 3 jaar op gezeten) DUS dat word allemaal wat..... MAAR MIJN PUNT IS: ik moet morgenochtend in een trainingsbroek naar school voor de introductiedag.... en dat weet ik niet eens zeker....

Dat lijkt een van teambulding.. of sportdag :)

Antworten
1  |  2  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum