Hé, wat zouden jullie doen?

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


EternalLove
Deleted user

Re: Hé, wat zouden jullie doen?

from EternalLove on 09/02/2015 04:29 PM

Maar dat is ook zo stom haha, want dan maken we het gewoon twee keer terwijl we het toch samenvoegen :p

Maar dan heb jij het allebei
Zowel apart als alleen HAHAHHA 

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Hé, wat zouden jullie doen?

from Definitie on 09/02/2015 04:21 PM

Maar dat is ook zo stom haha, want dan maken we het gewoon twee keer terwijl we het toch samenvoegen :p

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Hé, wat zouden jullie doen?

from EternalLove on 09/02/2015 01:45 PM

Misschien kunnen jullie apart, maar ook samenwerken. Je hebt beiden het onderwerp dat je wil doen voor je paper en dan brainstormen jullie allebei apart over de dingen die jullie kunnen doen, zonder dat jullie elkaar dan aanvullen. Wat later komen jullie dan samen om te beslissen wat jullie kunnen doen en wat niet en andere ideeën, zodat je weet waar je later dan meer op moet focussen. Vervolgens kun je dan weer het opzoek werk en al die dingen verdelen onder jullie en het elk apart maken zodat jullie beiden alweer er alleen voor staan, maar uiteindelijk na een tijdje weer op elkaar kunnen steunen.
Snapje?  

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Hé, wat zouden jullie doen?

from Definitie on 09/02/2015 01:34 PM

Ik wil echt meningen horen haha

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Hé, wat zouden jullie doen?

from Definitie on 09/02/2015 01:29 PM

Voor ons 'eindwerk' moeten we een paper schrijven over een thema die binnen onze richting past, je bent vrij over wat je het doet, dus het is sowieso interessant. Maar we hebben dus ook de keuze om het alleen of met twee te doen en ik twijfel echt. Ik en een vriendin waren van plan om het samen te doen, wat echt heel leuk is en we kunnen binnen dit soort dingen echt goed samenwerken, dus er zouden eigenlijk sowieso geen problemen zijn. We hebben ook vrij veel gezamenlijke interesses dus over het thema zouden we ook overeenkomen. + de presentatie moeten we dan ook met twee doen en dat is minder eng dan alleen.

Maar toch twijfel ik nu ergens om het misschien toch alleen te doen omdat het ergens nog wel iets leerzamer is. Een leerkrachtie zei ook dat als je echt twijfelt tussen de universiteit en hogeschool je het misschien best alleen doet om te zien of je het aankan. Op dit moment denk ik eerder dat ik naar de universiteit zou gaan, maar het lijkt me wel handig om te zien of zoiets dan al lukt in mijn eentje. Bij gelijkaardige dingen, maar dan kleiner, uit de vorige jaren wanneer ik ook met die vriendin samen werkte had ik altijd het gevoel dat het in mijn eentje niet zou lukken. Ik weet niet of het ook echt niet zou lukken, maar oke. Een voordeel van alleen werken is dan weer dat je echt zelf je tijd kan besten zonder je schuldig te voelen en je ook zelf kan kiezen hoe diep je er in kan gaan. Maar als je samen werkt is het wat minder werklast en je hebt altijd steun als je even twijfelt over iets. Ik denk ergens wel dat het uiteindelijk wel alleen zou lukken, maar samen is ook gezellig... We kunnen trouwens ook gewoon beide serieus aan dingen werken, dus dat vormt geen probleem.

HELP ME, geef eens voor en nadelen ofzo??  

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

« Back to forum