Ik zit er op dit moment echt helemaal doorheen

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


EternalLove
Deleted user

Ik zit er op dit moment echt helemaal doorheen

from EternalLove on 10/22/2015 08:04 PM

  • School zet zo enorm veel stress op mij en het maakt me gewoon zo labiel. Ik bezwijk onder de stress die ik mezelf steeds geef omdat ik steeds alles goed wil doen, maar niet kan studeren door mentale problemen en dan bereik ik de ene onvoldoende na de andere. En kom alstublieft niet af met "Welkom in het 5e middelbaar, welkom op school," want ik kan het gvd met gemak aan als ik geen fucking kutweek naar huis zou zijn gestuurd en als ik toen niet zo ernstig was hervallen.
  • In de afgelopen 2 jaar was ik voor 't eerst terug zelfvertrouwen aan het krijgen, maar dat is er nu echt ook al helemaal compleet aan
  • Het gaat echt ongelofelijk slecht met mij en ik voel constant zo'n enorme pijn in m'n lichaam.
  • Gisteren was ik naar het ziekenhuis en moest ik toen onder de scanner, dankzij mijn agorafobie was ik daar ook al helemaal aan het flippen en nu blijft het me nog meer achtervolgen.
  • Sommige van mijn "vrienden" zijn zo gezellig dat ze vinden dat ze goed bezig zijn met een vriendin van mij neer te halen. Gaf ik vandaag de opmerking tegen een vriendin van over dat ze normaal moest beginnen doen, begon ze helemaal te flippen op mij omdat ze anders die vriendin nog altijd zou pesten en mijn beste vriendin die verdomme getuige van was dat dat kakwijf mij vorig jaar zat te pesten, vond 't super leuk. Wow echt, zat vandaag nog te klagen over 't niveau van die ene klas waar ik studie mee had, maar die 2 hun niveau zit ook serieus onder de grond.
  • Op school gaat iedereen weg die ik ooit kon vertrouwen (leerkracht1: heeft mij enorm veel pijn gedaan, leerkracht2: zal binnen paar maand even weg zijn, leerkracht3: heeft ontslag genomen, llnbegeleiding: vertelt mijn ervaringen door (en doet eigenlijk d'r werk bij mij niet), "beste vriendin": haar niveau is serieus gedaald en ik kan d'r niet meer aanzien als beste vriendin en ga zo maar verder)
  • Ik schaam me voor mezelf omdat ik af en toe last heb van geheugenverlies
  • Mensen om mij heen hebben veel te hoge verwachtingen en zeggen dat ik niet dom ben, maar mijn punten bewijzen het wel degelijk
  • Het vooroordeel op vlak van leerkrachten t.o. mij is zich volgens mij alweer goed aan het ontwikkelen (in het 3e middelbaar had ik hetzelfde zoals nu en toen had ik 6 (zware) onvoldoendes voor mijn examens, allemaal te danken aan mijn mentale problemen. Het enige wat de leerkrachten zagen was een dom iemand die niet werkte voor school. En nee, kom niet af met dat ik me dat gewoon voorstel, want ik heb dat verscheidene keren over mezelf gehoord)
  • Iedereen op school zit mij constant aan te gapen omdat ze blijkbaar nog nooit iemand met een gips hadden gezien en dus zowat mijn gips van mijn been zitten af te gapen en ik word er gewoon echt GEK door.. Overal waar ik loop, alles wat ik doe, steeds dezelfde blikken, steeds hetzelfde van "Moet je haar zien met haar gips" LAAT ME GEWOON MET RUST ASSHOLES

Eurgh, wat ga ik blij zijn als school voorbij is 


(Ohja suprise: door mijn hersenschudding weet ik amper nog iets van mijn crush en toen ik haar gisteren zag wist ik dat ik iets enorm diep voor haar voel, maar ik voelde niets en ik wist niet eens wie ze was) 

Reply Edited on 10/22/2015 08:11 PM.

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Ik zit er op dit moment echt helemaal doorheen

from Supermodelkaty on 10/23/2015 01:59 PM

Ahh, als er iets is, je mag me altijd mailen.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Ik zit er op dit moment echt helemaal doorheen

from EternalLove on 10/23/2015 09:48 PM

Ahh, als er iets is, je mag me altijd mailen.

Dankje, maar ik ga het gewoon even allemaal proberen te negeren en mij te focussen op m'n schoolwerk...

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Ik zit er op dit moment echt helemaal doorheen

from Anelore33 on 10/24/2015 01:36 PM

Wow...

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Ik zit er op dit moment echt helemaal doorheen

from EternalLove on 10/25/2015 05:49 PM

Wow...

Er was maar 1 leerkracht die rekening hield met mijn hersenschudding, echt applaus omdat ik toen elk fucking lesuur een toets had.

Reply

« Back to forum