Over het radio idee

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


ColourIllum...
Deleted user

Re: Over het radio idee

from ColourIlluminates on 05/02/2015 07:20 PM

from Quarintox on 05/01/2015 07:24 PM Heel leuk! Ik weet alleen niet of het werkt met de HTML en zo, aangezien ik al een soort radiootje erop heb gezet met een playlist, maar die werkt niet echt...

Je kunt ook bv. een pagina aanmaken met alleen een linkje naar de spreaker link zeg maar.
Als het goed is zou dat moeten kunnen! 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Over het radio idee

from AestheticRain on 05/01/2015 07:24 PM

Heel leuk! Ik weet alleen niet of het werkt met de HTML en zo, aangezien ik al een soort radiootje erop heb gezet met een playlist, maar die werkt niet echt...

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ColourIllum...
Deleted user

Re: Over het radio idee

from ColourIlluminates on 05/01/2015 12:09 AM

from modeltje.ezel on 05/01/2015 12:00 AM wrm heb ik geen zin om het te lezen :c

oh dat heb ik ook heel vaak bij lange berichten hahahahaha

Reply

modeltje.ezel

21, female

  Level 9

Posts: 424

Re: Over het radio idee

from modeltje.ezel on 05/01/2015 12:00 AM

wrm heb ik geen zin om het te lezen :c

modeltje ezel

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Over het radio idee

from Sophie on 04/30/2015 11:37 PM

Leuk idee! Ik hoop dat er een Hello model radio komt

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

ColourIllum...
Deleted user

Re: Over het radio idee

from ColourIlluminates on 04/30/2015 11:02 PM

from Prinsella on 04/30/2015 10:59 PM pff, wen er maar aan als je aan de modverkiezingen meedoet en dan mod wordt. ALLES moet met interpuctie en ik word zelf al helemaal moe maar dit is echt een geweldig idee! als admin dit zou zien gaan we even overleggen, maar ik weet zeker dat het goedkomt!

bevj hahahaha

maar dat zou ontzettend leuk zijn ja! 

Reply

Prinsella
Deleted user

Re: Over het radio idee

from Prinsella on 04/30/2015 10:59 PM

pff, wen er maar aan als je aan de modverkiezingen meedoet en dan mod wordt. ALLES moet met interpuctie en ik word zelf al helemaal moe


maar dit is echt een geweldig idee! als admin dit zou zien gaan we even overleggen, maar ik weet zeker dat het goedkomt!

Reply

ColourIllum...
Deleted user

Re: Over het radio idee

from ColourIlluminates on 04/30/2015 10:57 PM

reageer ff ik heb dit helemaal mooi uitgetyped voor jullie 

Reply

ColourIllum...
Deleted user

Over het radio idee

from ColourIlluminates on 04/30/2015 10:39 PM

Hi guys,

Zojuist las ik het topic van blame, over een HelloModel radio.
Zelf heb ik een radio gehad op gosupermodel: www.gotune.tk (Geen idee of iemand dat zich herinnert??? lol)
Maar goed, het lijkt me leuk om zoiets weer op te starten.
Wat ik vooral deed was gewoon muziek draaien, af en toe competities tijdens de draaisessies, tussendoor praten en je kon ook shouts en requests sturen. (Shouts zijn berichtjes/vragen etc. die ik voorlas tijdens de draaisessies en requests zijn aanvragen voor bepaalde liedjes uit de tracklist. Overigens werd de tracklist regelmatig bijgewerkt met voornamelijk de top 40.)
Ik deed ook regelmatig sollicitaties openen waar je zelf kon solliciteren om moderator/DJ te worden van de radio.

Ik vroeg me af of iemand het leuk lijkt om hier aan mee te werken.
Zelf kan ik de site maken dus al het coderen etc, en het basis werk kan ik zelf doen.
Ik zoek voornamelijk DJ's.
Het zou handig zijn als je een beetje gemakkelijk om kan gaan met computers en programma's. (Veel kennis is er echt niet voor nodig trouwens.)
Als je al eens DJ bent geweest op bijv. goSuperModel komt dit natuurlijk al helemaal goed uit.

Daarnaast nog een vraag aan Admin:
Als je mee instemt op dit idee, zou het dan lukken om deze radio officieel te maken?
Dat er zeg maar een vaste radio komt, dat is denk ik leuker dan dat er allemaal verschillende radio's worden aangemaakt namelijk.
Misschien zou het zelfs lukken om de spreaker html code op de homepage of een andere nieuwe pagina te zetten.

So, als je geïnteresseerd bent laat het hier weten.

----------------------
wauw ik praat normaal nooit met interpunctie maar ik wilde het zo duidelijk mogelijk uitleggen haha
 

Reply

« Back to forum