Paris, je t'aime

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


Beertje7

26, female

  Level 14

Posts: 2837

Re: Paris, je t'aime

from Beertje7 on 03/21/2016 10:13 PM

Ondertussen staan de eerste vijf hoofdstukken online
Veel leesplezier en superhard bedankt voor het lezen!!  

Chrisje.jpg

Reply

Beertje7

26, female

  Level 14

Posts: 2837

Re: Paris, je t'aime

from Beertje7 on 12/21/2015 09:25 PM

Dankjewel meisjes 

Chrisje.jpg

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Paris, je t'aime

from Supermodelkaty on 12/20/2015 10:23 PM

Klinkt echt super leuk. Echt geweldig <3

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

emmalee
Deleted user

Re: Paris, je t'aime

from emmalee on 12/20/2015 06:12 PM

Doen!

Reply

Beertje7

26, female

  Level 14

Posts: 2837

Paris, je t'aime

from Beertje7 on 12/20/2015 05:11 PM

Dag lieve modelletjes,
Zoals de meeste misschien wel al weten, heb ook ik een Wattpad-account 
Ik heb onlangs een 'fantastische' ingeving gekregen om een tweede verhaal te gaan schrijven, dat helemaal zal afwijken van mijn huidige boeken: Fantasia.

Er zijn nog geen hoofdstukken gepubliceerd, maar wel al een proloog  Als ik merk dat het verhaal wel lezers lokt, zal ik sneller beginnen schrijven aan dit nieuwe boek dan ik in gedachten had. Neem dus zeker eens een kijkje en vertel me maar wat je erover vindt

Misschien jullie al de korte inhoud meegeven:
Feline De Luyck heeft een 'perfect leven'. Ze is een succesvolle zakenvrouw, op jonge leeftijd verloofd geraakt met haar eerste jeugdliefde en ze baadt in het geld. Niets lijkt haar kapot te maken, maar diep vanbinnen voelt Aimée zich toch niet zo volmaakt. Ze kan alleen niet aanduiden wat haar precies zo leeg maakt.

Wanneer Feline naar Parijs moet voor een belangrijke vergadering, beleeft ze de tijd van haar leven. Ze ontmoet nieuwe mensen, die haar stuk voor stuk inspireren, maar haar gedachten dwalen steeds af naar de knappe barjongen, die ze op een zwoele oktoberavond heeft ontmoet. En die fascinerende jongen laten gaan, is moeilijk. Zeker wanneer ze elkaar opnieuw tegenkomen op een feestje, en hij haar opnieuw weet te betoveren.
De mysterieuze barjongen brengt Feline tot in de verste uithoeken van Parijs, vertelt haar zijn geheimen en maakt de lege puzzel in haar compleet. Maar hun relatie is echter onmogelijk... De afstand is moeilijk te overbruggen en Feline is inmiddels verloofd met haar jeugdvriend.

Zijn deze twee tortelduifjes sterk genoeg om te vechten voor hun relatie, of is het door de magie van de Liefdesstad dat ze niet meer zonder elkaar kunnen?

Voor wie geïnteresseerd is, hier is de link: https://www.wattpad.com/story/57484621-paris-je-t%27-aime

Alvast bedankt 
Dikke kussen en knuffels!

Chrisje.jpg

Reply Edited on 01/04/2016 07:49 PM.

« Back to forum